View Single Post
  #43  
Παλιό 11-09-2013, 23:32
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: R1200gs αξονας μεταδοσης

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
τα πισωκινητα 2002, veloce, κλπ...θηρια της εποχης, ειχαν προβληματα με αξονες και διαφορικα
μεχρι τα ημιαξονια ξεκουμπωναν...σε παντιλικια


δεν εχει καμια σχεση το ημιαξονιο με τον αξονα κινησης.........μα καμια!!!!!Τελειως καμια!!!!!!!!
Ασε την μηχανικη και τα πολιτικα σε αυτους που τα κατεχουν....μην εισαι απολυτος σε πραγματα που δεν κατεχεις διοτι πετας μπαρουφες.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
το τραβελ εντουρο...δεν εχει καμμια σχεση με παντιλικια και κινηση στο χωμα, οπως την περιγραφεις
αλλα να εισαι σιγουρος, οτι πολλες μηχανες που κανουν χωματινο εντουρο, εχουν προβληματα με αξονες και διαφορικα
ειναι πολυ βαριες οι μηχανες μας


εγω σε κατι διαφημισεις βλεπω κατι παντιλικια μεγαλοπρεπη..............
Αν ειχαν προβληματα τοτε τοτε δεν θα λεγοταν ''unstoppable'' αλλα ''stoppable in dirt''!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
συμφωνω.......αλλα δεν σημαινει, οτι δεν χαλανε ποτε


....τα GS το παρακανουν ομως αν και πολυδιαφημιζομενα για αυτον τον σκοπο!!!!
Πολλα σπανε τον αξονα και δεν εχουν μπει καν στο χωμα!!!!! Και οχι μονον τα GS.....
Και στο ξαναλεω η αιτια δεν ειναι η BMW μονον.......


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
το συμπερασμα σου.....οτι δεν υπαρχει γιατρεια....απο που το εχεις βγαλει?????

απο το οτι αν τον παρεις καινουριο και τον τοποθετησεις παλι θα ξανα εχει προβλημα αν δεν λυθει το προβλημα με την τσιμουχα ¨η αν δεν τον λυνεις συχνα για καθαρισμο κ.λ.π.


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
εχεις καποια στατιστικα στοιχεια ζημιων???
η ζημια στον αξονα λοιπον , ειναι πολυ σπανια και βασικη αιτια, ειναι ο τροπος οδηγησης....

το παρον φορουμ ειναι απο μονο του καλπη.........ακολουθει το advider και το google. Κανε μια αναζητηση και μην δισταζεις......
Α, και αν ανατρεξεις στο παρελθον αυτου του φορουμ θα βρεις πολλα στατιστικα γιαυτο το θεμα φυσικα δημοσιευμενα απο εμενα, διοτι χωρις στοιχεια δεν μιλω........δεν ειμαι οπαδος του Τσιπρα και του Κουτσουμπα εγω.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
εχω φτασει τα 153000 χλμ.....φυσικα δεν βγαζω τον αξονα καθε 30000 χλμ για πλυσιμο και γρασσαρισμα ποτε και δουλευει μια χαρα
φυσικα.....δεν εχω αλλαξει ακομα δισκο συμπλεκτη
μην εισαι απολυτος.....για πραγματα που δεν γνωριζεις καλα
φυσικα, αν δεν κυκλοφορεις στην βροχη συχνα, αν δεν το πλενεις στην πιεση του βενζιναδικου, αν κυκλοφορεις 50 πολη και 50 εθνικη.....σιγουρα ουτε αξονα αλλα και ουτε συμπλεκτη χρειαζεσαι.

Οσο για τον συμπλεκτη να σου πω οτι το 1990 στην εταιρεια που ειμουνα καναμε 220,000κμ μεσα σε 1,5 χρονο με ενα αυτοκινητο μεχρι να αλλαχτει ο συμπλεκτης του και τακακια στα 300,000κμ!!! Φυσικα στην Αθηνα κυκλοφορουσε μεχρι να συναντησει την Εθνικη και ποτε αλλοτε!!!!!

γιαυτο σου λεω για πραγματα που δεν κατεεις μην τα θεωρεις δεδομενα και για τους αλλους.
Reply With Quote