
12-09-2013, 00:18
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
|
|
Απάντηση: R1200gs αξονας μεταδοσης
δεν εχει καμια σχεση το ημιαξονιο με τον αξονα κινησης.........μα καμια!!!!!Τελειως καμια!!!!!!!!
Ασε την μηχανικη και τα πολιτικα σε αυτους που τα κατεχουν....μην εισαι απολυτος σε πραγματα που δεν κατεχεις διοτι πετας μπαρουφες.
η αναφορα μου στο ξεκουμπωμα ημιαξονιου, εγινε για να σου δειξω, οτι παθαιναν κατι παραπανω απο ζημιες στον αξονα και τα διαφορικα
το δικο μου 2002..εχει 2 διπλα weber και μπλοκε διαφορικο.
τα 140 αλογα του 1973, ηταν πολλα για τα διαφορικα και τους αξονες και δεν θελει πολυ προσπαθεια να τα σπασεις
με την πρωτη ευκαιρια, θα σε παω μια βολτα.......εαν δεν εχεις προβληματα καρδιας
αν κατεχεις εσυ καλυτερα το θεμα, χωρις να εχεις στην κατοχη σου τετοιο αυτοκινητο...πασο
εγω σε κατι διαφημισεις βλεπω κατι παντιλικια μεγαλοπρεπη..............
Αν ειχαν προβληματα τοτε τοτε δεν θα λεγοταν ''unstoppable'' αλλα ''stoppable in dirt''!!!!
μην βλεπεις διαφημισεις......
υπαρχουν καλυτεροι τροποι για να μαθεις...
ακου τους φιλους σου και μην κανεις τον εξυπνο, για ολα
δεν εισαι.....
απο το οτι αν τον παρεις καινουριο και τον τοποθετησεις παλι θα ξανα εχει προβλημα αν δεν λυθει το προβλημα με την τσιμουχα ¨η αν δεν τον λυνεις συχνα για καθαρισμο κ.λ.π.
λαθος.....
δεν νομιζω να υπαρχουν φιλοι στο φορουμ, που να εχουν αλλαξει 2 φορες αξονα...εκτος και γνωριζεις εσυ καποιον
το παρον φορουμ ειναι απο μονο του καλπη.........ακολουθει το advider και το google. Κανε μια αναζητηση και μην δισταζεις......
Α, και αν ανατρεξεις στο παρελθον αυτου του φορουμ θα βρεις πολλα στατιστικα γιαυτο το θεμα φυσικα δημοσιευμενα απο εμενα, διοτι χωρις στοιχεια δεν μιλω........δεν ειμαι οπαδος του Τσιπρα και του Κουτσουμπα εγω.  
καταντας γραφικος...
ή μαλλον πολυ γραφικος....
φυσικα, αν δεν κυκλοφορεις στην βροχη συχνα, αν δεν το πλενεις στην πιεση του βενζιναδικου, αν κυκλοφορεις 50 πολη και 50 εθνικη.....σιγουρα ουτε αξονα αλλα και ουτε συμπλεκτη χρειαζεσαι.
Οσο για τον συμπλεκτη να σου πω οτι το 1990 στην εταιρεια που ειμουνα καναμε 220,000κμ μεσα σε 1,5 χρονο με ενα αυτοκινητο μεχρι να αλλαχτει ο συμπλεκτης του και τακακια στα 300,000κμ!!! Φυσικα στην Αθηνα κυκλοφορουσε μεχρι να συναντησει την Εθνικη και ποτε αλλοτε!!!!!
γιαυτο σου λεω για πραγματα που δεν κατεεις μην τα θεωρεις δεδομενα και για τους αλλους. [/QUOTE]
αλα νταλον.....οπως παντα
τι σχεση εχει η χρηση αυτοκινητου, με την μηχανη????
η μηχανη μου, κινειται καθε μερα και ολες τις εποχες του χρονου
κινειται μεσα στην πολη και εξω απο αυτην
το πλενω σε πλυντηριο, φυσικα με πιεστικο μηχανημα...
τεσπα....
εγω απαντησα στον παναγιωτη, που απορησε με την βλαβη του αξονα, ως κατοχος του gs και με πολλα χλμ χρησης
ειδες οτι συμφωνησε μαζι μου ο Αλκινοος.....ο οποιος ειναι παθων
πουσαρισμενο μοτερ, στημενο γενικαγια γρηγορη οδηγηση και ζορισμα....
φυσιολογικη ζημια για τετοιου ειδους χρηση.....ο αξονας λοιπον
εσυ πεταχτηκες να πεις την γνωμη σου, με εμπειρια το αυτοκινητο της εταιριας και χωρις καμμια επαφη με την πραγματικοτητα.......
μην χαλας τετοια θεματα.....δεν το αξιζουμε
|