
12-09-2013, 15:53
|
|
Moderator
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07
ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
|
|
Απάντηση: R1200gs αξονας μεταδοσης
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Δεν εγραψα οτι εγραψα για να κατηγορησω τα GS............εγραψα οτι εγραψα για να προφυλαξω-δωσω μια ιδεα τι προκαλει αυτες τις φθορες και πως μπορει να προστατευθει καποιος κατοχος GS απο την 1150 κι επειτα. Μην το περνετε στραβα αυτο........
Αυτου του ειδους οι επισκευες σε μια BMW στοιχιζουν μια περιουσία, οπως διαβαζω τουλαχιστον, δεν ειναι καλυτερα να προφυλαχτειτε αν καποιος ξερει τον τροπο και σας τον υποδειξει? πρεπει να ειναι κατοχος GS δλδ για να ξερει αυτον τον τροπο?
Τι ειπα δλδ? ειπα οτι καλο ειναι καθε 30-40000κμ να λυνεται ο αξονας, να ελεγχεται, να καθαριζεται, να γρασσαρεται σε ολο το μηκος του για να μην σκουριαζει διοτι απο τις κουμπωτες τσιμουχες περανει νερο και σκουριαζει ο ιδιος και ξεπλενονται τα γρασσα στους σταυρους και τα ρουλεμαν στα ακρα.........ειναι κακο αυτο δηλαδη?
Η επισκευη στοιχιζει 800ε απο οτι διαβασα, τα παραπανω 50-100.......
Η υγρασια και το νερο ειναι αυτα που κανουν τις ζημιες, κακως λες να αγνοηθουν πιο πανω........
Αλλα μην τα κανετε διοτι ο συμβουλευων δεν ειναι κατοχς GS!!!!!!! Hμαρτον..........
|
Γιώργο δεν διαφωνώ σ΄αυτά που λες, άλλωστε εγώ ελέγχω άξονα και FD κάθε 5000.
Ότι όλα τελείωσαν στο 1150 είναι μύθος, αφού έχω πρόσφατο παράδειγμα φίλου.
Το κόστος ανεβαίνει πάρα πολύ όχι επειδή είναι δύσκολη δουλειά, αν φυσικά έχεις τα κατάλληλα εργαλεία και τη γνώση, αλλά επειδή από τα 4 ρουλεμάν, μόνο το ένα της κορώνας κυκλοφορεί στο εμπόριο.
Αν το πρόβλημα είναι στην αρχή του, ίσως τη γλυτώσει κάποιος μόνο με τα 2 ρουλεμάν της κορώνας και αώσει αυτά του pinion.
Λέω και το υποστηρίζω να αγνοηθούν οι σκουριές γιατί είναι κάτι που ουσιαστικά δεν αντιμετωπίζεται. Κι αν δεν είναι νερό, θα είναι υγρασία. Η σκουριά έτσι κ αλλιώς είναι επιφανειακή. Για τους σταυρούς δεν μπορεί να γίνει κάτι αφού δεν έχουν γρασσαδοράκι.
Αρχίζω να πιστεύω οτι για το FD εκτός από τη φυσιολογική φθορά των ρουλεμάν (δεν έχω τις γνώσεις να κρίνω αν ειναι καλή η κακή η σχεδίαση)
Δέχεται επιπλέον καταπόνηση από κακή ρύθμιση της ανάρτησης, ανάλογα με το φορτίο της μηχανής.
Last edited by nivam; 12-09-2013 at 15:54.
|