View Single Post
  #75  
Παλιό 13-09-2013, 15:46
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: R1200gs αξονας μεταδοσης

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων

Παρακολουθώ μέρες......

Τι χαλιέστε βρε κουτά????


Εξ αρχής είπε ο άνθρωπας (Αλκίνοος) ότι έχει φερθεί σκληρά στο μηχανάκι και δεν παραπονιέται. Άρα γνωρίζει και το περίμενε.
Επιπλέον υπάρχει η συνημμένη φώτο του σπασμένου σταυρού του άξοανά του. Ούτε σκουριές, ούτε τίποτα.
Καθαρά από σκληρή χρήση. Θες η παραπάνω ιπποδύναμη, θες οι απότομες αλλαγές και αμπραγιαρισιές για σούζα...., πάει έσπασε!!!
Επιπλέον, υπαρχει μια διαφορά, τεράστια θα έλεγα, μεταξύ παντιλικιών στην άσφαλτο και στο χώμα!
Στην 1η περίπτωση οι μεταδόσεις (όλο το σύστημα στο σύνολό του) παθαίνει ΣΟΚ! Την πατάει ο αδύναμος κρίκος κάθε φορά.... Ότι κάτσει. Στο χώμα η τριβή είναι πολύ μικρότερη και τα τραβάει το λάστιχο που σπινάρει συνεχώς, οπότε γλιτώνει το λοιπό σύστημα.

Γιώργο, έχω δει και άξονες κομμένους "αγγουρι" κι όχι σε σταυρούς, στη μέση! Οι σιδεροφάγοι να ναι καλά, που λέει κι Θεολόγος.
Δεν αντιλεγω Θοδωρή........
Αν ομως περιδιαβεις τις παραθεσεις μου πιο πριν θα διαπιστωσεις οτι οι υπολοιποι που διελυσαν¨η εσπασαν ¨η σκουριασαν δεν ειχαν την ιδια μεταχειρηση με του Αλκινοου.......κατα δηλωση των παθοντων βεβαια.
Παντως και στο νετ αν βαλεις ''αξονας GS'' θα χαζεψεις με τα προβληματα και τα σπασιματα.
Δεχομαι οτι σιδερα ειναι οπως λεει και ο Θεολογος αλλα δεν το δεχομαι για τα σιδερα της BMW των 20,000ε........πες με χαζο, βλακα οτιδηποτε αλλα να δωσω 20,000 να πηγαινω κυρία κατα δηλωση μου και να μενω απο αξονα ειναι ενα θεμα νομιζω. ακομα και κυρια να μην πηγαινω δεν μπορει να παρουσιαζει προβλημα ο αξονας ¨η και τα περιφερειακα του στα 34,000κμ...για μενα ειναι απαραδεκτο!!

Και στο κατω κατω Θοδωρα, για να ερθουμε και στο ''χαλασμα'', εγω δεν ηθελα να κατηγορησω κανεναν και καμια εταιρεια, μια συμβουλη εδωσα συμφωνα με την σκεψη μου, τις εμπειριες και τις γνωσεις μου.
Και να σου πω και κατι, οταν ειπα πριν 8-10 χρονια την σκεψη αυτη, περι στεγανοτητας της τσιμουχας στην συζητηση που ανοιξε περι αξονων, σε πασιγνωστο και διασημο συνεργειο BMW GS στην Αθηνα οπου ειχαμε παει με φιλο απο αλλο φορουμ που ειχε GS τοτε με κοιταξαν σαν εξωγηινο........
Αποτέλεσμα ηταν να πειραματισθουν οι μηχανικοι κατ΄εντολη τουαρχιμηχανικου του συνεργειου και να καταβρεξουν το σημειο εκεινο της δικης του GS 1150 με το λαστιχο της βρυσης βαζοντας ενα κοινο πιστολι κηπου στην ακρη του. Μετα ελυσαν τον αξονα ο οποιος φυσικα ηταν μουσκεμα μεσα...........και οπως ξερουμε το νερο ειναι διαβρωτικο στα σιδερα και τα γρασσα θελουμε δεν θελουμε........γιαυτο και οι σκουριες στον αξονα συμφουρμιτη, ετσι δεν ειναι? Αυτος ειναι ο ''καλλυτερος μηχανικος'' για μενα, μηχανικος με γνωσεις που δεν σταματαει να μαθαινει πειραματιζομενος και αγομενος απο μια σκεψη ενος ξενου...........

Αυτα ειναι εμπειριες αγαπητε Θοδωρα που θελησα να μοιραστω μαζι σας, καποιοι ομως θιχτηκαν βαζοντας ορο την κτηση GS για να ''εχει τεχνικη γνωμη περι GS'' καποιος...!!! Aπαραδεκτα πραγματα δηλαδη............
Reply With Quote