
13-09-2013, 22:48
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: R1200gs αξονας μεταδοσης
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από phoenix
τα διαφορικα που διχνεις παραπανω πλην του παπιου που δεν εχει δυναμη νομιζω!!!!!οτι θα εχουν θεμα στο ανοιγμα του γκαζιου η αλλιως στην πιο σπορ οδηγηση!!!
και νομιζω οτι βασιζονται σε παλια τεχνολογια αφθαρτα μεν!! με διαφορες ομως παραμετρους στην οδηγηση δε!!! που πρεπει ο οδηγος να υπολογιζει και μαλλον δεν κανουν για χωμα
|
Χωρις να γινομαι απολυτος σου λεω ΟΧΙ.......αυτοι οι αξονες δεν θα εχουν κανενα προβλημα λογω ιπποδυναμης, αντεχουν και παραπανω αν χρειαστει.
Εχεις ακουσει για κανενα VFR 1200, PAN EUROPEAN, GOLD WIND, Kawasaki 1400 (200hp) και ποσα αλλα να εχουν προβληματα? και με τι βαρη και τι ιπποδυναμεις.......
Kανενα ομως δεν αφηνει περιθωριο στο νερο να εισελθει και να αγγιξει τον αξονα.
Στο ανοιγμα του γκαζιου οι αξονες παρουσιαζαν οπως ολοι -πλην BMW, γιαυτο και η ιδιαιτεροτητα στο πισω μερος του αξονα της)- ενα μικρο ανασηκωμα της μοτοσυκλετας το οποιο δημιουργουσε προβληματα. Ομως αυτα λυθηκαν απο τους ιαπωνες με αλλον τροπο........εσπασαν τον αξονα σε δυο κοματια ΜΕΣΑ στο καβουκι του πραγμα που επιτρεπει στον ιδιο τον αξονα να καμπτεται υπο φορτιο ιππων ¨η βαρους ¨η και τα δυο συμπεριφερομενος με αυτον τον τροπο σαν αλυσιδα.
Oπως θα δεις και στα επισυναπτομενα του cross tourer/Vfr το (2) κινειται ανεξαρτητα απο το (1) το οποιο και αυτο κινειται ανεξαρτητα απο την εδραση του στο κιβωτιο.
|