View Single Post
  #26  
Παλιό 17-09-2013, 00:25
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckalfas Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιάννη ευχαριστώ... αλλά το θέμα είναι ότι τώρα με το που γυρνάω τον διακόπτη για να βάλω μπρος, ακούγονται κατευθείαν τα μοτεράκια και η ένδειξη με το ABS να αναβοσβήνει (συν το κόκκινο τρίγωνο) δεν λέει να σβήσει.
Χώρια που δοκίμασα να το απενεργοποιήσω πατώντας το πλήκτρο του ABS, αλλά τίποτα... Δεν απενεργοποιείται πλέον!
Αγαπητέ το πρόβλημά σου μάλλον είναι απλούστατο.

Με όλο το σεβασμό στους εμπειρότατους προλαλλήσαντες, όταν γυρίζεις κλειδί και το σέρβο ξεκινάει και μένει σε λειτουργία το πρόβλημά σου είναι ένας από τους 3 διακ΄όπτες που ενεργοποιούν και απενεργοποιούν το σέρβο - συνήθως ο εμπρός.

Καλά σου είπαν να τσεκάρεις τη μανέττα και τη φίσσα αλλά υπάρχει και το ίδιο το διακοπτάκι. Αυτό ο διακοπτάκι (του εμπρός φρένου ειδικά) θέλει τα εξής :

1 - τσεκ ότι η μανέτα σου βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο της πλαστικής χούφτας και ότι έχει τον απαραίτητο χώρο για να κάνει και μια ανάποδη διαδρομή προς τα έξω και όχι προς τα μέσ που φρενάρει. Αν δεν έχει τη διαδρομή διότι βρίσκει στη χούφτα, ρύθμισε τη χούφτα ώστε να αποκτήσει το χώρο που απαιτείται για να αποκτήσει και λίγη διαδρομή προς τα έξω.

Αν τώρα έχει, ή αποκτήσει και αυτή τη διαδρομή και το πρόβλημα εξακολουθεί,

2 - Βγάλε τη μανέτα, και ψέκασε το διακοπτάκι με WD 40

ξαναμοντάρισε τη μανέτα.

Γύρνα διακόπτη και κατά πάσα πιθανότητα θα είσαι εντάξει.
Αν δεν είσαι, πάρε ένα αλενάκι 2 mm βρες το βιδάκι ακριβώς απ τη κάτω μεριά της μανέτας, κάτω από το διακοτπάκι, και όπως έχει ρεύμα και το μοτεράκι του σέρβο σκούζει γύρνα λίγο δεξιά, λίγο αριστερά μέχρι να σταματήσει.

Αν γυρίσεις αρκετά και απ τη μια και απ την άλλη και δε σταματήσει, μάλλον πρέπει να πληρώσεις το εκπληκτικό ποσό τω 25 € για να ο αντικαταστήσεις με καινούργιο (αν ήσουν στη Σιβηρία θα μπορούσες να πάρεις το διακόπτη απ τη μανέτα του συμπλέκτη που είναι ίδιος αλλά αν το πάρεις δε θα έχεις την ασφάλεια του να σβήνει το μοτέρ όταν το σταντ είναι κάτω και πας να βάλεις πρώτη.

Εκτιμώ πως κατά 90% δε θα χρειαστείς ούτε μονάδα abs ούτε καν διακόπτη. Για κάντα αυτά και ρίξε μας ενημέρωση.
Reply With Quote