View Single Post
  #31  
Παλιό 18-09-2013, 00:49
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Χρήστο πρέπει να βάλουμε στη θέση τους μερικά βασικά.

το μοτεράκι που ακούς να σκούζει δεν έχει να κάνει με το ABS. Έχει να κάνει με την ενίσχυση της δύναμης που βάζεις στη μανέτα του μπρος φρενου ή στο ποδόφρενο του πίσω φρένου όταν φρενάρεις.

Αυτό το μοτεράκι παίρνει εντολή να ενεργοποιηθεί και να ενισχύσει τη δύναμη που βάζεις με το που ξεκινάς να τραβάς τη μανέτα ή το ποδόφρενο. Ακολούθως, με το που αφήνεις τ φρένα σου το μοτεράκι σταατάει.

Θα μπορούσα να υποθέσω πως έχεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα εάν το μοτεράκι δεν ξεκίναγε να δουλεύει. Όταν ξεκινάει να δουλεύει και απλά δε σταματάει απλά ο ένας από τους 2 διακόπτες που το ενεργοποιούν / απενεργοποιούν δεν ανοίγει το κύκλωμα για να τον απενεργοποιήσει.

Το συμπέρασμα που βγάζω ως τώρα είναι πως όντως το πρόβλημα είναι στο διακοπτάκι του μπρος φρένου.

Στη θέση σου θα έβγαζα τελείως τη μανέτα και θα ξαναδοκίμαζα. Το διακοπτάκι κάνει το χαρακτηριστικό κλικ όταν ενεργοποιείται και ξανά όταν απενεργοποιείται.

Βγάζοντας τη μανέτα, και πριν δώσω ρεύμα θα κοίταγα με ένα μικρό κατσαβιδάκι να επιβεβαιώσω ότι ακούγεται ξεκάθαρα το κλίκ όταν πίεζα το λαμάκι του διακόπτη προς τα μέσα. Αν το λαμάκι λειτουργούσε (κλικι κλίκι) και εάν το ελατήριο επαναφοράς λειτουργούσε επίσης σωστά, αφήνοντας την πίεση θα έκανε το κλικ της επιστροφής.

Συνεπώς, βγάλε τη μανέτα και τσεκάρισε ότι έχεις κλίκι κλίκι. Εάν έχεις, δώσε ρεύμα χωρίς τη μανέτα και δες τι θα γίνει. Ο σωστός ήχος είναι μόλις δώσεις ρεύμα να ακούσεις ένα βζιιν και μετά σιωπή. Μετά, πίέζοντας το ελατήριο του διακόπτη προς τα μέσα θα πάρει μπρος και θα λειτουργεί το μοτεράκι όσο κρατάς πατημένο το διακοπτάκι.

Εάν αυτό που σου λέω επαληθευτεί, τότε θες ρύθμιση στο διακόπτη σου από το αλενάκι ή από την ίδια τη μανέτα.

Τέλος, εάν με όλα αυτά που σου λέω δεν αλλάξει τίποτα από όσα γίνονται τώρα, σειρά έχει η ίδια διαδικασία για τον διακόπτη του ποδόφρενου. Εκεί πρέπει να πας.

Λυπάμαι που επιμένω αλλά επιμένω

Είναι τελείως παράλογο να λέμε πως θες αλαγή στη μονάδα του ABS επειδή δε σταματάει το μοτεράκι. Άαααμα πια

Last edited by DoctorAbo; 18-09-2013 at 00:52.
Reply With Quote