Απόσπασμα:
	
	
		
			
				
					Αρχική Δημοσίευση από  DoctorAbo
					 
				 
				Χρήστο, κάνε και το εξής τσεκ ...... όταν δίνεις ρεύμα όπως λες εδώ από πάνω και αρχίζουν να δουλεύουν τα μοτεράκια, τι κάνει το στοπ πίσω ? Αν μένει και αυτό κολλημένο, είναι η επιβεβαίωση πως ένας από τους 2 διακόπτες είναι κολλημένος    
			
		 | 
	
	
 Καταρχάς, να σας ευχαριστήσω όλους για την ενασχόλησή σας με το θέμα και στην προσπάθειά σας να βοηθήσετε...

Δημήτρη, δεν ανάβει το πίσω στοπ - αναβόσβηνε όταν με το μικρό αλενάκι γυρνούσα την αλενόβιδα της μανέτας. Οπότε δεν νομίζω πως "παίζει" πρόβλημα του διακόπτη.
Αυτό που είπα πριν και με προβλημάτισε είναι το εξής:
Πριν εμφανιστεί το πρόβλημα, όταν γυρνούσες τον διακόπτη για να κάνει τσεκ και ακολούθως να βάλεις μπρος - αν παράλληλα κρατούσες πατημένη την μανέτα του φρένου- όταν έβαζες μπρος, δεν έσκουζαν τα μοτοράκια του σερβό (ένδειξη ότι δεν ήταν σε λειτουργία), αλλά αναβόσβηνε γρήγορα η ένδειξη του ABS. Με το που ξεκινούσες τότε έσβηνε η ένδειξη (σήμαινε ότι όπλιζε το ABS).
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, με το που γυρνάς τον διακόπτη, κατευθείαν αρχινούν να δουλεύουν. Εγώ έτσι που το αντιλαμβάνομαι είναι ότι το πρόβλημα είναι ότι αυτό που δίνει εντολή να δουλέψουν τα μοτεράκια (πέρα από τον διακόπτη μανέτας - ποδόφρενου) έχει κολλήσει! 
Τι δίνει εντολή μετά την μανέτα...; Η πλακέτα;