View Single Post
  #3  
Παλιό 18-11-2009, 23:50
george81 Ο/Η george81 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: Δράμα
Μoto: SUZUKI BURGMAN 200
Μηνύματα: 215
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από PITS Εμφάνιση μηνυμάτων
καλοφορετα τα προβολακια allen
καλο ερωτημα σου λογω το can bus η 1200 θα αποκτησει προβλημα αν κοπει η καλωδιωση για να παρεις ρευμα??
αληθεια με τα φορτια τι γινεται??
αντεχει η μπαταρια με τα θερμενομενα + τα προβολακια+τη μεγαλη σκαλα??

α ρε τεχνολογια διληματα που μας βαζεις


μεσαια σκαλα 55 βατ
ψειρα, φαναρι πισω, καντραν περιπου 20 βατ
μεγαλη σκαλα 55 βατ
προβολεις 2 Χ 55 = 110 βατ
θερμαινομενα περιπου 120 βατ

συνολο περιπου 360 βατ
το δυναμο των gs 04-07 παραγει 600 βατ σε πληρη ισχυ δηλαδη οταν ο κινητηρας περιστρεφεται απο τις 4.000 σ.α.λ και πανω. στο ρελαντι παραγει περιπου 200 βατ που σημαινει οτι για να φορτιζεται επαρκως η μπαταρια με ολα τα ανωτερω φορτια πρεπει να περιστρεφεται ο κινητηρας απο τις 2.500 σ.α.λ και πανω (τουλαχιστον οσο ζηταμε αυτα τα φορτια για παρατεταμενο χρονικο διαστημα)

τα μοντελα κατασκευης μεχρι τον 8 του 2006 με το σερβο στα φρενα, καταναλωνουν 200 βατ επιπλεον οταν παταμε φρενο, αρα σε συνθηκες πολης με ολα τα ανωτερω φορτια, χρειαζομαστε σχεδον την πληρη ισχυ του δυναμο ωστε να μην αποφορτιζεται η μπαταρια.

τα μοντελα απο το 2008 και μετα ειναι εξοπλισμενα με το δυναμο των 720 βατ (οπως ολα τα adv και rt) και απο τα φρενα απουσιαζει ο σερβομηχανισμος οποτε δεν εχουν κανενα προβλημα με τα φορτια.
Reply With Quote