
19-11-2009, 18:41
|
Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Βύρωνας
Μoto: BMW F650GS
Η αλλιώς, το μωράκι μου!
|
|
Απάντηση: Τέλος οι μηχανές στο κέντρο της Αθήνας... (Ζήτω τα Αυτοκίνητα)
Για το θέμα που συζητάμε, (παρεμπιπτόντως πλήρωσα κι εγώ τα 20 ευρώπουλα τον Οκτώβρη, χωρίς ευτυχώς να μου τη μαζέψουνε. Ένας φίλος, όμως, σε άλλο σημείο του κέντρου την ίδια μέρα, πλήρωσε 80 ευρώ για να την πάρει από το ιδιωτικό πάρκιγκ) έχει κάνει ερώτηση στη Βουλή (05.11.09 Α.Π 678/28) ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Παναγιώτης Λαφαζάνης. Απάντηση ακόμα δεν έχει έρθει από τα αρμόδια Υπουργεία. Την παραθέτω:
ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΑ
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Προς τους κ.κ. Υπουργούς: -Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
ΘΕΜΑ: Ιδιώτες ιδιοκτήτες παρκινγκ εισπράττουν παράνομα από τους μοτοσικλετιστές υπέρογκα ποσά με τη συνέργεια της Τροχαίας
Τις τελευταίες μέρες έχουμε γίνει δέκτες καταγγελιών από οδηγούς μοτοσικλετών, στους οποίους με τρόπο αυθαίρετο και απαράδεκτο επιβάλλεται να πληρώσουν σε ιδιώτες υπέρογκα ποσά και μάλιστα πολλαπλάσια από αυτά που καλούνται να πληρώσουν στην Τροχαία για στάθμευση της μηχανής τους κατά παράβαση του ΚΟΚ.
Συγκεκριμένα, σε περιπτώσεις στάθμευσης, κατά παράβαση του ΚΟΚ, σε πεζοδρόμιο, - συνήθως στο κέντρο της Αθήνας - η Τροχαία καλεί ιδιώτες-ιδιοκτήτες παρκινγκ, οι οποίοι μεταφέρουν στο χώρο τους την μοτοσικλέτα και χρεώνουν τον ιδιοκτήτη της με το ποσό των 80 ευρώ ακόμα και σε περιπτώσεις ολιγόλεπτης παραμονής της μηχανής στο παρκινγκ! Η δικαιολογία των ιδιοκτητών παρκινγκ γι’ αυτές τις εξωφρενικές χρεώσεις είναι ότι υπάρχει σύμβαση ανάμεσα στην Ελληνική Αστυνομία και σε αυτούς, σύμβαση όμως την οποία ουδέποτε επιδεικνύουν – παρόλο που τους ζητείται - στους άμεσα ενδιαφερόμενους μοτοσικλετιστές.
Επιπλέον, σύμφωνα με καταγγελίες μοτοσικλετιστών, τις τελευταίες μέρες λαμβάνει υπερβολικές διαστάσεις ο ραγδαίος πολλαπλασιασμός των προστίμων σε οδηγούς μηχανών, γεγονός που φαίνεται να έχει αποκλειστικά εισπρακτικό χαρακτήρα, τη στιγμή που είναι γνωστό ότι, σε σχέση με τον τεράστιο αριθμό των δικύκλων που κυκλοφορούν στο κέντρο της Αθήνας καθημερινά, διατίθενται ελάχιστες θέσεις αποκλειστικής στάθμευσης για μοτοσυκλέτες
Επειδή είναι απαράδεκτο η Τροχαία να μεταφέρει τις μοτοσυκλέτες σε ιδιωτικά παρκινγκ και με αυτό τον τρόπο να κερδίζουν παράνομα και ανεξέλεγκτα οι ιδιοκτήτες τους υπέρογκα ποσά.
Επειδή πρέπει να δημιουργηθούν άμεσα, σε όλες τις μεγάλες πόλεις, χιλιάδες νόμιμες και δωρεάν θέσεις στάθμευσης για μηχανές, ώστε οι οδηγοί τους να μην υποχρεώνονται να τις παρκάρουν στα πεζοδρόμια.
Επειδή πρέπει να δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη των δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών.
Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
1)Είναι σε γνώση τους αυτά τα γεγονότα; Βάσει ποιας ή ποιών συμβάσεων εισπράττονται υπέρογκα ποσά από ιδιοκτήτες παρκινγκ για την μεταφορά και την παραμονή σε αυτά – κατόπιν εντολής της Τροχαίας- μοτοσικλετών που έχουν αναγκαστικά σταθμεύσει σε πεζοδρόμια κατά παράβαση του ΚΟΚ; Παρακαλούμε όπως καταθέσετε στη Βουλή τις εν λόγω συμβάσεις.
2)Για ποιο λόγο, εφόσον η Τροχαία κρίνει ότι συντρέχουν λόγοι για να απομακρυνθούν με γερανό οι σταθμευμένες σε πεζοδρόμια μηχανές, αυτές δεν μεταφέρονται σε παρκινγκ της Αστυνομίας και με γερανό της Αστυνομίας; Αν αυτά δεν επαρκούν, για ποιο λόγο το κόστος χρήσης ιδιωτικών παρκινγκ και γερανών μετακυλύεται στους πολίτες οδηγούς δικύκλων;
3)Σε ποιες ενέργειες και με ποιο χρονοδιάγραμμα θα προχωρήσουν ώστε να δημιουργηθούν σε όλες τις μεγάλες ελληνικές πόλεις χιλιάδες δωρεάν θέσεις στάθμευσης για μοτοσικλέτες;
4)Διαθέτουν σχέδιο για την ανάπτυξη πυκνού δικτύου δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, προκειμένου οι πολίτες να μην αναγκάζονται να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα ή μηχανές; Και αν ναι ποιο είναι το σχέδιο αυτό και ποιο το χρονοδιάγραμμα της υλοποίησης του;
Ο ερωτών και αιτών Βουλευτής
Last edited by mvlad78; 19-11-2009 at 18:57.
|