View Single Post
  #45  
Παλιό 04-10-2013, 13:29
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Βενζίνη και ασετόν...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER Εμφάνιση μηνυμάτων
Το πειραματοζωο ελπίζω να είναι κανένα παπακι και όχι η μπουμπου έτσι ;..............
BMW 1100GS ειναι

Έβαλα μόλις και το ρελαντί ανέβηκε, αρπάζει καλύτερα και στις ψηλές γαζώνει. Δεν αξίζει όμως, πέρα από την καλύτερη λειτουργία δε νομίζω να πήρε ίππους..
Στο μεταξύ φούλαρα το ρεζερβουάρ να δω πόση αυτονομία θε έχει πλέον. Με super αμόλυβδη έχω 330 χιλιόμετρα με 1 ρεζερβουάρ 19-20 λίτρων περίπου, σε μικτή οδήγηση εντός και εκτός πόλης. Αν μου βγάλει 330+ θα σημαίνει ότι όντως ανεβαίνει η απόδοση δεδομένου ότι με μεγαλύτερη αυτονομία σημαίνει ότι έχει καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση..

Το μεγάλο κακό, και θα το λέω συνέχεια, είναι ότι ο κινητήρας του GS σαν αερόψυκτος που είναι, σε χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος, αργει να πιάσει τις 4-5 "γραμούλες" που πρέπει, για να "παίξουν¨οι χάρτες θερμής λειτουργίας, ώπου το μηχανάκι καίει λιγότερο, χρειάζεται κάνα μισάωρο, ενώ στα υδρόψυκτα η θερμοκρασία λειτουργίας φτάνει σε 5-10 λεπτά.. Εκτιμώ ότι το 10/60 λαδι που έβαλα θα ισοσταθμίσει το κακό, λόγω χαμηλού ιξώδες (10) στις ψυχρές εκκινήσεις.

Υπόψη ότι πρόσθεσα λίγο λάδι στο ρεζερβουάρ γιατί το ασετόν είναι ισχυρό διαβρωτικό, μη μου λιώσει κανα σωληνάκι.
Anyway το παρακολουθώ και ενημερώνω..

Εδιτ : Να προσθέσω ότι έβαλα 15ml ασετον σε 22 λίτρα απλής αμόλυβδης + 10 ml λιπαντικό, βελούδινη λειτουργία με την πρώτη εκκίνηση.>!

Last edited by JohnGS1100; 04-10-2013 at 13:41.
Reply With Quote