Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza
η σημείωση για τη τοποθέτηση σε πλαινο stand πρέπει να είναι σωστή. Σκέφτομαι λογικά ότι αν αφήσεις τον boxer αρκετές μέρες στο πλαινό, γιατί να μαζέψει στον αριστερό κύλινδρο λίγο λάδι και όχι περίπου 600ml (χωρητικότητα ενός θαλάμου καύσης) ???
Αν περνάει λάδι προς τον θάλαμο καύσης....γιατί να περνάει "λίγο" και όχι τόσο μέχρι να γεμίσει τον θάλαμο ???
|
Aν το πιστονι σταματησει στο Ανω Νεκρο Σημειο (ΑΝΣ) ο διαθεσιμος χωρος ειναι της ταξεως των ..............20ml!!Αν σταματησεις στο ΚΝΣ ο διαθεσιμος χωρος τότε ειανι 600ml κι αυτο κατα προσεγγιση μετρωντας τα κυβικα του ενος κυλινδρου!!!
Όμως για να χωρεσει 600ml πρέπει απο καπου αυτη η ποσοτητα να ''τρεξει'' μεσα στον θάλαμο καυσης ''προσπερνωντας'' το ελατηριο λαδιου αλλα και τα υπολοιπα ελατηρια!! Αν αυτη η ''προσπέραση'' γινοταν τοσο ευκολα εν στασει τοτε φανταστειτε τι θα γινοτανε οταν ο κινητηρας ειναι εν λειτουργια που οι πιεσεις λαδιου, αεριων κ.λ.π. ειναι τρομακτικες!! Κι επειτα το λαδι οταν ο κινητηρας δουλευει ειναι φιλμ λαδιου και οχι λαδι ''ζωντανο''!!! Οι κυλινδροι δε ειναι ψηλοτερα του καρτερ, πως θα τρεξει λοιπόντ ο λαδι στον θαλαμο καυσης οταν η μοτο ειναι στο πλαινο σταντ???????????
Εν ολιγοις, η καταναλωση λαδιου συμβαινει μονον οταν ο κινητηρας ειναι εν λειτουργια, και στην GS ειναι το πιο φυσιολογικο πραγμα στον κοσμο λογω αεροψυξης, το εχω εξηγησει σε άλλο νημα (αν δεν το βρισκεις πες μου να το ξαναγραψω ¨η παρε με τηλεφωνο).
Το παραδειγμα του gemara με τον αστεροειδη ειναι καταπληκτικο και μπράβο του αλλα να του πω οτι οι αστεροειδης καιγανε κι αυτοι λαδι οχι για κανενα άλλον λογο αλλα σαν την GS ηταν κι αυτοι......αεροψυκτοι!!!! Οι βαλβιδες ηταν απο χυτοσιδηρο, τα κυλινδροπιστονοελατηρια ηταν απο χυτοσιδηρο οι κυλινδροι, απο ατσαλι τα ελατηρια και απο κατι πρωτογοννα κραμματ αλλουμινιου τα πιστονια με αποτέλεσμα οι συστολες/διαστολες του χυτοσιδηρου να ειναι τεραστιες και στο αναμμα του κινητηρα κατα την απαραιτητη (για τον χυτοσιδηρο και το ατσαλι) προθερμανση μεχρι να αποκτηθουν οι σωστες ανοχες το λαδι καιγοταν σαν νερακι!!
Αυτα τα προβληματα η συχρονη μεταλλουργια τα εχει λυσει προ πολλου και η BMW θεωρειται πρωτοπορος!!!!