Απάντηση: Απορίες!!!
Για ποιο προβλημα συζηταμε τη μαγνητιση πλακετων; Το μονο πραγμα που μπορει να μαγνητιστει ειναι το μεταλλικο περιβλημα , αλλα ακομη και ετσι δεν μπορει να επιρρεασει το κυκλωμα μεσα του. Σε μια μοτοσυκλετα το μονο που μπορει να επιρρεασει ηλεκτρονικα κυκλωματα ειναι ο θορυβος που παραγει η υψηλη ταση για τον σπινθηρα των μπουζι. Η γεννητρια της μοτοσυκλετας μετα την ανορθωση γειωνεται στον αρνητικο πολο της μπαταριας και ολα τα επιμερους κυκλωματα λειτουργουν σε τασεις που εχουν αναφορα το 0 της μπαταριας.
Κυκλωματα που παραγουν παλμους ειναι δυνατο να μαγνητισουν κοντινα μεταλλα αλλα πολυ αμφιβαλλω αν αυτο μπορει να επιρρεασει με καποιο τροπο τη λειτουργια τους. Αλλωστε οπου υπαρχει τετοια περιπτωση ο σχεδιαστης φροντιζει με φεριτες, πηνια και πυκνωτες να φιλτραρει και να πνιγει αυτα τα μικρα παρασιτα. Δεν καταλαβα σε ποιο προβλημα οι μαστορες δινουν ευθυνη στον μαγνητισμο, αλλα μαλλον προκειται για κατι αλλο....
Ο δε στατικος ηλεκτρισμος επισης δεν επιρρεαζει τιποτα. Προκειτε για στιγμιαια αυξηση του δυναμικου της μοτοσυκλετας και δεν υπαρχει πουθενα διαφορα δυναμικου για να προληθει ρευμα εκτος απο τη στιγμη που κατεβαζουμε το σταντ στο εδαφος. Το σταντ ομως ειναι το σασι της μηχανης και το - της μπαταριας και αντεχει οτιδηποτε χωρις προβλημα. Ειναι σαν να φοραμε μαλλινο και να τριβομαστε σε ναυλον καρεκλα και μετα να πιανουμε μια βρυση. Μαζευουμε στατικο ηλεκτρισμο και με το χερι μας τον γειωνουμε στη βρυση. Το χερι μουδιαζει, αν δοκιμαζαμε με τη γλωσσα μαλλον δεν θα μπορουσαμε να μιλησουμε για 5 λεπτα. Το σταντ δεν καταλαβαινει απολυτως τιποτα. Αν ομως ενωναμε με ενα καλωδιο την ECU στο εδαφος θα ηταν δυνατο το ρευμα που θα προκαλουσε η εκφορτιση του στατικου να την εκαιγε...
|