Απάντηση: Αλλαγη τακακιών, Γλύφουν σφιχτα τους δισκους
Εγω αυτο που θα σου πω ειναι απο πρωπικη εμπειρια μια και τα επισκευαζω μονος μου αλλαγη τακακια η λυσιμο της δαγκανας ,η δαγκανα βασικα εχει δυο μερη το υδραυλικο και το μηχανικο το καθε μερος εχει και απο ενα τακακι, επανω το μηχανικο εχει δυο πιρους-οδηγους και μαζευει προς τα μεσα καθε φορα που παταμε φρενο αυτοι οι πιροι αν εχουν χασει το ειδικο γρασο που εχουν κολαει η δαγκανα και κραταει το πισω τακακι αυτο που ειναι στην πλευρα τισ ζαντας ελαχιστα πατημενο με αποτελεσμα να εχουμε υπερβολικη τριβη-φρεναρισμα συνηθως το προβλημα δημιουργηται γιατι χανεται το ειδικο γρασο η τρυπανε τα στεγανωτικα λαστιχα η περνα νερο απο την πιεση που πλενουμε τις μηχανεσ μας!!!
|