Θέμα
:
Και καλά καφές καρντάσι!!Καταφύγιο 23-10
View Single Post
#
4
22-10-2013, 00:32
alx_k
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Βολος
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 1,774
Απάντηση: Και καλά καφές καρντάσι!!Καταφύγιο 23-10
Καλή απόδραση στο μικρό σας καταφύγιο!
Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
alx_k
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): alx_k