View Single Post
  #4  
Παλιό 22-10-2013, 00:32
alx_k Ο/Η alx_k βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Βολος
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 1,774
Προεπιλογή Απάντηση: Και καλά καφές καρντάσι!!Καταφύγιο 23-10

Καλή απόδραση στο μικρό σας καταφύγιο!



Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Reply With Quote