Θέμα
:
Βολιώτικος καφές 23-10-13 ....
View Single Post
#
16
22-10-2013, 16:48
sid2011
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: trikala
Μoto: transalp xlv 650
Μηνύματα: 1,312
Απάντηση: Βολιώτικος καφές 23-10-13 ....
καλό καφέ στους δημοκράτες φίλους μας
α δεν φτάνει που πήρατε το pig τις προαλες τώρα προσπαθείτε να του αλλάξετε και θρησκεία ?
αυτό ποτέ
sid2011
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): sid2011