
23-11-2009, 18:37
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R12RT
|
|
Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
Στηριζόμενος στην εμπειρία μου καταθέτω τις απόψεις μου και θα ήθελα
να ακούσω και τις δικές σας.
Το 2008 έκανα το λάθος να χρησιμοποιώ παράλληλα το R1200 GS και
το παπάκι , μέσα στην Αθήνα.Ολα τα κακά , μου συνέβησαν (και ήταν 3
περιπτώσεις) με το παπάκι.
Κι' αυτό το αποδίδω στο γεγονός ότι είχαν καταγραφεί στο "σκληρό μου
δίσκο " οι αντιδράσεις και η συμπεριφορά του μεγάλου on-off.
Νόμιζα ότι θα φρενάρει το παπί , αυτό δεν φρέναρε.Νόμιζα ότι θα στρίψει το παπί , αυτό δεν έστριβε.
Στο διά ταύτα , κατήργησα το παπί............
|
Πάντως Μάκ θυμάμαι στα αεροπλάνα κάποια φεγγάρια πετούσαμε 2 τύπους, ένα ψηλόθεο και ένα χαμηλόθεο (μεγάλο - μικρό) συγχρόνως δηλαδή μέρα παρα μέρα με γνωστές τις διαφορές προσαρμογής. Πιστεύω οτι πρέπει να συνειδητοποιείς τι έχεις στα χέρια σου την συγκεκριμένη στιγμή και τις δυνατότητές του...ισχύει για όλα τα οχήματα και τα πλοία θαλάσσης και ουρανού!
|