View Single Post
  #7  
Παλιό 23-11-2009, 18:41
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΤΗΣ COSCO !

Η προβλητα 1 θα συνεχισει να λειτουργει απο τον ΟΛΠ οπως και τωρα.

Η Cosco θα αναλαβει την λειτουργια της προβλητας 2 (με καποια επιπλεον λιμενικα εργα) και θα κατασκευασει την προβλητα 3 (συνολικα θα γινει μια επενδυση της ταξης των 300 εκατομμυριων ευρω). Οι επενδυσεις θα πρεπει να εχουν ολοκληρωθει μερχι τον 2015. Θα εχει δικαιωμα να λειτουργει τις 2 προβλητες για 35 χρονια και μετα θα επιστρεψουν στον ΟΛΠ.

Οι λιμενεργατες επικεντρωνονται στο γεγονος οτι τα εσοδα του ΟΛΠ απο την προβλητα 1 ηταν περιπου 110 εκατ ευρω μονο για το 2007 ενω τα κερδος για το κρατος απο την συμβαση θα ειναι συνολικα 500 εκατ ΑΠΟΠΛΗΘΩΡΙΣΜΕΝΑ σε βαθος 35 ετων.
Ομως
α) το 2007 ηταν μια μοναδικη χρονια ωπου ειχαμε ρεκορ containers (μετα ηρθε η κριση)
β) τα εσοδα ειναι οντως περιπου 110 εκατ για το 2007 (περιπου 70% των 171,3 εκατ ευρω συνολικων εσοδων του ΟΛΠ για την χρονια). Ομως μιλαμε για ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΑ ΕΣΟΔΑ. Απο αυτα λογω των υπερογκων λειτουργικων εξοδων το συνολικο καθαρο κερδος του ΟΛΠ για την χρονια ηταν 24.8 εκατ ευρω. Το κοστος μισθοδοσιας και οι υπολοιπες παροχες του προσωπικου ηταν 100 εκατ!!!!!!! (οποιος θελει μπορει να κοιταξει τα αποτελεσματα στο site της εταιρειας)

Το βασικο θεμα ειναι οτι ο ΟΛΠ θα πρεπει να εξυγχρονιστει για να μπορεσει να ανταγωνιστει την cosco. Πρωτη προτεραιοτητα ειναι να μειωσει το κοστος μισθοδοσιας ().
Περα απο τα εσοδα που θα περνει το δημοσιο, η αναδοχος εταιρεια θα επεκτεινει με δικα της βεβαια εξοδα την προβλητα 2 και θα κατασκευασει την προβλητα 3. Κατι που ο ΟΛΠ σιγουρα δεν εχει την δυνατοτητα αυτη τη στιγμη να το κανει. Κυριως οταν μερικα λαμογια λιμενεργατες και αλλοι αλλοι αργοσχολοι εχουν ανεβασει το μισθολογικο κοστος του ΟΛΠ σε κωμικοτραγικα επιπεδα.

Και βεβαια να μην μιλησουμε για επιπλεον εσοδα απο αυξημενους φορους, παραπλευρα επαγγελματα του λιμανιου θα ανασανουν, το κοστος μεταφορας θα μειωθει για τις εταιρειες που εισαγαγουν και κυριως για την ΠΟΛΥΤΙΜΗ μειοψηφια των ελληνικων εταιρειων που εξαγουν και φερνουν συναλλαγμα στην Ελλαδα μας κτλ...

Ο μονος λογος που γινεται αυτος ο θορυβος ειναι για να μην χασει μια μειοψηφια τα σκανδαλωδη της προνομια. Αν δεν γουσταρουν ας παραιτηθουν και να βγουν στην αγορα εργασιας να ανταγωνιστουν με ολους τους υπολοιπους.
#navbar-iframe { display:block } span.fullpost {display:inline;}

Πλούσιοι λιμενεργάτες, φτωχοί λέκτορες


Την ώρα, που το λιμάνι του Πειραιά έχει παραλύσει από την απεργία των λιμενεργατών, και στα δημόσια ταμεία δεν μπαίνουν περί τα 3 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα, από τους φόρους και τους δασμούς των εκτελωνισμών, ίσως λίγοι από εσάς έχετε σκεφτεί ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι έχουν πρωτοστατήσει στην αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης στην ελληνική οικονομία!

Ίσως, ούτε και ο... πρώην υπουργός Οικονομίας το είχε υπολογίσει, όταν τον περασμένο Μάρτιο ανακοίνωνε την επιβολή έκτακτης εισφοράς στα εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ, με στόχο οι έχοντες να συμβάλουν στην ενίσχυση των εσόδων.

Με μισθούς, που μαζί με τις υπερωρίες φτάνουν έως και τα 140.000 ευρώ το χρόνο -με βάση τις λίστες που έχει δώσει στη δημοσιότητα το υπουργείο Ναυτιλίας-, ανήκουν στους 130.000 φορολογούμενους, οι οποίοι έλαβαν το σχετικό εκκαθαριστικό για τον κεφαλικό φόρο.
Έτσι, μαζί με επιχειρηματίες, μεγαλοστελέχη επιχειρήσεων και άλλα golden boys, οι λιμενεργάτες –στην πλειονότητά τους, όχι όλοι –συγκαταλέγονται στο περίπου 5% των Ελλήνων φορολογουμένων, οι οποίοι έχουν εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ! Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι ο μέσος όρος αποδοχών των συγκεκριμένων εργαζομένων κυμαίνεται –μαζί με τις υπερωρίες πάντα– στα 70.000 με 80.000 ευρώ. Οι φορτοεκφορτωτές βρίσκονται στην κορυφή αυτής της λίστας, με αποδοχές από 120.000 – 140.000 ευρώ.

Η πρακτική είναι γνωστή και δοκιμασμένη: Εργαζόμαστε με τέτοιους ρυθμούς κατά τη διάρκεια του κανονικού μας ωραρίου, ώστε –για να βγει η δουλειά– να χρειάζεται επιπλέον εργασία, δηλαδή υπερωρίες.

Όλα αυτά, την ώρα που ένας λέκτορας πανεπιστημίου αμοίβεται με 1.300 ευρώ το μήνα και ένας καθηγητής πρώτης βαθμίδας λαμβάνει περί τα 3200 ευρώ το μήνα!

Η πληροφορία ότι η κυβέρνηση εξετάζει επιβολή διπλής έκτακτης εισφοράς στους λιμενεργάτες, για να αντισταθμίσει τις απώλειες εσόδων, διαψεύδεται κατηγορηματικά...
του Νεκτάριου Β. Νώτη στο capital
η φωτό από το troktiko .......








Reply With Quote