Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Al Bandy
Στην 56άρα έχουμε καταλήξει. Αυτήν φοράω και τώρα. Μάλλον, δεν είναι τυχαίο που και οι "επώνυμες" συσκευές αυτήν χρησιμοποιούν.
Και δουλεύει καλά στις χαμηλομεσαίες. Ψηλά, πάνω δηλαδή από τα 180 και 6.000 σαλ, άσ' τα να πάνε.
Αλλά προς το παρόν δεν μ' ενδιαφέρει γιατί δουλεύω το μηχανάκι στα χαμηλομεσαία και με βολεύει αφάνταστα.
Όταν και αν πάω ταξίδι στις ευθείες τού Μονάχου (200+ χλμ ευθεία) που θα χρειάζομαι υψηλές, ίσως βάλω το εργοστασιακό.
Α, επίσης παίζει και το σενάριο τού ποτενσιόμετρου αντί αντίστασης ώστε να ρυθμίζεις την αντίσταση από το τιμόνι χωρίς να χρειάζεται να βάζεις-βγάζεις τζιρτζίρια κάτω από την σέλα. 
|
Έναν διακόπτη βάλε που να βραχυκυκλώνει τις 2 επαφές της αντίστασης. Σε ταξίδι με υψηλές ταχύτητες απλά πατάς το διακόπτη και ακυρώνει την αντίσταση. Με το ποτενσιόμετρο θα μπλέξεις, με λίγη υγρασία και μετά από καιρό θα δείχνει ότι να ναι.