Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho
Δε βρήκα 56άρα, δεν το έψαξα και πολύ είναι η αλήθεια, βρήκα 68. Φαντάζομαι δε θα έχει και τρελλή διαφορά.
Θα κάτσω να κάνω και μία βέρσιον ποτενσιόμετρο, πήρα ένα περιστροφικό 0 - 100 KOhm. Θέλει λίγη σκέψη όμως που να το βάλω διότι στο 650 η φιλτροχοάνη είναι πίσω από το δεξί καπάκι του ψευδοντεπόζιτου, μάλλον πρέπει να έρθει στα πλαστικά του πίνακα οργάνων. Θα βάλω αργότερα και φωτό του ποτενσιόμετρου να δείτε τι πήρα για να γράψετε και γνώμες.
|
Γιάννη, γνώμη μου είναι ότι το ποτενσιόμετρο πρέπει να είναι στο τιμόνι ώστε να το ρυθμίζεις κατά βούληση κατά την διάρκεια τής οδήγησης. Αυτός είναι ο σκοπός του, αλλιώς τι νόημα έχει η ύπαρξη του αν πρέπει να σηκώσεις σέλες?
Αν είναι να πρέπει να σταματήσω δεξιά και να σηκώσω σέλες, ξεσυνδέω και το παπαράκι και συνδέω το εργοστασιακό -πέντε δευτερόλεπτα δουλειά είναι!
Περιμένουμε σχόλια (και φωτό)