Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από advtolis
ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΗΜΕΡΑ , πολυ καλος τυπος ο γιατρος(ortho) αλλα δυστυχως δεν προλαβαμε να τα πουμε καλα λογο ενος γεγονοτος...
παλι καλα και μιλαγαμε διοτι συνηθως καθομαι απο μεσα οποτε σου χρωσταω και ενα ευχαριστω φιλε....
πανω στο θεμα μας το καλωδιακι ετοιμο μου το εφερε ο ortho θα το βαλω το απογευμα,(ευχαριστω και παλι) εκτος απο την αισθηση, πως αλλιως μπορω να διαπιστωσω εαν οντως κανει δουλεια το resistor??
|
Μια καλή πρακτική είναι η εξής.
Α). Διάλεξε ένα σημείο (κάπως δύσκολο, ανηφόρα, στροφή κλπ) όπου συνήθως χρησιμοποιείς μικρή σχέση και χαμηλές στροφές και οδήγησε με και χωρίς το καλώδιο.
Β). Παρατήρησε σε τι στροφές και τι σχέση στο κιβώτιο είσαι με αυτό και μετά χωρίς αυτό.
Γ). Παρατήρησε την διαδρομή του γκαζιού για τις ίδιες Χ στροφές με αυτό και χωρίς αυτό.
Δ). Πες μας τα συμπεράσματά σου
ΥΓ: Προσοχή. Όταν βγάζεις το καλωδιάκι και βάζεις το εργοστασιακό και αντίστροφα,
πάντα με σβηστό κινητήρα και διακόπτη στο off.