Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis
κριμα παντως σαν εταιρια να χτιζεις ενα ονoμα στην αγορα τοσα χρονια και ενω εχεις φτιαξει μια πραγματικα αξιολογη μοτοσυκλετα ...να τα παιζεις ολα ρουλετα , αφηνοντας την να ρολαρει πανω σε "ευάλωτα ρουλεμαν" με την αιτιολογια ... "μείωση κοστους" ενω ο αγοραστης την πληρωνει με το παραπανω. Στο δικο μου μοντελο 2004 ...οτι ρουλεμαν εχω τσεκαρει μεχρι τωρα ειναι απ την Γερμανικη εταιρια ΙΝΑ ...και αν κρινω απ τα θεματα που βγαζουν παρα πολλα GS στα ρουλεμαν ...(διαφορικου, press direkt κτλ)....δεν μπορουμε πλεον να μιλαμε για την βαρύτητα του παλιότερου όρου "ποιοτητα made in Germany"...
... δυστυχως !
|
Συγνώμη αλλα θα διαφωνησω ο όρος γερμανική αξιοπιστία δε πιστευω οτι ταιριάζει στις μηχανές BMW τοσο για τα περιφερειακά παρά μονο για τον κινητήρα πιστευω το όνομα ήττας εκει το έκτισε και παλι εκει θα παραμείνει.
Οδηγώ απο το 94 BMW μοτοσικλέτες και οταν τα νούμερα των πωλήσεων ήταν ιδιετρως χαμηλά προβλήματα αξιοπιστίας υπήρχαν άπειρα.
Απλα η αντιμετώπιση απο την μαμά ήταν διαφορετική και πιο άμεση λόγο ελαχίστων πελατών και παραγωγής.
Παρόμοιο περιστατικό οπως αναφέρω παραπάνω είχε συμβεί σε μοντέλο του 1990 που μεσουρανούσαν οι BMW σαν τις πιο αξιόπιστες και ολα φτιάχνονταν στην Γερμανία,απλα τοτε άλλαξαν το διαφορικού με ευθύνη στο εργοστάσιο και όχι στον ιδιοκτήτη
Οταν μια εταιρεία απο Ιαπωνία παράγει μηχανές απο 50 cc εώς 1200 και βγάζει βλάβη στα μικρά κυβικά τοτε αμαυρώνεται όλο το ονομα της εταιρείας .
Ας πούμε ποιος είχε παράπονο απο μεγάλα yamaha η μεγάλα Honda .
Αν δε ειναι αυτα αξιόπιστα τοτε ποια ειναι?
Απλα οι Γερμανοί ήταν οι πρώτοι που ξεκίνησαν με μεγάλα τουριστικά τα ταξίδια ανα τον κόσμο και δημιούργησαν έναν μύθο.
Ας μάθουμε απο τις περιγραφές των ταξιδευτών και των προβλημάτων που αντιμετώπιζαν