Τα PR3 έχουν αργή κορώνα..Αυτό τα κάνει ελαστικά που θέλουν λίγη προσπάθεια με το σώμα ας πούμε (αμελητέα αλλά σε σχέση πάντα με τα υπόλοιπα που είναι 0°)..
Μέσα στη στροφή είναι το πιο σταθερό λάστιχο..Διαβάζει όπως πρέπει και εαν περάσεις και
από βρεγμένο ΜΕΣΑ στη στροφή θα σου κρατήσει την πορεία..
Λόγω του ότι το ADV είναι ήδη βαρύ,δε θα έβαζα τα PR3 για τον παραπάνω λόγο
Θα πήγαινα σε πιο γρήγορη κορώνα..Τα ScorpionTrail και τα ContiTrailAttack2 ας πούμε..
Το βάρος του ADV επίσης παίζε πολύ σημαντικό ρόλο στο να τελειώσει ένα σετ ελαστικών τετραγωνίζοντάς τα..Λόγω βάρους πάλι..Εαν φορτωθεί και για ταξίδι τότε σίγουρα θα τα καταστρέψει..Πιστεύω ότι στην καθημερινή χρήση του θέλει ένα μαλακό ελαστικό όπως τα παραπάνω και για κάποιον που ταξιδεύει πολύ τα 501-502 μαζί με τα PR3 ίσως να είναι μονόδρομος..
Για τα απλά GS θα δοκίμαζα οτιδήποτε..Οπως έκανα 5 χρόνια τώρα με το V-Strom ABS που είχα και πλέον μπορώ κι έχω άποψη για όλα τα ελαστικά πλην των τελευταίων μοντέλων.. (Next-TrailAttack2-Anakee3)
Αναλυτικά σαν τελευταίο και να κλείσω θα σας γράψω τα χλμ στο κάθε σετ που αισθάνθηκα ότι το χάνω..
1) Dunlop TR-91 -> 13K χλμ απότομα πολύ..
2) Metzeler EXP -> 13K χλμ πολύ νορμάλ..
3) Μetzeler EXP (M) -> 16K χλμ πολύ νορμάλ
4) Pirelli Sc.Trail -> 10Κ χλμ
5) Michelin PR3 -> 14Κ χλμ ένα κατιτίς και μετά στα 18Κ χλμ απότομα..
6) Conti TrailAttack -> 12K χλμ σε βροχή το έχασα απότομα
Ελπίζω να πληροφόρησα όσο γίνεται με τη σειρά μου..
ΠΟΤΕ δεν άκουσα κάποιον του τί ελαστικό να φορέσω..Ηξερα πως σε 9-10 μήνες θα τα άλλαζα οπότε το ρίσκο δεν ήταν και πολύ μεγάλο !!!
Αυτό θα συμβούλευα τον καθένα..Να ξέρει 1ον σε τί τερρέν κινείται και 2ον να διαλέξει
ένα ελαστικό που του κάθεται καλύτερα οπτικά !! Τα άλλα να χαμε να λέγαμε..Μετά τις 10-12Κ χλμ όλα αρχίζουν και χάνουν πρόσφυση..Αλλα σημαντικά και άλλα πολύ σημαντικά !!!
Στράτος