View Single Post
  #10  
Παλιό 22-11-2013, 20:07
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS

Tέλος για να ολοκληρώσουμε το θέμα, έκατσα και μελέτησα ξανά την θερμοδυναμική απόδοση του F800 twin. Είχα εντυπωσιαστεί από το καλοκαίρι με το πρώτο F800 που έπεσε στα χέρια μου, δε μπορούσα να καταλάβω πως αποδίδει τόσο απότομα και γραμμικά πoυ στις παλιές καλές εποχές μόνο τα δίχρονα μπορούσαν και αυτό σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών με ξέσπασμα στις ψηλές.

Ο 800άρης της BMW με ΦΠΕ (φίλτρο πρόγραμμα, εξάτμιση), αποδίδει ροπή τραπέζι από τις 2.300 στροφές, και σε συνδυασμό με το ελαφρύ σασί του τινάζεται σαν ελατήριο και δε σταματά να δίνει.

Από το εργοστάσιο είναι πολύ κλειστό και ο κόφτης κακώς είναι στο συντηρητικό 8.000 στροφές. Η δε εργοστασιακή ροπή του είναι μόλις 5,5 Kιλά, θεωρητικά αποδίδεται από κινητήρα 600 κυβικών τύπου transalp, ΧΤ κλπ.

Με το πρόγραμμα που κάναμε, ανεβάσαμε λογικά τα επίπεδα στο αβανς και φέραμε τα μίγματα στο 0,95-0,97 που πάλι είναι συντηριτικά, καθώς στις ψηλές στροφές μπορεί να πάει στο 0,88-0,89 και να 10καρίζει στις στροφές του. H ροπή που πιάσαμε είναι στα 6,2 κιλά, άρα ανεβαίνει κ άλλο.

Είπαμε με τον Τέο, να κουμπώσουμε και ένα δεύτερο δοκιμαστικό για να ανέβει η ροπή σε επίπεδα 800 κυβικών που πιστεύω ότι θα πιάσει τα 7 κιλά ροπής.
θα δοκιμάσει ο ίδιος λοιπόν μιας και είναι έμπειρος οδηγός, προτύτερα είχε ένα KTM, και μετά από τα τεστ θα μας κάνει ένα πλήρες review για τα αποτελέσματα..

Keep tuning

Last edited by JohnGS1100; 22-11-2013 at 20:10.
Reply With Quote