Θέμα: Resistor tuning
View Single Post
  #143  
Παλιό 28-11-2013, 14:48
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Παιδιά αυτό που κάνετε για τα 1200gs λύνει απόλυτα το πρόβλημα στα φτωχά μιγματα που έχουν τα μοντέλα από το 2004-2009. Ειδικα για τα μοντέλα 2004-2006 τα μίγματα είναι στο λανθασμένο 1,16-1,30 και επιβάλεται διόρθωση ασχέτως κατανάλωσης- δεν είναι θερμοδυναμικά σωστό, είναι λάθος το λ=1,16-1,30.

Από το 2007 και μετά διορθώνουν τα μίγματα στο λ=1, αλλά υπάρχει πάλι το λάθος από τις 4.700-κόφτη ώπου διατηρούν τα φτωχά μίγματα.

Να σημειωθεί ότι το λ=1 είναι θεωρητικά σωστό για ιδανική και ανόθευτη βενζίνη.

Στις στροφές από 4.800 κ ψηλότερα θα πρέπει τα μίγματα να μεταβάλονται προς το πλούσιο κ να πηγαίνουν σε λ=0.91 μέχρι 0,87 για όσους έχουν ελευθερη εξάτμιση και φιλτρο κ όχι να διατηρούνται στο λ=1 που το έχει μαμά. Η ρύθνιση λ<0,91 για rpn> 5.500 δεν ωφελεί μόνο την θερμοδυναμική απόδοση και κατά συνέπεια τις επιδόσεις, αλλά κ τις σωστές θερμοκρασίες και προστασία του κινητήρα.
(Να πω ότι στα S1000RR το διατηρεί λ=1 μέχρι τις 14.000 στροφές και στις ΗΠΑ μόλις εισαχθεί το μοντέλο, αλλάζονται εξατμίσεις και πρόγραμμα με οδηγία) και έτοιμο setup για πίστα).

Στα 1200 gs θα έπρεπε το μίγμα να μεταβάλεται προς το "πούσιο" και το αβανς να είναι αρκετά ψηλότερα (σχεδόν 30 %) που το "κόβουν" για να καίει υποτίθεται βενζίνες κάτω από 91 enron). Τόσο που ουσαστικά κινητήρας 1200 κυβικών δεν αποδίδει την ανάλογη για τα κυβικά ροπή του στις μεσαίες. Υπόψη ότι τα κυβικά αυτά με το setup του boxer των 1200 με λίγο βαρύτερο βολάν κινούν αμάξωμα 1 τόνου στα αυτοκίνητα.

Υπ' όψη τα συνθετικά λάδια-επιβάλλονται για όσους "στροφάρουν" πέραν τις 7.000 στροφές για γούστο τους, ασχέτως κατανάλωσης. Το λιπαντικό καίγεται όχι μόνο λόγω "ποιότητας" αλλά και από ανοχές ή χιλιόμετρα ή χρήση του κινητήρα. Για τους αερόψυκτους boxer, λόγω μεγάλου εύρους λειτουργίας θερμοκρασιών (δεν έχουν ψυγείο νερού και θερμοστάτη να δουλεύουν στους 75-95 C, αλλά στους 40-105 C), προτείνονται λιπαντικά μεγάλου εύρους ιξώδες, τα οποία ονομάζονται "racing" και είναι 10w-50, 10w60, φουλ συνθετικά..

"10-"
για τις ψυχρές εκκινήσεις και μέχρι να ζεσταθεί ο αερόψυκτος boxer και (-50-60) για να αντέχει το λάδι όταν πιάνει πάνω από 100 C εντός πόλης ή σε καύσωνα.
Υπάρχουν στην αγορά και σε πολύ καλύτερη τιμή απ' ότι τα ορυκτέλαια, αλλάζονται δε, στα 10.000 χιλ. ή 1 φορά το χρόνο και όχι 2 που επιβάλεται για τα απλά ορυκτέλαια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων

Συμπέρασμα για το topic, είναι.. στα μοντέλα 2004-2006 αντίσταση 2 κλικ επάνω από μαμά και από τα 2006 κ μετά 1 κλικ και είναι οκ στα μίγματα..
Ισχύει μόνο για τα όλα τα 1200 (πλην των τσοπερ 1200c), για τα 1100-1150 κ 1200c υπάρχει ανάλογη ρύθμιση στο co-put που ρυθμίζεται με τη βοήθεια καυσαναλυτή και με πειραματισμό στο plug "ρελέ" μιγματος (ασφαλειοθήκη) που έχει κοντά 7 θέσεις για κάθε χώρα που εξήχθει το μοντέλο, καταλυτικά και μη.
Αυτά προς γνώση των φίλών του forum

Last edited by JohnGS1100; 28-11-2013 at 15:29.
Reply With Quote