Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από george81
στο διακοπτη των προβολεων που εβαλες καταληγουν δυο καλωδια. το ενα πρεπει να το εχεις συνδεσει στο νουμερο 85 του ρελλε (σωστα) και το αλλο στο + της μπαταριας. αποσυνδεσε αυτο απο τη μπαταρια και συνδεσε το στο λευκο-μπλε (αποτι θυμαμαι αυτο ειναι το + στην ψειρα, μετρησε το με ενα πολυμετρο για 100% σιγουρια) καλωδιο της ψειρας του φαναριου (με κλεφτη χωρις να κοψεις κανενα καλωδιο) και εισαι ετοιμος!
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από george81
μεσαια σκαλα 55 βατ
ψειρα, φαναρι πισω, καντραν περιπου 20 βατ
μεγαλη σκαλα 55 βατ
προβολεις 2 Χ 55 = 110 βατ
θερμαινομενα περιπου 120 βατ
συνολο περιπου 360 βατ
το δυναμο των gs 04-07 παραγει 600 βατ σε πληρη ισχυ δηλαδη οταν ο κινητηρας περιστρεφεται απο τις 4.000 σ.α.λ και πανω. στο ρελαντι παραγει περιπου 200 βατ που σημαινει οτι για να φορτιζεται επαρκως η μπαταρια με ολα τα ανωτερω φορτια πρεπει να περιστρεφεται ο κινητηρας απο τις 2.500 σ.α.λ και πανω (τουλαχιστον οσο ζηταμε αυτα τα φορτια για παρατεταμενο χρονικο διαστημα)
τα μοντελα κατασκευης μεχρι τον 8 του 2006 με το σερβο στα φρενα, καταναλωνουν 200 βατ επιπλεον οταν παταμε φρενο, αρα σε συνθηκες πολης με ολα τα ανωτερω φορτια, χρειαζομαστε σχεδον την πληρη ισχυ του δυναμο ωστε να μην αποφορτιζεται η μπαταρια.
τα μοντελα απο το 2008 και μετα ειναι εξοπλισμενα με το δυναμο των 720 βατ (οπως ολα τα adv και rt) και απο τα φρενα απουσιαζει ο σερβομηχανισμος οποτε δεν εχουν κανενα προβλημα με τα φορτια.
|
Αυτα μας λες Γιωργαρα και μας στελεις τελειως αδιαβαστους

!!!!!
Παντως εμενα οσες φορες και αν μου τα εχεις εξηγησει (τα περι συνδεσεων και καλωδιων κτλ κτλ κτλ...) δεν θυμαμαι τιποτα μετα απο μια ωρα

!!!
Καθενας στο ειδος του που λενε

!!!
Τα συγχαρητηρια μου και παλι, γιατι οπως λεω, λιγοι ξερουν την μηχανη αυτη σαν και εσενα!!!!!