Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza
Κατα το service των 10.000 χλμ στο 1200GS/2008 ρυθμίστηκαν και οι βαλβίδες οι οποίες κατά δήλωση του μηχανικού είχαν αρκετά μπόσικα...
Για τα επόμενα 500 χλμ ένιωθα τη μοτό "σφιγμένη", δεν μου έδινε το "άνοιγμα" που είχε πριν.
Αποφάσισα λοιπόν την εγκατάσταση aftermarket εξάτμισης, της Remus Hexagon.
Αν και λένε οτι δεν θα έβλεπα διαφορά στην οδήγηση, εγώ στις μεσαίες στροφές και μέσα στην Αθήνα είδα μεγάλη διαφορά στο "άνοιγμα" της μοτό. Σημειώνω δε ότι το φίλτρο αέρος (μαμά) φυσήχθηκε κατά το service και δεν έβγαλε τίποτε σπουδαίο...
Για τον ήχο ?? (τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται  )
http://i945.photobucket.com/albums/a...91130-0911.jpg
|
Φιλε vpentza για ψαξε λιγο το θεμα της ρυθμισης των βαλβιδων
γιατι δεν μου ακουγετε και για σωστη ρυθμιση αν ειναι ετσι οπως στα ειπε ο μηχανικος σου και σε συνδιασμο παντα με αυτα που "αισθανεσαι" στην μηχανη σου

.
Γιατι στο λεω αυτο;
Την πρωτη φορα που εκανα ρυθμιση βαλβιδων στην μηχανη του αδελφου μου και γυρω στα 30.000 με 32.000χλμ (δεν θυμαμαι ακριβως, αρκετους ομως μηνες απο την αγορα της -μεταχειρισμενη την αγορασε με 17.500χλμ-) ειχε τα εξης διακενα:
Αντι 0,15mm στις βαλβιδες εισαγωγης περναγε σφικτα το 0,30mm

και
αντι 0,30mm στις βαλβιδες εξαγωγης περναγε σφικτα το 0,40mm

!!!
Οταν λοιπον τελειωσα με την ρυθμιση αυτων (στα σωστα διακενα εννοειται), η μηχανη αλλαξε τελειως συμπεριφορα προς το καλυτερο. Η μηχανη ειχε μεγαλη διαφορα στην λειτουργια της αλλα και στις επιδοσεις της.
Αν λοιπον συμφωνα παντα με τον μηχανικο σου, ειχαν αρκετα μποσικα (διακενα) αυτο αυτοματως σημαινει μικροτερο χρονο που μενουν ανοικτες οι βαλβιδες εισαγωγης και εξαγωγης αντιστοιχα (περα απο τον λαθος χρονισμο στα συνολο τους στο και ανοιξε-κλεισε των βαλβιδων).
Λιγοτερος χρονος ανοιγματος στις βαλβιδες εισαγωγης σημαινει λιγοτερο μιγμα προς καυση!!!
Λιγοτερος χρονος ανοιγματος στις βαλβιδες εξαγωγης σημαινει χειροτερη "εξοδος" των καυσαεριων απο τον θαλαμο καυσης!!!
Οπως επισης μικροτερος ειναι και ο χρονος που ειναι ανοικτες και οι εισαγωγης και οι εξαγωγης ταυτοχρονα (Επικαλυψη βαλβιδων ονομαζεται αυτος ο χρονος) για την σαρωση-αποπλιση του θαλαμου καυσης και στην συνεχεια την εισαγωγη του μιγματος που ανεφερα πιο πανω.
Ολα τα παραπανω συνηγορουν στο εξης:
-Αν ειχαν πολλα μποσικα (διακενα) και στις εφερε στα σωστα διακενα, επρεπε η μηχανη να πεταει τωρα και οχι να την αισθανεσαι σφιγμενη (εχω περισσοτερο εμπιστοσυνη στα λογια σου γιατι εσυ ξερεις την μηχανη σου, και οχι στα λογια του μηχανικου σου και σε αυτα που σου ειπε, γιατι απλα δεν ταιριαζουν οι δυο περιγραφες)
Απο οτι διαβασα, χωρις να θελω να σε αγχωσω ή κατι αλλο,
πιστευω οτι η μηχανη σου με οτι διακενα και αν ειχαν οι βαλβιδες εκεινη την στιγμη που την πηγες για σερβις, ηταν σαφως σωστοτερα απο οτι στην παρεδωσαν!!!!!!
Υ.Γ
Μεγεια την εξατμιση σου και να την χαιρεσαι οπτικα και ακουστικα

!!!