![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
GS 1200 μοντέλο Αύγουστος 2006
Βραχικύκλωμα στην πελεκούδι κάτω απο τον διακόπτη αδειάζει την μπαταρία και μπλοκάρει το I mobilizer Η BMW λέει πως δεν ξεμπλοκαρει και θέλει αντικατάσταση είναι δυνατόν Υπάρχει θεραπεία φιλαράκια θέλω τα φώτα σας Το μηχανάκι παραμένει ακινητοποιοιμένο και το φιλαράκια μου ο Βασίλης (basilisKok)έχει αρρωστήσει |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Υπάρχει θεραπεία.Να φτιάξει την πλεξούδα μόνος του.Η αντιπροσωπία δεν το αναλαμβάνει(και καλά κάνει γιατί υπάρχει κίνδυνος να σου βραχυκυκλώσει στο δρόμο και να σε σκοτώσει).Ένας ηλεκτρολόγος μερακλής θα κάνει παπάδες
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
το πρόβλημα είναι πως θα ξεμπλοκάρει το imobilaizer η πλεξούδα φτιάχνεται
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ρε κοπέλια, δεν ήξερα οτι το πελεκούδι είναι η πλεξούδα
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Το iPhone αν δεν προσεξεις γράφει ότι θέλει
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
To ΙΜΜΟ εχει μπλοκαρει μαλλον διοτι αναγνωρισε παραβιαση λογω βραχυκυκλωματος. Πας σε εναν ηλεκτρολογο σου επισκευαζει την μπλεξουδα ¨η οπου υπαρχει διαρροη ηλεκτρικη και τα μαλλον κομμενα/διαβρωμενα καλωδια κι επιχειρεις με το μαμα κλειδι να την βαλεις μπροστα. Μαλλον προκειται για κομμενο καλωδιο στην αντεννα του διακοπτη. αντεννα ειναι το συστημα εκεινο που αναγνωριζει τον κωδικο του κλειδιου και μεταφερει το σημα της αναγνωρισης στην ηλεκτρονικη μοναδα ωστε αυτη να δωσει το ΟΚ για την εκκινηση. Καπου εχει κοπει καλωδιο. Να ξερεις οτι αν δεν ειναι κομμενο καπου εξωτερικα ωστε να φαινεται τοτε ναι πας για αλλαγη αντεννας διοτι δεν μπορει αν ανοιχθει και να επισκευασθει. Ψαξτο ομως καλα για να σιγουρευτεις. Η ηλεκτρονικη μοναδα, η οποια ειναι υπευθυνη για ολες τις λειτουργιες της μοτοσυκλετας (εκκινηση, ψεκασμο, τροφοδοσια, αισθητηρες κ.λ.π) δεν εχει παθει τιποτα......στο εγγυωμαι αυτο. Ειναι θεμα επικοινωνιας κλειδιου με την μοναδα. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Πρόσεξε τις συμβουλές σου γιατί θα παιταχτεί πάλι κανάς εξυπνάκιας και θα σου πει οτι τον στέλνεις σε κηδεία.Αλλά αμα μερικοί δεν έχουν πιάσει ποτέ κατσαβίδι στην ζωή τους;;;; |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ολα τα ΙΜΜΟ δουλευουν με τον ιδιο τροπο, τα βαραντερο εκοβαν το καλωδιο της αντεννας διοτι ο Ισπανος το περναγε με τετοιο τροπο που οταν εκοβες τιμονι τερμα αριστερα (π.χ στο κλειδωμα του τιμονιου) αυτο τεντωνε τοσο πολυ που με τον καιρο κοβοτανε. οσοι το ηξεραν με καθε βαραντερο που επαιρναν αλλαζανε το routing του καλωδιου και η ζημια επαψε να υφισταται. τωρα για τους εξυπνακηδες........δεν εχω να πω τιποτις. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Απόσπασμα:
Μην το παίρνεις στραβα, δεν είναι θέμα εξυπνακισμού, ο συνφορουμίτης αναφερει μια παραμετρο που δεν πρεπει να αγνοηθεί.... Ολα πρεπει να τα ακούμε κ να τα συνυπολογίζουμε...... Εκείνο που δεν καταλαβα, στο συνεργειο της μαμας λενε για αλλαγη πλεξουδας η μονο το αντενα ρινγκ? Πλεξουδες στο ebay με το κιλό.... ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|