![]() |
|
|||||||
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ηθελα από την πρώτη στιγμή να το κάνω πιο δρομίσιο αλλά που λεφτά, μετά στράβωσε το υποπλαίσιο όπως περιγράφω σε άλλο νήμα, αντί να δώσω 800 ευρώ για υποπλαίσιο βρήκα ένα τρακαρισμένο μπροστά σε καλά λεφτά κ βρέθηκα με ένα ακόμη gs να παίξω.
Πήρα λοιπόν το κέντρο του μπροστινού τροχού, έπλεξα με ένα 17ρι στεφάνι και νάσου το μοταρντ gs. ![]() ![]() εντυπώσεις πολύ καλές, πιο στριφτερό, πιο γρήγορο, πιο όμορφο κατ'εμέ. Όλα καλά, και μια ανησυχία που είχα με την αλλαγή μεγέθους του τροχού κ το ABS δεν φάνηκε να είναι θέμα. 2 μέρες μέσα στην πόλη λοιπόν, αριστερά-δεξιά έκανα καμιά 100χλμ χωρίς θέμα ώσπου κατέβηκα με σταθερή ταχύτητα προχθές όλη την Συγγρού. προς το τέλος, μπροστά στην ιντεραμέρικαν μου άναψε το κόκκινο λαμπάκι του φρένου ![]() Όχι ρε γαμώτο λέω...σταματάω, σβήνω, ανάβω, συνεχίζω μέσα σε στενά πλέον με ξεκίνα σταμάτα, κανένα θέμα. Σημειώνω ότι το ABS δουλεύει κανονικά. Επόμενη μέρα κ ενώ δεν το έχει ξανακάνει το θέμα με το λαμπάκι, κατεβαίνω την Συγγρού πάλι κ στο ίδιο σημείο ανάβει πάλι το λαμπάκι. Ιδέες? Στην αναζήτηση που έκανα πριν το ξεκινήσω το πρότζεκτ 17 μπροστά διάβασα σε αμερικάνικο φόρουμ ότι τα πρώτα 5 μέτρα που κινούμαστε κ το λαμπάκι από αναβοσβήνον περνάει σε φάση σβηστό είναι η μέτρηση των διαστάσεων που κάνει το ABS, o προγραμματισμός του κ καλά. Εκεί στηρίχθηκα κ δεν περίμενα παρενέργειες. Οτι αν του βάλεις 21, 18, 17, 12 θα το καταλαβαίνει στα πρώτα μέτρα κίνησης με βάση την σχετική περιστροφή των αισθητήρων πίσω κ μπρος. Αν το λαμπάκι άναβε σε κάθε περίπτωση θα έλεγα οκ, πρέπει να δω πως θα το προγραμματίσω αλλά το λαμπάκι αν δεν βγω σε ανοιχτό δρόμο με σταθερή ταχύτητα 100+ δεν ανάβει σε κανέναν συνδιασμό. Μπορώ να κάνω 50 χλμ μέσα στα στενά κ να μην ανάψει, κ μετά να κάνω 1000μετρα με πάνω από 100 κ να ανάψει.
|
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|