![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Σημερα το πρωι (8:00) επεστρεψα απο τις σπετσες και οπως το φανταστηκα ο δρομος ηταν σχεδον αδειος τοσο που δεν το εχω δει ποτε. στην εθνικη οδο πολλες φορες δεν εβλεπες αυτοκινητο στον οριζοντα. προφανες ειναι οτι βρηκα την ευκαιρια να τελικιασω την gsa που εφθασε τα 205 μονο με το ζορι. το top case ηταν γεματο και βαρυ 15 με 20 κιλα, ισως και αυτο επιρρεασε αρνητικα.γενικα δεν οδηγω σαν τον τρελλο, αλλα απο τη στιγμη που μπηκα στην εθνικη οδο πηγαινα με ασφαλεια μονιμως με 180 με μια σταση στα διοδια εθνικης και μια τις αττικης οδου.σας το προτεινω για το επομενο πασχα
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Αφού γύρισες όλα καλά !!
Αλλα την άλλη φορά σκέψου ......αξίζω ?? ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
δεν το παω πολυ καλα ε? ισως οι μηχανες δεν ειναι για εμενα γιατι μαλλον οδηγω επικινδυνα. Εσεις ποιον θεωρειτε τον πιο σωστο και ασφαλη τροπο οδηγησης στην εθνικη οδο. Για την ταχυτητα δεν διαφωνω ειναι μεγαλη, για το top case , δεν νομιζω οτι εχει μεγαλη σημασια, απλα επειδη λεει : "max speed 160 when lοaded" γιατι αυτο αναφερεται στην πιο ακραια περιπτωση φορτωσης δηλαδη:
- (επιβατες δυο ατομα 120κιλα ο καθενας) - top case και side cases γεματα ολα Με εκπλισσει το οτι καταλαβαινω οτι οδηγω πολυ επικινδυνα ενω νομιζα οτι οδηγω με ασφαλεια. ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Να προσέχεις και πάντα όρθιος...! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
δεν διαφωνω οσα λες. Το φορουμ δεν κινδυνευει απο τις δικες μου δηλωσεις μην ανησυχεις, αυτο δεν θα συνεβαινε ακομα και εαν το φορουμ αναφερονταν σε πολιτες της βαρειας κορεας.
Αυτο μας/σας πειραξε,....σε μια χωρα οπου ολοι οι διεφθαρμενοι που καταχραστηκαν το δημασιο χρημα ειναι εξω και καπνιζουν τα πουρα τους πανω σε πολυτελη σκαφακια. ξεχασα να βαλω το disclaimer και παρεξηγηθηκα: Οσα γραφω σε αυτο το φορουμ αποτελουν δημιουργηματα της φαντασιας μου , συχνα αναφερονται σε πλασματικες καταστασεις και εχουν ουδεμια πραγματικη υποσταση και συσχετιση με την πραγματικοτητα. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Μην δώ κανέναν σας να πηγαίνει πάνω απο το όριο που λένε οι πινακίδες...θα φάτε τρελό κράξιμο
![]() ![]() Και εγώ το έχω πάει τρελέ το μηχανάκι και 200+ και με μηχανή φίλου έχω δει και τα 270+....όλα αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα.....σημασία έχει να είσαι συνετός στο τρόπο που οδηγάς.....μπορεί να πηγαίνει με 200 στην εθνική και να είσαι κύριος....και να πηγαίνεις με 80 και να κάνεις ότι βλακεία θές και να την πάθεις!! Τα όρια για τις βαλίτσες τουλάχιστον στο adve μου τα έχω περάσει πολλές φορές.....δικάβαλος με φορτομέες βαλίτσες και 200+ η μηχανή ήτανε κούτσουρο....δεν πίστεύω ότι υπάρχει πρόβλημα!!! Βέβαια φυσικά δεν υιοθετούμε τέτοιες απόψεις....μπορεί να λέμε κ ψέμματα και να αναφερόμαστε σε μη πραγματικά γεγονότα ![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() οι βαλιτσες εχουν καποιο οριο ταχυτητας,αλλα στο θεμα συμπεριφορας και ευσταθειας....(ιδιως το topcase). ![]() πιστευω οτι ειμαστε εμπειροι και οδηγικα ωριμοι,για να καταλαβαινουμαι ποτε χρειαζεται να 200...ριζουμαι ![]() ![]() τις αποψεις μου.....ΜΗΝ τις υιοθετησει κανεις ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ADAC Motorrad Intensiv Sicherheitstraining ... 8μιση ωρες απ τη Θεωρια στη πραξη! | ΙoannisPanagiotidis | GS Forum - Road & Enduro Training | 69 | 19-05-2013 00:49 |