GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 10-02-2010, 23:42
kostas-patra Ο/Η kostas-patra βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: α
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή ροδέλες ή crush washers

θέση: μπαίνουν ανάμεσα σε βίδα και φωλιά
ρόλος τους: να παραμορφώνονται, δίνοντας μια ένδειξη για σφίξεις άνευ ροπόκλειδου(μη συνιστώμενο)
υλικό: αλουμίνιο ή χαλκός

πήγα στο εμπόριο να αγοράσω ροδέλες για τις τάπες του διαφορικού, του κιβωτίου και του κάρτερ.

τα νούμερα, δεν είναι εύκολα να βρεθούν, όχι τόσο των εσωτερικών διαμέτρων, όσο του συνδιασμού τους πχ 16*20 ή 18*22
μετριούνται σε mm, χιλιοστά και το κάθε διπλό νούμερο αντιπροσωπεύει την εσωτερική*την εξωτερική διάμετρο

εγώ βρήκα σε χαλκό και σε αλουμίνιο, σε βιομηχανικά είδη τις ροδέλες που με ενδιέφεραν με βάση την εσωτερική τους διάμετρο.
θα τις δοκιμάσω σε φωλιές με ίδια σπειρώματα για να δώ αν συμπεριφέρονται ικανοποιητικά κατά την παραμόρφωση, μιας και είναι πλατύτερες.

γράφω τα παραπάνω για να ενημερώσω κάτι που πολλοί μπορεί ήδη να ξέρουν, οι χάλκινες δεν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά παραμόρφωσης με τις αλουμινένιες, είναι πιο σκληρές από τις αλουμινένιες και μιας που πολλές από τις βίδες που χρησιμοποιούμε εφαρμόζονται σε κράμα αλουμινίου, καλό είναι να χρησιμοποιούμε τις συνιστώμενες, κατά το μάνιουαλ, αλουμινίου, για να μην πδήσουμε κανένα σπείρωμα
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 11-02-2010, 07:52
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: ροδέλες ή crush washers

Απόσπασμα:
οι χάλκινες δεν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά παραμόρφωσης με τις αλουμινένιες, είναι πιο σκληρές από τις αλουμινένιες και μιας που πολλές από τις βίδες που χρησιμοποιούμε εφαρμόζονται σε κράμα αλουμινίου, καλό είναι να χρησιμοποιούμε τις συνιστώμενες, κατά το μάνιουαλ, αλουμινίου, για να μην πδήσουμε κανένα σπείρωμα


Γειά σου ρε Κώστα ... "ψαγμένε" ....
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!

Last edited by skippybi; 11-02-2010 at 12:21.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 11-02-2010, 09:20
vasorfa Ο/Η vasorfa βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: Π.Φάληρο
Μoto: R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 5,340
Προεπιλογή Απάντηση: ροδέλες ή crush washers

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
θέση: μπαίνουν ανάμεσα σε βίδα και φωλιά
ρόλος τους: να παραμορφώνονται, δίνοντας μια ένδειξη για σφίξεις άνευ ροπόκλειδου(μη συνιστώμενο)
υλικό: αλουμίνιο ή χαλκός

πήγα στο εμπόριο να αγοράσω ροδέλες για τις τάπες του διαφορικού, του κιβωτίου και του κάρτερ.

τα νούμερα, δεν είναι εύκολα να βρεθούν, όχι τόσο των εσωτερικών διαμέτρων, όσο του συνδιασμού τους πχ 16*20 ή 18*22
μετριούνται σε mm, χιλιοστά και το κάθε διπλό νούμερο αντιπροσωπεύει την εσωτερική*την εξωτερική διάμετρο

εγώ βρήκα σε χαλκό και σε αλουμίνιο, σε βιομηχανικά είδη τις ροδέλες που με ενδιέφεραν με βάση την εσωτερική τους διάμετρο.
θα τις δοκιμάσω σε φωλιές με ίδια σπειρώματα για να δώ αν συμπεριφέρονται ικανοποιητικά κατά την παραμόρφωση, μιας και είναι πλατύτερες.

γράφω τα παραπάνω για να ενημερώσω κάτι που πολλοί μπορεί ήδη να ξέρουν, οι χάλκινες δεν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά παραμόρφωσης με τις αλουμινένιες, είναι πιο σκληρές από τις αλουμινένιες και μιας που πολλές από τις βίδες που χρησιμοποιούμε εφαρμόζονται σε κράμα αλουμινίου, καλό είναι να χρησιμοποιούμε τις συνιστώμενες, κατά το μάνιουαλ, αλουμινίου, για να μην πδήσουμε κανένα σπείρωμα

φιλε Κώστα, μολις κανεις και την εφαρμογη και εχεις τις πρωτες εντυπωσεις,,,,περιμενουνε νεωτερα!!!!!!

Last edited by skippybi; 11-02-2010 at 12:21.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 11-02-2010, 09:22
skippybi Ο/Η skippybi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R 850 Roadster ή απλά ''Σουρτούκω''
Μηνύματα: 14,081
Προεπιλογή Απάντηση: ροδέλες ή crush washers

ευχαριστούμε Κώστα!!!

Last edited by skippybi; 11-02-2010 at 12:20.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 11-02-2010, 11:19
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: ροδέλες ή crush washers


Last edited by skippybi; 11-02-2010 at 12:20.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 11-02-2010, 21:26
kostas-patra Ο/Η kostas-patra βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: α
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: ροδέλες ή crush washers

σήμερα άλλαξα την ροδέλα στο κάρτερ, με την αλλαγή των λαδιών
κλασικά, όπως κάθε αλουμινένια ορδέλα σε φοβίζει προς στιγμή οτι έκανες χοντράδα καθώς συμπιέζεται, αλλά αμέσως μετά την παραμόρφωση ακούς το κλίκ του ροπόκλειδου, σημάδι πως όλα είναι οκ, μιας και η παραμόρφωση έγινε πρίν τον τερματισμό του ροπόκλειδου.

σε αντίθετη περίπτωση, όταν κατά το σφίξιμο δεν νιώσουμε την ροδέλα να ανοίγει πριν το κλίκ παίζουν δύο τινά, αλλάζουμε ροδέλα ή μπορούμε να την ζεστάνουμε με κανα θερμοπίστολο ή κατευθείαν πάνω σε φλόγα

οι ροδέλες της bmw στα συνεργεία της δίνονται προς μισό ευρώ η μια
εγώ από το εμπόριο πήρα καμιά δεκαπενταριά προς 2 ευρώ.
θα μου πείς, σπουδαία οικονομία. δεν είναι το θέμα τόσο οικονομικό, όσο ευκολίας, ώστε αντί για κάποιο σαβκο που θα κάνει κανείς την αλλαγή λαδιού και βαλβολινών να έχει εναλλακτική, αντί να χρησιμοποιεί την παλιά ροδέλα από την άλλη πλευρά.

αυτά! όταν βρώ χρόνο θα δοκιμάσω παρα ταύτα τις χάλκινες
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 11-02-2010, 22:59
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: ροδέλες ή crush washers

Thanks Kostas
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 15-02-2010, 13:20
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: ροδέλες ή crush washers

Test ride και στις ροδέλες;

Μπράβο Κώστα!
Περιμένουμε εντυπώσεις!
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 15-02-2010, 16:34
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: ροδέλες ή crush washers

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Test ride και στις ροδέλες;

Ναι αμε !!! Why not ???
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 10-04-2010, 19:16
zortal Ο/Η zortal βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: ATHINA
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 173
Προεπιλογή Απάντηση: ροδέλες ή crush washers

Χρήσιμο !!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:24.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!