![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Αναζητώ κάποιο από τα F/G 650GS ή scarver σε εξαιρετική κατάσταση (καθώς ψάχνοντας έχω δει κάποια άθλια σε κατάσταση εργαλεία), σε λογική τιμή, λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι το 2010 μοντέλο στην αντιπροσωπεία κάνει καινούργιο 6.000 ευρώ.
Κατά προτίμηση κάπου κοντά στη Θεσσαλονίκη... Γιώργος 69.99.44.44.70 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εαν δεν κάνω λάθος η τιμή του καινούριου είναι 6.300 € & βέβαια ένα κόστος για κάποια "απαραίτητα", κατά τη γνώμη μου πάντα, συνοδευτικά. Εγώ έχω το G650 GS αγορασμένο το καλοκαίρι του 2010 (21/06/2010) σε μαύρο χρώμα, 5.400 km, με βαλίστα GIVI 46lt, κάγκελα, συναγερμό, την ψηλή ζελατίνα της BMW, διπλό stand. (το abs & τα θερμαινόμενα grips τα έχει standard), και σκέφτομαι να το δώσω για πιθανή αγορά του δικύλινδρου. Πες μου μέχρι πόσα χρήματα θα μπορούσες να δώσεις μήπως και τα βρούμε...Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε πληροφόρηση.. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εγγυημένο από όλες τις πλευρές!!!! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απο το πληκτρολόγιο μου το πήρες Δημητρη αυτο. Όντως το μηχάνημα του Σωτηρη είναι χάρτη του έχω δει ΚΑΤ ιδίαν και σε μικρό ταξίδι ακόλουθαγε τα θερια απο κοντά .
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Επίσης παίζει και του ortho το F650GS/DAKAR.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Και όσον αφορά το θέμα 650, επίσης υπάρχει μια πιθανή περίπτωση, ενός DAKAR από συμφορουμίτη, στο Βόλο.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
συγνώμη ρε παιδιά, αλλά όταν κάτι έχει καινούργιο με τα έξτρα του 6000 ευρώ (άντε 6290 τιμή μαρκέ), δεν μπορεί να πωλείται ηλικίας 3 ή 4 ή 5 ετών, με το ζόρι 1.000 ευρώ πιο κάτω της αρχικής. Γνώμη μου. Έχουν μεταπωλητική αξία η BMW, αλλά το θεωρώ εξωπραγματικό. Βέβαια, καθ' ενός ιδιοκτησία είναι και όσο θέλει την αξιολογεί. Εγώ δεν ψάχνω κάτι τέτοιο. Θεωρώ ότι τα οχήματα απαξιώνονται με το χρόνο.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Φίλε έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες, αλλά πραγματικό φθηνό θα βρεις μοντέλο του 02-03 και με πολλά χιλιόμετρα και πάλι παίζει το πράγμα. Αποψη μου, χωρίς να έχω κάτι εναντίον του κινέζου είναι ότι τα πριν του 07 κρατάν τιμές διότι είναι κατασκευασμένα στη Γερμανία κι ο κινητήρας είναι Rotax κι οχι licence. Κι επίσης ήρθε ή έρχεται το καινούριο G650GS οπότε θέλουν να ξεφορτωθούν το προηγούμενο μοντέλο. Δεν προσπαθώ να σε πείσω για κάτι, απλά λέω τη γνώμη μου. ΑΝ το καλοσκεφτείς τα 1200 αυτή την περίοδο έχουν πέσει περισσότερο αναλογικά, μεγαλύτερα τέλη, υψηλότερη ασφάλεια, συνολικά υψηλότερο κόστος χρήσης, κάποιος θα πρέπει να θέλει πραγματικά πολλά κυβικά για να τα αγοράσει ακόμη κι αν πουλιούνται σε πολύ καλές τιμές. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Στην τελική... ο ένας πουλάει & ο άλλος αγοράζει, δεν είναι κατ'ανάγκη απαραίτητο να συμφωνήσουν... ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Συνεπεία των παραπάνω, μπαίνει ακόμη ένας βασικός παράγοντας στη μεταπώληση και ΕΙΔΙΚΑ στην Ελλάδα:: το υψηλό ρίσκο στην ποιότητα του μεταχειρισμένου για τον αγοραστή. Αυτό το ρίσκο προσπαθεί να αντισταθμίσει οδηγώντας την τιμή προς τα κάτω. Last edited by pomolo; 10-01-2011 at 23:09. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
BMW F 650 CS Scarver πρόβλημα με ιμάντα | skippybi | Τεχνικά θέματα διάφορα | 18 | 11-02-2010 15:26 |
SCARVER CS 650 HEADLIGHTS ΓΙΑ DAKAR | coa00kt | Τεχνικά θέματα διάφορα | 0 | 05-01-2010 17:13 |
BMW Scarver | gelasios | Γενικά - Αναβάτης | 5 | 28-05-2009 18:12 |