Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ η Porsche 918 RSR
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ η Porsche 918 RSR
Η Porsche υιοθέτησε την υβριδική τεχνολογία με το 911 GT3 R, σε συνδυασμό με το σχεδιασμό του 918 Spyder και αποθεώθηκε με το μονοθέσιο coupe με κινητήρα 918 RSR.
Αυτό το υβριδικό, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Β. Αμερική συνδυάζει 555 ίππους από τον βενζινοκινητήρα V8 με μια επιπλέον ώθηση από τους ηλεκτρικούς κινητήρες στους δύο μπροστά τροχούς με ισχύ 767 hp.
Αντί για τη φουτουριστική, εργονομική avant-garde κεντρική κονσόλα αφής του 918 Spyder το cockpit του 918 RSR χαρακτηρίζεται από μια μινιμαλιστική κονσόλα με διακόπτες rocker. Αντί για μια δεύτερη έδρα, ο συσσωρευτής σφόνδυλος είναι τοποθετημένο στα δεξιά της κονσόλας.
Αυτή η Porsche έκανε την εμφάνισή της τον περασμένο Φεβρουάριο, παρουσιάζοντας το υβριδικό 911 GT3 R. Η Porsche ανακοίνωσε ότι το μοντέλο διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα του οποίου το στροφείο περιστρέφεται με ταχύτητα έως 36.000 στροφές ανά λεπτό και αποθηκεύει ενέργεια περιστροφής.
Με το πάτημα ενός κουμπιού ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ανακαλεί την ενέργεια που αποθηκεύεται και την διοχετεύει για την επιτάχυνση ή για προσπέραση με ελιγμούς.
Ο σφόνδυλος φρενάρει τον ηλεκτρομαγνητισμό σε αυτή την περίπτωση, προκειμένου να προμηθευτεί επιπλέον έως 2 x 75 kW, δηλαδή συνολικά 150 kW, από την κινητική ενέργεια για τους δύο ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό άξονα.
Πηγή: Green Business
|