GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 29-03-2009, 22:03
riko46 Ο/Η riko46 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ANΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
Μηνύματα: 5,189
Cool Συντήρηση μπροστινής ανάρτησης!!!!

Προσεχουμε για να εχουμε

1ον) ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
Τα λαδια της μπροστινης αναρτησης,δεν μπηκαν εκει μεσα για νa δουλεψουν επ'απειρον.Εχουν κι αυτα την φθορα τους.Πιεζονται,αναγκαζονται να περνουν μεσα απο μικρες τρυπουλες,και ζεσταινονται (υπερβολικα καποιες φορες)
Ολα αυτα μαζι συνεισφερουν στην καταπονηση του λαδιου και τελικα
στην καταστροφη του. Τι συμβαινει οταν αυτα τα λαδια εχουν καταστραφει και πως το καταλαβαινουμε.Χανεται η αποσβεση της επαναφορας και της συμπιεσης με αποτελεσμα κακη αισθηση της αναρτησης.Το πρωτο πραγμα που θα νιωσουμε ειναι μια ασταθεια της μοτοσυκλετας στις στροφες.Νειωθεις σαν να ειναι ετοιμο να γλυστρησει το μπροστινο σου ελαστικο (ακομα κι αν αυτο ειναι καινουριο)
Στις λακουβες και στα εγκαρσια σαμαρακια των δρομων,η μοτοσυκλετα κοπαναει ασχημα και νομιζεις οτι θα πεσεις.Στις μεγαλες ταχυτητες υπαρχει εντονο κουνημα της μοτοσυκλετας και ασταθεια που σε αναγκαζει να μειωσεις ταχυτητα.
Τα φρενα μας ειναι λιγοτερο αποτελεσματικα με μια "τελειωμενη" μπροστινη αναρτηση.Αυτα ειναι απο τα σημαντικοτερα που θα νιωσουμε οταν οπως ειπα τα λαδια καταστραφουν.Και τι κανουμε γι αυτο?Πηγαινουμε στο συνεργειο της επιλογης μας και ζηταμε απο τον μαστορα να μας αλλαξει τα λαδια της αναρτησης.Αν μαλιστα πατε και σε εξειδικευμενο αναρτησαδικο ακομα καλυτερα.
Η αλλαγη των λαδιων της αναρτησης λοιπον,πρεπει να γινεται καθε δυο χρονια ή καθε 20000χιλ (Καλο θα ηταν βεβαια μαζι με τα λαδια να αλλαζονται και οι τσιμουχες για να μην υπαρξει θεμα διαροης αργοτερα που θα μας αναγκασει να ξαναλυσουμε το μπροστινο συστημα μονο γι αυτες)2ον) ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΜΑΣ
Το επομενο αναλωσημο ειναι τα υγρα των φρενων (εμπρος και πισω).
Ποσοι τα αλλαζετε στην σωστη χρονικη στιγμη?
Αυτα πρεπει να αλλαζονται μια φορα τον χρονο κι αυτο γιατι κι αυτα καταστρεφονται απο την θερμοκρασια που αναπτυσουν και απο την οξυδωση.Οσο ποιο πολυκαιρισμενα ειναι τοσο ευκολοτερα ανεβαζουν θερμοκρασια και δημιουργουν φυσαλιδες που εχουν ως αποτελεσμα την αδυναμια μεταφορας της σωστης πιεσης στα εμβολα των δαγκανων.(Και γι αυτο καποιοι κανουν εξαερωσεις στα συστηματα των φρενων τους απο το να πανε να τα αλλαξουν!)Θυμηθειτε πως οταν τα υγρα φτασουν σε μια μεγαλη θερμοκρασια την πρωτη φορα,μετα θα το επαναλαμβανουν συνεχως και με μεγαλη ευκολια!!! Τα καταστραμενα υγρα φρενων εχουν ως αποτελεσμα το κακο φρεναρισμα (γενικως) οπως ειπα.Σπογγωδη αισθηση στην μανετα και το πενταλ και σε extreme καταστασεις (σβελτη οδηγηση σε στροφιλικια οταν ανεβασουν μεγαλη θερμοκρασια) το πολυ ασθενες φρεναρισμα.Ετσι λοιπον η εγκαιρη αλλαγη τους στην προβλεπομενη χρονικη στιγμη,μας εξασφαλιζει καλα φρενα και διαρκεια. Τip> Επισης πρεπει να ξερετε πως και οι πλαστικοι σωληνες των φρενων χρειαζονται αντικατασταση μετα απο ενα χρονικο διαστημα.Αυτο καθοριζεται στα 5 χρονια.Οποτε επι της ευκαιριας,αλλαξτε τα με μεταλλικα τα οποια δεν χρειαζεται να αντικατασταθουν ποτε πια. Δεν θα εχετε καλυτερα φρενα απ οτι με τα πλαστικα,αλλα θα εχετε σωστο φρεναρισμα σε διαρκεια ακομα και μετα απο αρκετη καταπονηση κι αυτο γιατι τα πλαστικα εχουν την ταση να "μπαλοναρουν" (να φουσκωνουν) οταν ανεβει η θερμοκρασια των υγρων κατω απο μεγαλη καταπονηση κι ετσι εχεις ασαφη και σπογγωδη αισθηση στην μανετα και ενιοτε χρειαζεται να εξασκεις μεγαλυτερη δυναμη για να εχεις το επιθυμητο αποτελεσμα στο φρεναρισμα.Τα μεταλλικα δεν μπαλωναρουν κι ετσι η πιεση παραμενει σταθερη στο κυκλωμα.Και μιας και μιλαμε για υγρα,θυμηθειτε κι οποιοι εχετε υδραυλικο συμπλεκτη να αλλαζετε τα υγρα του το αργοτερο καθε 2 χρονια.Αν δεν το κανετε υπαρχει κινδυνος να παθει ζημια η τσιμουχα του εμβολου που πιεζει τους δισκους που σημαινει αντικατασταση του με το αναλογο κοστος.

Πηγη περιοδικο 2τροχοι
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 29-03-2009, 23:55
leonidas Ο/Η leonidas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: GSA 1200
Μηνύματα: 1,324
Προεπιλογή Απάντηση: Συντήρηση μπροστινής ανάρτησης!!!!

Πολύ καλό θέμα!!!
Ευχαριστούμε Μιχάλη!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 30-03-2009, 00:09
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Συντήρηση μπροστινής ανάρτησης!!!!

__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 30-03-2009, 14:00
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Συντήρηση μπροστινής ανάρτησης!!!!

Mιχάλη!!!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 30-03-2009, 14:39
arisxios Ο/Η arisxios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 2,718
Προεπιλογή Απάντηση: Συντήρηση μπροστινής ανάρτησης!!!!

:sm5::sm5:
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 02-04-2009, 15:08
fire red! Ο/Η fire red! βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: πατρα
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 994
Προεπιλογή Απάντηση: Συντήρηση μπροστινής ανάρτησης!!!!

:sm5:Μιχαλη!!!!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 02-04-2009, 15:29
nek21 Ο/Η nek21 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: ΘΕΡΜΗ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1200ADV
Μηνύματα: 779
Προεπιλογή Απάντηση: Συντήρηση μπροστινής ανάρτησης!!!!

Reply With Quote
  #8  
Παλιό 02-04-2009, 15:54
EOD-K9 Ο/Η EOD-K9 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ R1200GS
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 7,584
Προεπιλογή Απάντηση: Συντήρηση μπροστινής ανάρτησης!!!!

Reply With Quote
  #9  
Παλιό 02-04-2009, 16:34
psiloritis Ο/Η psiloritis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: 1100gs
Μηνύματα: 438
Προεπιλογή Απάντηση: Συντήρηση μπροστινής ανάρτησης!!!!

Reply With Quote
  #10  
Παλιό 29-04-2009, 02:21
gnik Ο/Η gnik βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: ATH
Μoto: 1200GS
Μηνύματα: 153
Προεπιλογή Απάντηση: Συντήρηση μπροστινής ανάρτησης!!!!

:sm5:
Reply With Quote
Απάντηση

Tags
1150, bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmw1100, bmw11500, bmwmoto, forum, forumgs, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gs1100, gs1150, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, moto_adventures, motoadventures, motobmw, spanos nikos


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:18.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!