![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Οτι λεει και ο τίτλος---θέλω να καθαρίσω τα μπεκ της χοντρης (r1200 gs adventure 2008) και ο καθαρισμος θελω να γινει εντος Αττικης---
Ακούω προτάσεις--ποιος που ,ποσο χρεωνει,και φυσικα εντυπώσεις ![]() αν καποιος επιθυμει να καθαριστουμε μαζι--ενημερωνει.ε? γιατι κατι εχς ακουσει οτι υπαρχουν μηχανακια που παιρνουν 6 μπεκ και θελουν 50 ευρα...αν ειμαστε π.χ. 3 ειναι 16,666666666666666666666666666667ευρά ![]() ![]() ![]() ![]() επισης με ενδιαφερει αν τα πας στο χέρι ή τα βγαζει ο μπεκάς,,.,και φυσικα οδηγίες πως τα βγαζουμε-τα βάζουμε και τι πρεπει να προσεξουμε!!! ευχαριστώ! ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ τα είχα ελέγξει-καθαρίσει πριν κανένα 4μηνο.
Κόστος 10€ Τα βγάζεις και μόνος με προσοχή.Θα τρέξει λίγη βένζίνη, τίποτε ανησυχητικό. 'Οταν τα βάλεις πάλι στη θέση τους, δεν προσπαθείς να βάλεις κατευθείαν μπροστά. Γυρνάς το κλειδί 2-3 φορές ωστέ να πρεσάρει η αντλία βενζίνης καύσιμο στο κύκλωμα. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ευχαριστώ Νκόλα,, Να υποθέσω στον Βόλο,ε? αν υπολογισω και την βενζινα μου και τα διόδια....δεν με συμφέρεις!!! ερώτησης,,,,αφού ξεβιδώσεις το στέλεχος,απο τις εισαγωγές--Βλέπω οτι έχει κάτι πλαστικά σωληνάκια πάνω ακριβώς στα μπέκ που περνάει το καύσιμο....αυτά πώς βγαίνουν?γιατί βλέπω οτι είναι αρκετά εφαρμοστα...τα τραβάμε ή πριν τα τραβηξουμε τα ζεσταίνουμε για μεγαλυτερη ελαστικότητα? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() άντε και άν είστε καλά παιδάκια Οταν τα βγάλω θα ετοιμάσω και αντίστοιχο φωτορομάντζο---εεε,,,φωτορεπορταζ με την διαδικασία ![]() Επίσης--πώς μπορείς να τσεκάρεις αν όντως τα εχουν καθαρίσει? και... απο τον καθαρισμό και μετά,είδες διαφορα? Last edited by vasorfa; 21-07-2012 at 09:22. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τσίπουρο+μπάνιο=αξία ανεκτίμητη! ![]() Η διαδικασία στα 07 (δεν νομίζω οτι άλλαξε κάτι στα νεότερα) είναι η εξής, . Αφαιρείς το φισσάκι που δίνει ρεύμα στο μπεκ, ξεβιδώνεις τη βίδα, αφαιρείς την τετράγωνη ασφάλεια και με κυκλικές κινήσεις αφαιρείς το μπεκ απ την εισαγωγή και απ΄το σωληνάκι της τροφοδοσίας. Τα δύο O-ring τα ξαναχρησιμοποιείς, εκτός αν δεις φθορά, πολύ χλωμό,λογικά δεν θα χουν πάθει τίποτα. Λίπανε τα ελαφρά όταν θα τα ξαναβάλεις στη θέση τους. Για την επανατοποθέτηση σύνδεσε πρώτα το μπεκ με το σωληνάκι για να δεις ότι πάτησε καλά και μετά στην εισαγωγή. Η βίδα θέλει 5Nm. Και όπως ξαναέγραψα 2-3 φορές το κλειδί "άνοιξε-κλείσε" για να γεμίσει πάλι το δίκτυο καύσιμο. Δεν μπορείς, απ' ότι κατάλαβα είναι μια τυπική διαδικασία στην οποία στο τέλος ο άνθρωπος κοιτά τον κωδικό του μπεκ και τσεκάρει σε μια βάση δεδομένων το καύσιμο που φτύνει. Με το μάτι το καταλαβαίνεις οτι είναι καθαρό αν ψεκαζει spray και σε ομπρέλα. Καμία, ούτε περίμενα να δω για να είμαι ειλικρινής. Βάζω έτσι κι αλλιώς πριν από κάθε μεγάλη διαδρομή ή κάθε 1000km περίπου καθαριστικό. Η πίεση του δικτύου όταν θα στα πρεσάρει να είναι 3,5bar Αυτά! ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Υποκλίνομαι ![]() ![]() ![]() ![]() ασε που εναλλακτικα σκευτομαι να τα καθαρίσω στα ανεκτίμητης αξίας μέρη σου! Ευχαριστώ ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ποτε θα ανεβεις;;;;....να σΕ κάνω παρέα μπρΕ |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Σου έχει λειψει η ευλογία μου...ε?λέω για κανενα Σαββάτο απο 11 Αυγούστου ![]() ![]() ![]() ![]() Απόσπασμα:
Αν εχει πιασει παραλία ακόμα καλύτερα,Θα πιάσουμε και εμεις! ![]() |
![]() |
|
|