![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Καλημέρα σε όλους..Η ερώτηση έχει να κάνει με την τελική σχέση μετάδοσης..η 6η με την 5η ουσιαστικά έχουν 300rmp διαφορά..δεν καταλαβαίνω γιατί η BMW επιμένει στο να μην τοποθετεί τελικό γρανάζι overdrive...στο ταξίδι με 4000rpm είσαι λίγο πιο κάτω από τα 120km....παρόλο που το μοτέρ έχει τρομερά ροπίδια, γνώμη μου είναι, ότι θα μπορούσε με 4000rmp να έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα.επίσης σίγουρα βοηθαέι και στην καλύτερη οικονομία καυσίμων...γνώμες?? Λύσεις?? πχ..μελλοντικό άλλαγμα γραναζιού 6ης??
Last edited by dionysisgs; 29-07-2011 at 11:01. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Αυτό που συζητάς είναι μεγάλο θέμα και έχει συζητηθεί από όταν παρουσιάστηκε το 1200GS.
Βλέπεις στα 150χαω. πχ. η 1150GS πάει πιο ήρεμα από την 1200GS. Αυτό λέγεται το έκαναν ώστε φορτωμένη, δικάβαλη με 6η, πάλι να φτάνει εύκολα την τελική της (η 1200). Που πράγματι το κάνει. Για μένα δεν ήταν και η... τελειότερη απόφαση. Έστω ας το είχαν σαν επιλογή αφού πχ. υπήρξε επιλογή για το πόσο μακριά θα είναι η 1η. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Είναι κρίμα εφόσον με την υπάρχουσα υποδύναμη αλλά και τα μεγάλα αποθέματα ροπής να μην ταξιδεύεις με περίσσεια ηρεμία...όσο για την τελική της (για τους πολύ γρήγορους) το εν λόγω μοτέρ σίγουρα μπορεί να δόσει αλλά 20km++ επιπλέον...λύσεις υπάρχουν??
Last edited by dionysisgs; 29-07-2011 at 11:17. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
όχι
δυστυχώς |
|
#5
|
|||
|
|||
|
θεωρώ πώς η φιλοσοφία της 1150 είναι για μεγαλύτερη χρήση δρόμου,
ενώ της 1200 είναι ένα κλικ πιο εντούρο. Η BMW πλέον βγάζει πολλά μοντέλα και σου λέει αν θες άνετο ταξίδι στο δρόμο, τότε πάρε RT. Γενικότερα έχω παρατηρήσει ότι όσο περνάν τα χρόνια, υπάρχει και μεγαλύτερη εξειδίκευση στα μοντέλα των εταιρίων, ενώ παλαιότερα υπήρχαν λίγα που τα κάναν όλα γενικά καλά. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
διαφωνώ
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Προσπαθώ να βρω retrofit για gs άλλα μάταια....
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
δεν υπάρχει, γι' αυτό
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
210+ τελική έχει. Μέσος όρος ηλικίας αναβατών της είναι 45-50. Το μυαλό τους έχει πήξει. Δεν είναι οι πιτσιρικάδες που ψάχνονται για να της βάλουν stabilizer στο τιμόνι (!). Για ποιο λόγο με τον όγκο αυτόν και τον τεράστιο ανεμοθώρακα να ταξιδεύεις πάνω από 170-180, με δικύλινδρο χαμηλόστροφο κινητήρα μάλιστα; Άντε και έπιασε τα 230 με άλλο γρανάζι. Τι έγινε; Για μηχανή εκτός δρόμου τη βγάζουν και ταξιδεύει μάλιστα καλύτερα από τις περισσότερες μηχανές δρόμου. Όλη την Ευρώπη να γυρίσεις, πάνω από 140 δεν θα δεις κανέναν να την πηγαίνει. Οι Αμερικάνοι που την γουστάρουν τρελά, μετά φόβου βλέπουν καμιά φορά 130χλμ στο κοντέρ τους και πάλι τους τσιμπάνε οι αστυνόμοι. Και τι νόημα έχει να βγάζεις 8λτ/100χλμ κατανάλωση μετά; |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Το R 1200 GS είναι ένα εργαλείο περιήγησης του πλανήτη γη, με τους αυτοκινητόδρομους, τους επαρχιακούς, τους χωματόδρομους (οι οποίοι καλύπτουν περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με τους ασφαλτοστρωμένους). Οπότε για αποιοδήποτε τεραίν, υπάρχει το GS, τώρα αν θελει να πηγαίνει κάποιος με ένα on-off σε αυτοκινητόδρομους με 160+, υπάρχουν άλλα πιο εξειδικευμένα μοντέλα γι' αυτήν την δουλειά...
Πάντως, το γρανάζωμα για να θεωρούνταν "ταξιδιάρικο", έπρεπε από την πρώτη σχέση να ήταν μακρύτερο, οπότε θα είχε αντίκτυπο και στην εκτός δρόμου οδήγηση... Οπότε διαλέγεις και πέρνεις... |
![]() |
|
|