![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Επικίνδυνη η Αθήνα για δικυκλιστές
ΕΛΛΑΔΑ Κυριακή, 04 Σεπτεμβρίου 2011, 17:20 Η λεωφόρος Κηφισού μια από τις πιο επικίνδυνες οδικές αρτηρίες Η υπερβολική ταχύτητα και η παραβίαση προτεραιότητας αναφέρονται ως δύο από τις βασικότερες αιτίες τροχαίων δυστυχημάτων με θύματα οδηγούς δικύκλων (μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων). Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας που έχει στη διάθεσή της η «Καθημερινή», από την αρχή του έτους μέχρι το τέλος Ιουλίου, 203 οδηγοί μοτοσικλετών τραυματίστηκαν θανάσιμα σε δυστυχήματα που συνέβησαν σε ολόκληρη την επικράτεια. Στο 22,6% των περιπτώσεων, τα δυστυχήματα αποδίδονται στις δύο αυτές αιτίες, δίχως ωστόσο να αποσαφηνίζεται εάν υπαίτιοι ήταν οι ίδιοι οι δικυκλιστές ή οδηγοί Ι. Χ. που τυχόν ενεπλάκησαν στα τροχαία δυστυχήματα. Στο 44% του συνόλου των περιπτώσεων, πάντως, ο οδηγός του δικύκλου φέρεται να τραυματίζεται θανάσιμα από σύγκρουσή του με άλλο όχημα, συχνότερα αυτοκίνητο. Το ποσοστό των θανάσιμα τραυματισθέντων δικυκλιστών αντιστοιχεί στο 35% του συνόλου των οδηγών που στο ίδιο διάστημα του 2011 έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο (ανέρχονται σε 587). Υψηλό ποσοστό των θανάσιμα τραυματισθέντων οδηγών είναι νέοι, ηλικίας μέχρι 25 ετών. Συγκεκριμένα, το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουλίου τα θύματα ηλικίας έως 25 ετών ανήλθαν σε 57, αριθμός που αντιστοιχεί στο 28% του συνόλου. Από τα θύματα, 16 ήταν παιδιά κάτω των 17 ετών. Τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα με θύματα οδηγούς μοτοσικλετών σημειώθηκαν σε κατοικημένες περιοχές και συγκεκριμένα στο Λεκανοπέδιο της Αττικής. Ειδικότερα, από το σύνολο των περιπτώσεων, 86 (ποσοστό 42,3%) καταγράφηκαν σε κατοικημένες περιοχές, ενώ στην Αττική καταγράφηκε το 32% των συμβάντων. Από το σύνολο των 203 θανάσιμα τραυματισθέντων μοτοσικλετιστών, 13 έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας, όπως οι λεωφόροι Βουλιαγμένης, Ποσειδώνος και Μεσογείων, η Ιερά Οδός ή η οδός Καλλιρρόης. Τα υπόλοιπα συμβάντα έγιναν σε μικρότερες οδικές αρτηρίες, όπως η λεωφόρος Λαυρίου, η οδός Λιοσίων, η λεωφόρος Αθηνών. Το επτάμηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου, τρία θανατηφόρα ατυχήματα καταγράφηκαν και στο δίκτυο της Αττικής Οδού (συμπεριλαμβανομένης της Περιφερειακής Υμηττού), ενώ σε μία από τις πιο επικίνδυνες, για τους μοτοσικλετιστές, οδικές αρτηρίες του νομού Αττικής αναδεικνύεται η λεωφόρος Κηφισού, σε ολόκληρο το τμήμα από το Ν. Φάληρο έως τα βόρεια προάστια. Συνολικά, σε τροχαία ατυχήματα στο εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας έχασαν τη ζωή τους το επτάμηνο 35 άτομα, ήτοι το 17,2% του συνόλου των θανάσιμα τραυματισθέντων μοτοσικλετιστών. Αντίστοιχα, ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός δυστυχημάτων κατεγράφη το ίδιο διάστημα και στην περιφέρεια. Στα νησιά ενεπλάκησαν σε τροχαία και έχασαν τη ζωή τους 37 μοτοσικλετιστές. Μεγαλύτερος είναι ο φόρος αίματος σε Κρήτη, Κέρκυρα, Κω και Ρόδο, όπου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες συγκεντρώνεται ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός τουριστών, οι οποίοι διαχρονικά νοικιάζουν δίκυκλα δίχως καν να διαθέτουν την απαραίτητη άδεια οδήγησης. Από τα στατιστικά στοιχεία της Τροχαίας προκύπτει συγκεκριμένα ότι στα Χανιά έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία 11 μοτοσικλετιστές. Στην Εύβοια αντίστοιχα ο αριθμός τους ανήλθε σε 10. Στην ηπειρωτική Ελλάδα, στους πλέον επικίνδυνους συγκαταλέγονται οι νομοί Ηλείας, Μεσσηνίας και Ξάνθης. Συγκριτικά με άλλες χώρες της Ε.Ε. η Ελλάδα καταγράφεται ως η χώρα με τα περισσότερα δίκυκλα ανά οδηγό στην Ευρώπη, αλλά ταυτόχρονα χώρα με τη μεγαλύτερη αναλογία θανάσιμα τραυματισθέντων δικυκλιστών ανά κάτοικο. Αυτό προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα σε κάθε 1.000 κατοίκους αντιστοιχούν 100 μοτοσικλέτες, η μεγαλύτερη αναλογία εντός της Eυρωπαϊκής Ενωσης. Ταυτόχρονα, όμως, οι στατιστικές καταγράφουν 39 νεκρούς οδηγούς διτρόχου ανά ένα εκατομμύριο κατοίκους. Ο αριθμός είναι σημαντικά μεγαλύτερος σε σχέση με την Ιταλία, όπου καταγράφονται 23 νεκροί δικυκλιστές ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους, την Πορτογαλία (17), τη Γαλλία (17,3) και την Ισπανία (14,7). Η Ελλάδα κατέχει, μάλιστα, το θλιβερό προνόμιο της χώρας με τους περισσότερους νεκρούς μοτοσικλετιστές ηλικίας 18 - 24 ετών. Ο αριθμός τους το 2009 ανήλθε σε 275 και ακολουθούν η Πολωνία και η Ρουμανία. Σε όλη την Ευρωπαϊκή Ενωση, τα δυστυχήματα με θύματα μοτοσικλετιστές αντιστοιχούν στο 17,7% του συνόλου των θανατηφόρων τροχαίων. Στην Ελλάδα, αντίθετα, το αντίστοιχο ποσοστό αγγίζει το 40%, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η Ελλάδα είναι η πιο «επικίνδυνη» για μοτοσικλετιστές χώρα στην Ευρώπη. Κατά τα λοιπά, τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής επιβεβαιώνουν ότι τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία καταγράφονται τους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιο και Αύγουστο) και μέσα σε κατοικημένες περιοχές, ενώ ως μία από τις βασικές αιτίες των θανατηφόρων τροχαίων αναφέρεται και η «απόσπαση της προσοχής του οδηγού». |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Κωστή ευχαριστούμε.....
Νομίζω πάντως ότι η υπογραφή σου στο τέλος του ποστ κολλάει καλύτερα από κάθε άλλη φορά... ![]() Υ.Γ. Σε αυτό το μαμημένο ποτάμι 12 χρόνια κάθε μέρα έχουν δει πολλά τα μάτια μου, πάντως τον τελευταίο καιρό περισσότερο έχω κινδυνέψει από "συναδέλφους μοτοσυκλετιστές"....
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
συμφωνω........επιβαιβεωνετε οτι τα αστικα κεντρα ειναι πολυ επικυνδυνα για εμας τους δικυκλους ![]() ισως με την μειωση της κινησης των Ι.Χ.(ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ)......να μειωθουν και τα θανατηφορα ![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Πολυ καλο ποστ,ετσι για να μην ξεχνιωμαστε........
![]() Θα ηθελα ομως να γραφει και στον αριθμο των θανασιμα τραυματισθεντων δικυκλυστων,το ποσοστο που δεν φορουσε κρανος...... ![]()
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
ολοι γνωριζουμε οτι ειναι μεγαλο......
![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Σε ευχαριστούμε Κωστή για την ενημέρωση και μακάρι να μην ακούσουμε άλλο λυπηρό γεγονός με θύμα μοτοσικλετιστή . ![]() |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Κάθε μέρα κατεβαίνω κέντρο..32 κμ απόσταση...το σημείο των παλιών 3 γεφυρών και η Μεταμόρφωση είναι ότι χειρότερο..οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν ξέρουν πως και τι να κάνουν, τα χάνουν ενώ δεν έχουν υπομονή στην κίνηση. κανείς τόσα χρόνια δεν έχει κάνει κάτι για τα εκεί σημεία. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί υπάρχουν ουρές σε μία Εθνική Οδό που δεν έχει φανάρια...τολμώ να πώ οτι το ίδιο παθαίνουν και αρκετοί δικυκλίστές ειδικά οταν περνούν ανάμεσα. τι να πω...
Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας Στο ρεύμα πρός Αθήνα, και στο ύψος της λίμνης Υλίκης, δεν ξέρω γιατί, οι υπεύθυνοι προφανώς δεν έχουν στρώσει κανονική άσφαλτο, αλλά κάτι σαν ψυφιδωτό...δεν ξέρω το υλικό..τέλος παντον σε εκείνο το σημείο υπάρχει κίνδυνος να χάσει κάποιος τον έλεγχο λόγω μειμένης πρόσφυσης..αυτό συνέβει και σε μένα χθες βράδυ..προσοχη σε εκέινο το σημείο..πάντα στο ρεύμα για Αθήνα!!! Το ΝΟΥ ΣΑΣ... |
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Στο κλασιμο μονο δεν κινδυνευουμε .......... ανοιγουν τα παραθυρα !!!
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| iOS 50 Σημαντικά νέα χαρακτηριστικά για iPhone iPod Touch και iPa | MARK | Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games | 6 | 08-06-2011 02:23 |
| Πιο εθιστικά και από τα ναρκωτικά για τους νέους: κινητά και twit | SenseiG | Χρήσιμα | 2 | 09-04-2011 11:37 |
| Αργος για Λικουρια πασο και επιστοφη απο Κανδηλα | siraxanz | Εκδρομές εντός Ελλάδος | 46 | 25-02-2011 01:28 |
| Επικίνδυνα τρία στα δέκα φωτάκια για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο! | MARK | Επικαιρότητα | 1 | 09-12-2010 17:38 |
| Χριστουγεννιάτικο παζάρι για τα αδέσποτα.. | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Ζώα | 6 | 30-11-2009 17:42 |