![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Ανοίγω αυτό το θέμα παίρνοντας έναυσμα από το νήμα του Costa3dart
http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...venture-27869/ Επειδή πολύ λόγος γίνεται, κι έχει αποκτήσει κι ίσως δικαίως μεγάλη αξία το service book , περισσότερο κατά τις αγοραπωλησίες, θέλω τη γνώμη σας αφού πω τη δική μου. Πρώτη μου μηχανή ήταν ένα Honda CBF 600 του 2004. Το καλοκαίρι του 2008 η μηχανή άρχισε να ανεβάζει πολύ τη θερμοκρασία σε σημείο που 2-3 φορές που δεν είχα το περιθώριο να πάω πιό γρήγορα έσβησα τον κινητήρα. Εμφανής λόγος δεν υπήρχε, το βεντιλατέρ λειτουργούσε κανονικά, τα λάδια δεν άσπριζαν, γενικά κανένα ίχνος να πιαστώ. Σε κανά δύο συνεργεία που πήγα μου είπαν ότι μιλάμε μάλλον για φλάτζα κεφαλής και βλέπουμε. Αντιλαμβάνεστε για τι κόστος μιλάμε. Με το φιλαράκι που φτιάξαμε το τωρινό dakar είπαμε να ρίξουμε μιά ματιά. Η μηχανή είχε τότε γύρω στις 60.000 χλμ και πήγαινε μαμιώντας! Του λέω... είναι δυνατόν ρε μακάκα αν πάιρνει νερό να πηγαίνει έτσι;! Και μου λέει ναι! Στα αγωνιστικά πού έφτιαχναν στη Γερμανία έριχναν και νερό, μου εξήγησε γιατί αλλά δε θυμάμαι. Μην πίασω άλλες ιστορίες..... Ελέγξαμε σε πρώτη φάση τους κυλίνδρους και τις βαλβίδες με ενδοσκόπιο. Ολα όπως έπρεπε για τα χιλιόμετρα της μηχανής. Λύσαμε όλο το σύστημα ψύξης, ψυγείο και κολλάρα μήπως ήταν πουθενά βουλωμένο....τίποτε. Ανοίξαμε την τρόμπα νερού μην είχε ζημιά η φτερωτή....τίποτε. Και τελικά το βρήκαμε! Η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού από το ψυγείο. Δεν ήταν αυτή που έπρεπε με αποτέλεσμα να αργεί να ανοίξει το βεντιλατέρ και το καλοκαίρι η θερμοκρασία να πιάνει κόκκινα. Η βαλβίδα αυτή είχε αλλαχτεί κάποια στιγμή το προηγούμενο καλοκαίρι και δε μου είχαν βάλει τη σωστή! Το έγραφε όμως το βιβλίο σέρβις. Από τότε παιδιά σέρβις κι επισκευές γίνονται από μένα και το φιλαράκι και καμιά φορά από έναν άλλο μηχανικό στη γειτονιά μου, άσχετα από τη μάρκα της μηχανής. Διατηρώ ένα στοιχιώδες αρχείο για να θυμάμαι να κάνω τα σέρβις στην ώρα τους. Και προσωπικά δε με ενδιαφέρει αν η μηχανή που θέλω να αγοράσω έχει service book, για μένα δεν είναι εχέγγυο σωστής συντήρησης. Εσείς τι γνώμη έχετε για το θέμα; |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου. Πολυ μεγάλη επίσης σημασία έχει και ο ιδιοκτήτης: πόσο ψείρας είναι, πόσο καλοδιατηρημένη έχει την μηχανή του (γιατί κατά τεκμήριο όποιος έχει τη μοτό του σε άριστη εξωτερική κατάσταση, είναι και συνεπής με την "εσωτερική" της υγεία) κλπ.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Είναι ένα πλεονέκτημα το service book για την αγοραπωλησία. Πάει κάποιος να πάρει μηχανή και θέλει να βλέπει ένα βιβλίο συντήρησης να γνωρίζει ότι καποιος φρόντιζε για τα service και στην ώρα τους. Πως να γνωρίζει ο υποψήφιος αγοραστής τι παίρνει?
Βέβαια από την άλλη αν μπορούν κάποιοι να κάνουν μόνοι τους έστω τα μικρά service είναι πολύ καλα.. Η απάντηση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και θα είναι διαφορετική για τον καθέναν αφού κάποιοι σκέφτονται τη μεταπώληση περισσότερο, κάποιοι τη σωστή συντήρηση και το κόστος και ανάλογα με αυτά αποφασίζουν. ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Συμφωνώ και με τους δυό σας, αλλά μάλλον πρέπει να το θέσω λίγο διαφορετικά....
Εχει ίδια αξία ένα service book συμπληρωμένο από συνεργείο με αυτό που συμπληρώνω ο ίδιος; Εχω μία ένσταση όσον αφορά την αξία της εξωτερικής άριστης κατάστασης. Προσωπικά δεν πολυενδιαφέρομαι για το έξω κούκλα, φροντίζω όμως τα οχήματα μου να είναι άρτια μηχανικά για την ασφάλειά της οικογένειάς μου και τη δική μου και για να μη βρίσκομαι προ εκπλήξεων με ζημιές που οφείλονται σε κακή συντήρηση. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Εσύ με τις γνώσεις σου και την υπομονή σου μπορεί να κάνεις πολύ καλύτερη δουλειά από τον δείνα μάστορα-αντιπρόσωπο που έχει να "τελειώσει" πέντε μηχανάκια στο τέλος της βάρδιας. Όμως αυτός που θα κοιτάξει το service book (υποψήφιος) θα θέλει να δει σφραγίδα ότι τουλάχιστον γινόταν μια περιοδική συντήρηση από κάποιον ειδικό.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Μάκη έχεις δίκιο, δυστυχώς μας έχει φάει το φαίνεσθαι γενικώς.
Κι εγώ το πάω σε συνεργείο όταν δεν έχουμε χρόνο, και φυσικά δεν έχω διαρκώς σφραγγισμένο service book. ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Στο Peugeot 204 που είχα, όταν μου ανέβαζε θερμοκρασία, αυτό το πραγματάκι έφταιγε. Το έβγαζα και είχα δροσιά, χειμώνα καλοκαίρι! ![]() Αν ήθελα καλοριφέρ το χειμώνα βέβαια, του έβαζα ένα χαρτόνι μπροστά στην μάσκα και ζεσταινόμουν λίγάκι! ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Σίγουρα το βιβλιαράκι δεν αποτελεί πανάκεια.
Για παράδειγμα τρακάρεις και σου αλλάζουνε το μισό μηχανάκι. Θα γραφτεί τίποτα στο βιβλίο? Απο την άλλη δεν είμαστε ένα μικρό χωριό να ξέρω ότι ο Γιάννης ή ο καθε Γιάννης είναι ψείρας και θα κάνει αυτά που πρέπει. Μακάρι να το ήξερα για όλους τους πωλητές πράγμα ανέφικτο. Γι' αυτό το βιβλιαράκι για μένα αποτελεί απαραίτητο για την αγοραπωλησία. Μη ύπαρξή του με βάζει σε υποψίες. Ύπαρξη αλλά ασυμπλήρωτου δεν μου αρέσει γιατί δεν εμπιστευομαι. Το καλύτερο για μένα είναι να δω σφραγιδάκια από ΓΈΡΑΚΑ για παράδειγμα. Θα μου δλωσει περισότερη σιγουριά όχι να το πάρω αλλά να ασχοληθώ και να το ψάξω. Αλλιώς δεν ασχολούμαι εκτός και αν η τιμή αντισταθμίζει την έλλειψη και αξιζει το ρίσκο |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ο θερμοστάστης όπως έγραψα είχε αλλαχτεί και το βεντιλατέρ λειτουργούσε. Αλλιώς ναι, αυτό θα κοιτούσα πρώτα. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Εγω μόνο στο BMW έχω book service.
Στο Vstrom κ στο ER6-N που έχω για δευτερα, στα παπακια μου. Ούτε που ασχολουμε. Τα σέρβις τα κάνω εγω (εκτός απο τα μεγαλα). Στο BMW ακόμα κ για λαμπα το πάω στην αντιπροσωπεία. Δεν είναι ότι δε μπορω ν ασχοληθώ με το bmw αλλα ότι δεν θέλω. Πλήρωσα ένα σωρό λεφτα για να το αποκτησω. Δε θέλω για την συντήρηση του να ακουμπαω ούτε βιδα. Δε γουστάρω, μου τη δίνει κ ας μπορω να το κάνω βιδες κ να το ξαναμονταρω ολόκληρο σε 3 ώρες. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ποδήλατο Service!!!! | Akyla | Ποδήλατο | 14 | 19-11-2011 07:23 |
Road book holder | siraxanz | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 5 | 28-06-2011 18:43 |
road book holder | gpegos | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 3 | 22-04-2011 11:46 |
BMW: Τροποποιημένα διαστήματα service | MARK | Τεχνικά θέματα διάφορα | 9 | 02-11-2010 12:15 |
service | tonis17 | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 0 | 06-06-2010 10:04 |