![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
ο αγαπητός Βαρουφάκης πάντα έχει μια ματιά των πραγμάτων την οποία δεν την ακούμε στα καθημερινά δελτία
Η Αισιόδοξη Πλευρά της Χρεοκοπίας. ![]() Ξυπνήστε ρε ! ____ Το Πρώτο Ελεύθερο Δημοκρατικό Μπλογκ της Χώρας: Η Αισιόδοξη Πλευρά της Χρεοκοπίας. ο καθένας μας μπορεί να αξιολογήσει ανάλογα τα γραφόμενα |
|
#2
|
|||
|
|||
![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Και; εδώ τα σαπροκάναλα σκορπούν τον πανικό, μαζί με τους ελεεινούς πολιτικούς.
Δε θα έχουμε για εισαγωγή πετρελαίου, φαρμάκων, τροφίμων..... Τι λένε οι καραγκιόζηδες;! Πρόβλημα θα υπήρχε αν είχαμε δραχμή. Και για να έχουμε καλό ρώτημα..... το κράτος τις κάνει τις εισαγωγές; όχι βέβαια, οι επιχειρήσεις τις κάνουν κι αυτές έχουν ευρώ στα χέρια τους.... Για να μη λέμε ότι ####### σπέρνει τον πανικό! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() Ναι οι επιχειρησεις κανουν τις εισαγωγες αλλα με τι λεφτα? μονον απο τα κερδη τους? οχι βεβαια.....ειναι και οι επιστροφες κεφαλαιων απο το κρατος π.χ. ΦΠΑ το οποιο σημερα δεν κανει...ποσω μαλλον αυριο με την δραχμη. Αλλα ας το αυτο, αν παμε στην δραχμη με μια υποτιμηση 60-70% και οι εισαγωγεις προιοντων δουν αυτοματως και δια νομου τις οποιες καταθεσεις τους να μετατρεπονται σε πληθωριστικες δραχμες πες μου ποιος ξενος προμηθευτης θα τις δεχεται για να στειλει τα προιοντα του στην Ελλαδα αφου ως γνωστον το υπερπληθωρισμενο Εθνικο νομισμα της οποιασδηποτε χωρας δεν εχει καμια συναλλαγματικη ισοτιμια στις διεθνεις αγορες? Εδω παρενθεση, η Ιταλια επι λιρεττας ειχε κι αυτη πληθωριστικο χρημα το οποιο ηταν διαπραγματευσιμο συναλλαγματικα λογω της βαριας βιομηχανιας που ειχε (κι εχει) και των δις $ εξαγωγων που εκανε και κανει......το δε ισοσυγιο τρεχουσων συναλλαγων (εξαγωγες vs εισαγωγων ειχε θετικοτατο προσημο κι οχι αρνητικοτατο οπως της Ελλαδας).........κλεινει η παρενθεση. Ετσι αναγκαστηκα ο Ελληνας εισαγωγεας θα πρέπει να προπληρωνει (οπως σημερα) και να στελνει ευρο/δολαρια στον ξενο προμηθευτη τα οποια θα προμηθευεται απο την τραπεζα ελλαδος.... ¨η οποια που θα τα βρει να του τα δωσει? Αν δεν βρει ο εισαγωγεας ξενο συναλλαγμα καμια εισαγωγη δεν θα μπορει να γινει. Το ιδιο γινεται στην Β.Κορεα, την Αργεντινη και σε οποιαδηποτε χωρα με βαθια υποτιμημενο νομισμα. Συναλλασεται το Αργεντινικο πεσο σε καμια αγορα? Ολα με σκληρο συναλλαγμα πληρωνονται στην Αργεντινη το οποιο και δεν υπαρχει και γιαυτο υπαρχουν ελλειψεις σε ειδη πρωτης αναγκης στην χωρα αυτη. Θυμασαι τα συναλαλγματικα αποθεματα που λεγαμε καποτε? Γιαυτα μιλαμε! Οπως γινοταν και πριν ευρο που για τις εισαγωγες οι δρχ μετατρεπονταν σε ECU "η $ ετσι θα γινει κι αν παμε ξανα στην δρχ. Και που θα βρεθουν τα ECU "η $? Μονον απο τον τουρισμο και τους ναυτικους αφου μονον αυτοι φερνουν ζεστο συναλλαγμα. Και νομιζεις οτι αυτο ειναι αρκετο για να καλυψει τις αναγκες τις χωρας μας σε εισαγομενα φαρμακα, τροφιμα και καυσιμα? Αν ειχαμε και τιποτα εξαγωγες οπως την δεκαετια του '70-80 να πουμε οτι μπορει και να.......αλλα τωρα? Οσο για το πετρελαιο φιλε Γιαννη, τα συμβολαια τα κλεινει και τα διαπραγματευεται το κρατος κι οχι η μοτορ οιλ π.χ. Το κρατος κανει τις ειδικες συμφωνιες με το Ιραν απευθειας για να παρει τις αναγκαιες πιστωσεις κι εκπτωσεις οχι ο ιδιωτης. Ο ιδιωτης ανακατευεται μονον στην μεταφορα (τανκερς) και στην διυλιση (ΕΛΠΕ-μοτοροιλ-πετρολα) και ο οποιος ιδωτης/ες εχουν συμβολαια παροχης υπηρεσιων (μεταφορας-διυλυσης) με το κρατος. δλδ, το κρατος παραγγελνει με διακρατικες συμφωνιες, η μοτορ οιλ μεταφερει και διυλιζει το αργο πετρελαιο σε υποπροιοντα, τα οποια και πουλα στο κρατος (αυτο λεγεται αρχικη τιμη προιοντος), και το οποιο τα εκτελωνιζει με τα τελωνεια που υπαρχουν σε καθε διυλυστηριο οπου μπαινουν οι φοροι σε καθε ποσοτητα που υπαρχει σε καθε νταλικα ξεχωριστα (μεσαια τιμη προιοντος). Δλδ το κρατος με την σειρα του φορολογει την βενζινη, στην πηγη διυλυσης, ουτως ωστε να καλυψει τα παραπανω εξοδα και να βγαλει και κερδος ωστε να πληρωνει τους Δ.Υ. των ΕΛΠΕ. Στην συνεχεια το προιον προωθειται στις δεξαμενες της καθε εταιρειας (βενζιναδικα ¨η μονιμες δεξαμενες για μεταφορτωση) η οποια διαμορφωνει την τελικη τιμη συμφωνα με την ζητηση οπου η ιδια προσδιοριζει και το κερδος της βασει του οποιου πληρωνει κι αλλους φορους (ΦΜΥ,ΦΠΑ, φορος επι των κερδων κ.λ.π.) Αν δεις φορτωτικη ενος τανκερ αναφερεται ο φορτωτης (shipper - εταιρεια στο ιραν, στα Η.Α.Ε π.χ), o αγοραστης (notify party- παντα το Ελληνικο κρατος ¨η συνεργαζομενη τραπεζα με αυτο) και ο consignee (ο παραληπτης-μοτοροιλ, ΕΛΠΕ, πετρολα κ.λ.π.) |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Πως να γίνετε πιο αισιόδοξοι | skippybi | Υγεία | 2 | 30-10-2009 23:27 |
| Και ένα πιο αισιόδοξο σενάριο για τους πάγους της Ανταρκτικής | wolferin | Περιβάλλον | 4 | 20-05-2009 15:10 |