GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Επικαιρότητα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 11-02-2012, 21:40
elrodeo77 Ο/Η elrodeo77 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Βύρωνας,Αθήνα
Μoto: F 800 GS 2013
Μηνύματα: 369
Προεπιλογή Η Αισιόδοξη Πλευρά της Χρεοκοπίας

ο αγαπητός Βαρουφάκης πάντα έχει μια ματιά των πραγμάτων την οποία δεν την ακούμε στα καθημερινά δελτία

Η Αισιόδοξη Πλευρά της Χρεοκοπίας.


Ξυπνήστε ρε ! ____ Το Πρώτο Ελεύθερο Δημοκρατικό Μπλογκ της Χώρας: Η Αισιόδοξη Πλευρά της Χρεοκοπίας.

ο καθένας μας μπορεί να αξιολογήσει ανάλογα τα γραφόμενα
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 11-02-2012, 23:34
christar Ο/Η christar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2011
Περιοχή: Κατω απο το αυλακι
Μoto: προς το παρον...πεζο2
Μηνύματα: 665
Προεπιλογή Απάντηση: Η Αισιόδοξη Πλευρά της Χρεοκοπίας

Reply With Quote
  #3  
Παλιό 12-02-2012, 17:39
black_hawk Ο/Η black_hawk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Κερκυρα
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 3,382
Προεπιλογή Απάντηση: Η Αισιόδοξη Πλευρά της Χρεοκοπίας

Reply With Quote
  #4  
Παλιό 12-02-2012, 21:48
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Η Αισιόδοξη Πλευρά της Χρεοκοπίας

Και; εδώ τα σαπροκάναλα σκορπούν τον πανικό, μαζί με τους ελεεινούς πολιτικούς.
Δε θα έχουμε για εισαγωγή πετρελαίου, φαρμάκων, τροφίμων.....

Τι λένε οι καραγκιόζηδες;! Πρόβλημα θα υπήρχε αν είχαμε δραχμή. Και για να έχουμε καλό ρώτημα..... το κράτος τις κάνει τις εισαγωγές; όχι βέβαια, οι επιχειρήσεις τις κάνουν κι αυτές έχουν ευρώ στα χέρια τους....

Για να μη λέμε ότι ####### σπέρνει τον πανικό!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 14-02-2012, 12:33
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Η Αισιόδοξη Πλευρά της Χρεοκοπίας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Και; εδώ τα σαπροκάναλα σκορπούν τον πανικό, μαζί με τους ελεεινούς πολιτικούς.
Δε θα έχουμε για εισαγωγή πετρελαίου, φαρμάκων, τροφίμων.....

Τι λένε οι καραγκιόζηδες;! Πρόβλημα θα υπήρχε αν είχαμε δραχμή. Και για να έχουμε καλό ρώτημα..... το κράτος τις κάνει τις εισαγωγές; όχι βέβαια, οι επιχειρήσεις τις κάνουν κι αυτές έχουν ευρώ στα χέρια τους....

Για να μη λέμε ότι ####### σπέρνει τον πανικό!
Ρε Γιαννη, ειλικρινα, για το ονομα του Θεου........
Ναι οι επιχειρησεις κανουν τις εισαγωγες αλλα με τι λεφτα? μονον απο τα κερδη τους? οχι βεβαια.....ειναι και οι επιστροφες κεφαλαιων απο το κρατος π.χ. ΦΠΑ το οποιο σημερα δεν κανει...ποσω μαλλον αυριο με την δραχμη.

Αλλα ας το αυτο, αν παμε στην δραχμη με μια υποτιμηση 60-70% και οι εισαγωγεις προιοντων δουν αυτοματως και δια νομου τις οποιες καταθεσεις τους να μετατρεπονται σε πληθωριστικες δραχμες πες μου ποιος ξενος προμηθευτης θα τις δεχεται για να στειλει τα προιοντα του στην Ελλαδα αφου ως γνωστον το υπερπληθωρισμενο Εθνικο νομισμα της οποιασδηποτε χωρας δεν εχει καμια συναλλαγματικη ισοτιμια στις διεθνεις αγορες? Εδω παρενθεση, η Ιταλια επι λιρεττας ειχε κι αυτη πληθωριστικο χρημα το οποιο ηταν διαπραγματευσιμο συναλλαγματικα λογω της βαριας βιομηχανιας που ειχε (κι εχει) και των δις $ εξαγωγων που εκανε και κανει......το δε ισοσυγιο τρεχουσων συναλλαγων (εξαγωγες vs εισαγωγων ειχε θετικοτατο προσημο κι οχι αρνητικοτατο οπως της Ελλαδας).........κλεινει η παρενθεση.
Ετσι αναγκαστηκα ο Ελληνας εισαγωγεας θα πρέπει να προπληρωνει (οπως σημερα) και να στελνει ευρο/δολαρια στον ξενο προμηθευτη τα οποια θα προμηθευεται απο την τραπεζα ελλαδος.... ¨η οποια που θα τα βρει να του τα δωσει? Αν δεν βρει ο εισαγωγεας ξενο συναλλαγμα καμια εισαγωγη δεν θα μπορει να γινει. Το ιδιο γινεται στην Β.Κορεα, την Αργεντινη και σε οποιαδηποτε χωρα με βαθια υποτιμημενο νομισμα. Συναλλασεται το Αργεντινικο πεσο σε καμια αγορα? Ολα με σκληρο συναλλαγμα πληρωνονται στην Αργεντινη το οποιο και δεν υπαρχει και γιαυτο υπαρχουν ελλειψεις σε ειδη πρωτης αναγκης στην χωρα αυτη.
Θυμασαι τα συναλαλγματικα αποθεματα που λεγαμε καποτε? Γιαυτα μιλαμε!
Οπως γινοταν και πριν ευρο που για τις εισαγωγες οι δρχ μετατρεπονταν σε ECU "η $ ετσι θα γινει κι αν παμε ξανα στην δρχ. Και που θα βρεθουν τα ECU "η $? Μονον απο τον τουρισμο και τους ναυτικους αφου μονον αυτοι φερνουν ζεστο συναλλαγμα. Και νομιζεις οτι αυτο ειναι αρκετο για να καλυψει τις αναγκες τις χωρας μας σε εισαγομενα φαρμακα, τροφιμα και καυσιμα?
Αν ειχαμε και τιποτα εξαγωγες οπως την δεκαετια του '70-80 να πουμε οτι μπορει και να.......αλλα τωρα?

Οσο για το πετρελαιο φιλε Γιαννη, τα συμβολαια τα κλεινει και τα διαπραγματευεται το κρατος κι οχι η μοτορ οιλ π.χ. Το κρατος κανει τις ειδικες συμφωνιες με το Ιραν απευθειας για να παρει τις αναγκαιες πιστωσεις κι εκπτωσεις οχι ο ιδιωτης. Ο ιδιωτης ανακατευεται μονον στην μεταφορα (τανκερς) και στην διυλιση (ΕΛΠΕ-μοτοροιλ-πετρολα) και ο οποιος ιδωτης/ες εχουν συμβολαια παροχης υπηρεσιων (μεταφορας-διυλυσης) με το κρατος. δλδ, το κρατος παραγγελνει με διακρατικες συμφωνιες, η μοτορ οιλ μεταφερει και διυλιζει το αργο πετρελαιο σε υποπροιοντα, τα οποια και πουλα στο κρατος (αυτο λεγεται αρχικη τιμη προιοντος), και το οποιο τα εκτελωνιζει με τα τελωνεια που υπαρχουν σε καθε διυλυστηριο οπου μπαινουν οι φοροι σε καθε ποσοτητα που υπαρχει σε καθε νταλικα ξεχωριστα (μεσαια τιμη προιοντος). Δλδ το κρατος με την σειρα του φορολογει την βενζινη, στην πηγη διυλυσης, ουτως ωστε να καλυψει τα παραπανω εξοδα και να βγαλει και κερδος ωστε να πληρωνει τους Δ.Υ. των ΕΛΠΕ. Στην συνεχεια το προιον προωθειται στις δεξαμενες της καθε εταιρειας (βενζιναδικα ¨η μονιμες δεξαμενες για μεταφορτωση) η οποια διαμορφωνει την τελικη τιμη συμφωνα με την ζητηση οπου η ιδια προσδιοριζει και το κερδος της βασει του οποιου πληρωνει κι αλλους φορους (ΦΜΥ,ΦΠΑ, φορος επι των κερδων κ.λ.π.)

Αν δεις φορτωτικη ενος τανκερ αναφερεται ο φορτωτης (shipper - εταιρεια στο ιραν, στα Η.Α.Ε π.χ), o αγοραστης (notify party- παντα το Ελληνικο κρατος ¨η συνεργαζομενη τραπεζα με αυτο) και ο consignee (ο παραληπτης-μοτοροιλ, ΕΛΠΕ, πετρολα κ.λ.π.)

Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Πως να γίνετε πιο αισιόδοξοι skippybi Υγεία 2 30-10-2009 23:27
Και ένα πιο αισιόδοξο σενάριο για τους πάγους της Ανταρκτικής wolferin Περιβάλλον 4 20-05-2009 15:10


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:39.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!