![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Γειά σας φίλοι!!
Κάτι το άσθμα που μου στέρησε το κάπνισμα, το άτμισμα και την ψυχική μου ηρεμία, κάτι η άνοιξη, κάτι ένας συνάδελφος που θέλει ντε και καλά να αγοράσει τη μηχανή μου και να, που μου μπήκαν ιδέες: Τι μπορώ να πάρω λοιπόν, με τα δυόμισι χιλιάρικα που υποτίθεται θα μου φέρει ο συνάδελφος; Για τσόντα, ούτε λόγος, ήδη η μεταβίβαση καινούριας συν ασφάλεια, καθιστά την κίνηση ριψοκίνδυνη. Για άλλη μάρκα, απιστία σε βαθμό κακουργήματος (αν και μια enfield... καλά, καλά, δε συνεχίζω!!)... Έτσι, καταλήγω με πολύ καθαρή συνείδηση και σώας τας φρένας σε R850gs Ξέρω πως θεωρείται μαύρο πρόβατο (αργή, μεσοβέζικη λύση κλπ) όμως, δε μ' ενδιαφέρει το θέμα επιδόσεων καθώς, ήδη με τα 650cc είμαι ικανοποιημένος και μου την κάνουν τη δουλειά. Και οικονομικά, δε μπορώ να σηκώσω το βάρος τρίτου αυτοκινήτου (μιλάω για 1150 ή 1200) και ότι αυτό έπεται σε τέλη, κατανάλωση κλπ. Ταυτόχρονα, πιστεύω πως θα απολαύσω τη βαυαρική αρτιότητα υπό κλίμακα αφού είναι μπόξερ και κυρίως, γνήσιο παρθένο BMW και όχι Aprilia (αν και ομολογώ πως είναι καταπληκτική μηχανή και γι αυτό κωλώνω να την αλλάξω.. Πέστε μου βρε παιδιά, διαβάζω διάφορα προβλήματα για γωνιακούς ταχυσυνδέσμους, ABS, antenna ring, ball joint και θα ήθελα να με διαφωτήσετε στο τι θα βρω μπροστά μου μη δώσω δρόμο στη μικρή και εύρω τον μπελά μου!! Ευχαριστώ! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Πάρε μια πιο καινούργια 650 !
Sent by Arkas via Tapatalk ! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Μου πέρασε κι αυτή η ιδέα...
Με δελεάζουν οι r850 λόγω τιμής (2 με 2500 μοντέλα 2000-01) και λόγω σαφώς στοιβαρότερης κατασκευής... Δεν ξέρω.. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
εχει ενας φιλος και μελος του φορουμ η διαφορα μεταξυ 850 και 1100gs ειναι στην γωνια του στροφαλου που πιανει η μπιελα και διμιουργει περισσοτερο διαδρομη του μπιστονιου στον κυλινδρο με αποτελεζμα τα περισσοτερα κυβικα για το 1100
κατα τα αλλα τα μοτερ ειναι ιδια ομως επειδη η κατασκευη του 850 ξεκινησε το 99 με 2000 ολες οι παιδικες ασθενειες του συστηματος εξαλειφθηκαν (κιβωτιο τραχητητα λειτουργιας κινητηρα) το φιλαρακι ειναι και πιτσιρικας 25 χρονων το εχει τσακισει κυριολεκτικα το μοτορι αλλα αυτο προβλημα κανενα ουτε λαδι καει ουτε τιποτα και πηγαινει και σαν τρελο νομιζω οτι απο το 650 που εχεις θα σε παει καλυτερα μονο να κοιταξεις να εχει abs ειναι must και sos θεωρω απο την λιγη εμπειρια που εχω οτι το 850gs ειναι πιο αξιοπιστο απο τα πρωτα μοντελα 1100gs μεχρι 97 και απο τα πρωτα μοντελα 1150gs μεχρι και 02 παρτο ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
τα ειπε ολα ο Φοινικας..
παρτο με πρσοχη να μην ειναι ταλαιπωρημενο απο τα χρονια οπτικα.. ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Γειά σου Πασχάααααλλ! Καλά, κάτσε να πάρει ο άλλος το 650 πρώτα και μόνον τότε θα κάνω ότι κάνω αν και δεν είμαι σίγουρος: Είναι καλό το 650 και φοβάμαι λίγο να το δώσω... Έτσι κι όπως παν τα πράγματα, σε λίγο με βλέπω με 'κανα ποδήλατο με ηλεκτρική υποβοήθηση κι ούτε 650, ούτε 850, ούτε τίποτα...
|
![]() |
|
|