![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ποιος ειναι ο πιο σωστος τροπος να ρυμουλκισουμε τη μηχανη μας (φυσικα αν δεν υπαρχει αλλος τροπος μετακινισης της)?Απο που τη δενουμε?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() Ιδέα δεν έχω... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
1.τα καρντασια της ΕΛΑΣ περνανε 2 ιμαντες και όποιον πάρει ο χάρος...τα ανεβάζουνε σε καρότσα και βουρ για το παρκινγκ της τροχαίας...
2.τρέιλερ....είναι ο ασφαλέστερος τρόπος εάν δεν παίζει κάτι από τα παραπάνω, καλύτερα να μην το προσπαθήσεις να το τρβήξεις με άλλον τρόπο πλην των χεριών των δικών σου και πολλών φίλων σου... τα καλάμια δεν ενδείκνυται να δεθούν, ούτε και η βάση της ανάρτησης μπροστά...δεν είναι μόνο "μηχανικό" το θέμα του δεσίματος αλλά και ασφάλειας..... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
με προκαλείς............
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Αν δεν έχεις τρέιλερ νομίζω αυτό είναι το σωστότερο.
![]() Διαφορετικά το πας σπρωχτό από μαρσπιέ συνοδηγού με άλλο μηχανάκι. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Για ρυμούλκηση εννοείς μάλλον μέχρι να την ανεβάσεις σε φορτηγό της ΕΛΠΑ... Αν ναι δένεις από τα κάγκελα του κινητήρα. Αλλιώς μιλάμε για τρέιλερ και όχι τη λύση του κοτσαδόρου ή του σπρωξίματος στον μαρσπιέ. Ειδικά αν μιλάμε για το 1150 ή 1200 με τα σχεδόν 300 κιλά.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
μας ετυχε σε χωματινη εκδρομη στον ταυγετο.......να πρεπει να ρυμουλκησουμε καμμια πενηνταρια χιλιομετρα(χωμα-ασφαλτο),ενα 1200
χρειαζεται ενας γερος ιμαντας και δεσιμο απο τα καλαμια ![]() ![]() το gs...μια χαρα τα πηγε,εμεις τα παιξαμε απο την κουραση![]() |
|
#9
|
|||
|
|||
|
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
![]() |
|
|