![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Βρήκα αυτό το άρθρο στο net κ σκέφτηκα να το ποστάρω. Ο τύπος αναφέρει ότι για το 2005 μοντέλο είδε στο δυναμόμετρο αύξηση ισχύος πάνω από 10 άλογα με ένα απλό γρανάζι. Επίσης δίνει κ άλλες ιδέες που αφορούν όλους με GS.
Modifications to my BMW R1200GS |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Αν και στην τελευταία φωτο το εχει κανει θέατρο με το plexi glass που του εβαλε, σιγουρα εχει βελτίωση με ta sprockets 9 μοιρες μποστά το AVANS..Το έχω κάνει και εγώ και το RT συμπεριφέρεται σαν GS στην πόλη..τώρα το άλλο μου κάνει περισσότερο για fuel management...δεν ειμαι και τόσο σίγουρος ότι κάνει δουλειά...τουλάχιστον τόση δουλειά παρά να αδειαζει το ντεπόζιτο γρηγορότερα...τα sprockets παντως ειναι major modification..
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
βρε παιδια οποιος ξερει ας τα κανει λιγο κατανοητα ολα αυτα που περιγραφει ο φιλος στο σαιτ του για να καταλαβουμε
γιατι δεν εχω πιασει τιποτα ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Το παραπάνω μέλος νομίζω άλλαξε τα γρανάζια των εκκκεντροφόρων. Από που θα τα βρεις κ ποιος τύπος είναι δε γνωρίζω αλλά κατάλαβα την αρχή λειτουργίας τους : Αυξάνουν 9 μοίρες το αβανς δηλ. το χρόνο που σπινθιρίζουν τα μπουζί. Τι σημαίνει αυτό : Όταν το πιστόνι μόλις φτάνει στο ΑΝΣ κ λίγες μοίρες πριν ο εγγέφαλος δίνει εντολή να ανάψουν τα μπουζί. Αυτό λέγεται αβανς. Δηλ. χρόνος (σε μοίρες) κατά τον οποίο θα πετάξουν τον σπινθήρα κ θα αναφλέξουν έτσι την βενζίνη. Από το εργοστάσιο για ασφαλή λειτουργία, κάνουν τον χάρτη με χαμηλότερο απ' όσο είναι το τέλειο (δηλ. λίγο πριν το πιστόνι φτάνει ακριβώς στο ΑΝΣ) οπότε ο σπινθήρας δημιουργείται λίγο πριν την μέγιστη συμπίεση του μίγματος. Αν με κάποιο τρόπο εσύ αναφλέξεις τα μπουζί πιο κοντά στο ΑΝΣ τότε κέρδισες καλύτερη απόδοση. Ο ένας τρόπος που μπορείς να το κάνεις όπως ο τύπος στο λινκ, είναι με αυτά τα γρανάζια. Αυτός ο τρόπος όμως είναι σταθερή αύξηση του αβανς κατά συγκεκριμένες μοίρες, όσο δηλ. το πάς με τα νέα γρανάζια. Που σημαίνει ότι μπορεί να το πετύχεις στις μεσαίες αλλά να το πας πολύ στι ψηλές με ότι συνεπάγεται αυτό. Ο άλλος τρόπος αύξησης είναι με αλλαγή χαρτογράφησης ο οποίος είναι πιο ιδανικός γιατί μεταβάλεις κατά πως θέλεις το αβανς σε όλο το φάσμα στροφών. Δηλ. 5 μοίρες πχ. στις 2.000 στροφές, 10 μοίρες στις 3.000 κλπ. όπως περιγράφω σε αυτό το topic. Προυπόθεση για να το πας οριακά το αβανς είναι ο κινητήρας να είναι καλοσυντηρημένος με σωστές αλλαγές μπουζί, λάδια κ καλή βενζίνη. Κέρδος επίσης έχεις στην ροπή κ στην κατανάλωση λόγω τελειότερης καύσης κ λόγω σχάσης του μίγματος από μεγαλύτερη συμπίεση άρα μεγαλύτερη δύναμη. Αν το παρακάνεις υπάρχει κίνδυνος να χτυπήσεις πυράκια δηλ. λόγω της μεγάλης συμπίεσης του κινητήρα να αυταναφλεχτεί το μίγμα από τη θερμοκρασία του κ μόνο. Οπότε δημιουργειται ζημιά στο πιστόνι μπιέλες κλπ,. από την ανάποδη πίεση, ενώ το πιστόνι συνεχίζει να ανεβαίνει. Όλες οι εταιρίες σε όλους τους κινητήρες τοποθετούν την ανάφλεξη περίπου 5-10 μοίρες χαμηλότερα από το ΑΝΣ του πιστονιού. Η BMW από άπειρα άρθρα για την εξέλιξη των κινητήρων της (αυτοκίνητα κ μηχανές) που έχω διαβάσει, κ προκειμένου να πιάσει τα ατμοσφαιρικά άλλων εταιριων, χρησιμοποιεί τη μέθοδο άυξησης της συμπίεσης κ οριακών αβανς σε συνδυασμό με ισχυρότερα κράματα μετάλων. Με αυτό το τρόπο όχι μόνο αυξάνει τις ιππο, αλλά μειώνει κ την κατανάλωση ελέω ανταγωνισμού. Αν δείτε τον πίνακα πχ. για τα gs1200 που δίνει παρατηρείστε τη διαφορά συμπίεσης από το 1994 μέχρι σήμερα. Πχ. στο gs1100 και 1150 το έχει 10,3 κ στο 1200 από έτος σε έτος το έχει πάει από 11:1 στο 12:1 από το 2008 κ μετά για να πιάσει τα 100 πραγματικά άλογα. συμπίεση κ ιπποδυνάμεις που σε αυτά τα κυβικά της ήταν εφικτό μόνο στους καθαρά σπορ κινητήρες της. 1000gs συμπίεση 10,3:1 1150gs συμπίεση 10,3 :1 (αύξησε λίγο τα κυβικά της). 1200 gs από 11 έως 12:1 (Αύξησε κ άλλο τα κυβικα ενώ το 2008 ναγκάστηκε να αλλάξει χαρτογράφηση κ να πάει οριακά τα αβανς κ τις αντοχές του κινητήρα στις ψηλές στροφές) Αγωνιστικό 1100s (προηγούμενης δεκαετίας) συμπίεση 11,3:1 Πλέον η διαφυγή της σε υδρόψυκτους κινητήρες για να πιάσει τον ανταγωνισμό είναι μονόδρομος. Last edited by JohnGS1100; 18-09-2012 at 19:08. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Εδω αναφερονται τα εν λόγω γρανάζια εκκεντροφόρων. Απ' ότι διάβασα δίνουν προπορεία 9 μοίρες στο αβανς για 10% αύξηση ροπής από τις 2.600-6.000 στροφές με ταυτόχρονη οικονομία 11,2 % και με απώλειες 1-2 % μετά τις 6000. Το πρόβλημα είναι στις 2.600 στροφές κ κάτω που εκεί το δυναμόμετρο σχεδόν δε πιάνει καμία ροπή. Βέβαια στο μετρημένο μηχανάκι έχουν γίνει κ άλλες αλλαγές που δεν τις αναφέρουν, αλλα λένε ότι είναι μικρής σημασίας.
Στην συζήτηση συμμετέχει κ ο ίδιος ο κατασκευαστής (lennies) κ απαντάει στις απορίες, μέλη που τα έχουν δοκιμάσει κλπ. Τα γρανάζια μπαίνουν σε όλους τους boxer της BMW. 1100,1150,1200, gs, rt, s, rs. Στο μεταξύ είμαι κοντά στην ανεύρεση πλήρους λύσης για προγραμματισμό του εγγεφάλου του 1200 (περιμένω τα ηλεκτρονικά για να μοντάρω την πλακέτα σύνδεσης με το OBDII). Πιστεύω ότι με επέμβαση απευθείας στους χάρτες του εγγεφάλου και μεταβάλλοντας το αβανς στις μεσαίες κ όχι στις ψηλές με πρόγραμμα, βελτιώνοντας και τον λόγο καυσίμου στο 13,8:1 (από 14,7:1) το 1200 θα "πετάει" με λιγότερο καύσιμο, κάπου εκεί έχουν καταλήξει και οι φίλοι στο ADVRIDER. Last edited by JohnGS1100; 30-09-2012 at 02:14. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Άμα είναι να μην πληρώνουμε και ένα σκασμό λεφτά γι αυτές τις βελτιώσεις, είναι πολύυυυυ ενδιαφέρον ![]() Ως σκεπτικό μου ακούγεται μια χαρά και θα δουλέψει ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ποιο RT έχεις ?
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
2008 -1200
|
![]() |
|
|