![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
ΕΧΩ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ. ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΓΝΩΜΟΙ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΕΜΠΑ 850GS.ΤΙ'ΜΠΟΥΖΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΜΑΡΚΑ'
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ουσιαστικο φιλε μου ειναι να χεις φρεσκο μπουζακι να κανει την δουλια του σωστα και αρκετο λαδακι να λύπαινεται επαρκη ο κινητηρας σου! Απο κει και περα τι μαρκα θα ειναι το μπουζι....(NGK,Bosch ,...)...εγω θα σου προτεινα ...οποιο βρεις σε καλυτερη τιμουλα!
Τα ιδια και στα λαδια ... προσωπικα δεν δινω σημασια στη μαρκα ή στον κατασκευαστη. Σημερα τα λαδια που χρησιμοποιουμε ειναι τοσο εξελιγμένα και με τοσα επιπρόσθετα που και το χειροτερο παλι καλο ειναι! Ο τυπος που χρησιμοποιώ ειναι 20w 50 ορυκτελαιο ...χωρις ομως να χαρακτηριζω απαγορευτικη την χρηση καποιου αλλου πιο συνθετικου τυπου ...αναλογος φυσικα της χρησης και την συχνοτητας των αλλαγων. συχνος ελεγχος στο ματακι ..να χεις αρκετο λαδακι ... καθε χρόνο αλλαγη ...και κατα τα αλλα χαΛαρα που λεν και οι βόριοι! ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
20-50 στο 850GS και καινούριο μπουζί όποτε προβλέπεται......
όσο πιό συχνά τόσο πιο καλά.... για λάδια να τηρείς το : κάθε 5000 χλμ ή στον ένα χρόνο από τη τελευταία αλλαγή άσχετα με τα χλμ που έχεις κάνει... για μπουζί προτιμάς τις γνωστές μάρκες NGK, Champion κτλ και τα αλλάζεις στα προβλεπόμενα χλμ ή όταν κάθε 10000 ανοίγεις καπάκια για ρύθμιση βαλβίδων, κοιτάς και το μπουζί για τη ποιότητα της καύσης... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Συμφωνω απολυτα με τον προλαλησαντα...
Απλα θα εκφρασω την γνωμη μου μιας και εχουμε σχεδον την ιδια μηχανη. Λαδακια θα προτεινα να βαλεις τα πολυ καλα και φθηνα torco 20-50 ορυκτελαια με τα οποια εχω καταφερει να δουλευει με λιγοτερο θορυβο το μοτερ και να μην καιει λαδι σχεδον καθολου σε πολυ χρηση...(6 ευρω το λιτρο) αυτα θα ξαναβαλω!! και απο μπουζι θα ελεγα τα NGK τα οποια δημιουργουν καλυτερη καυση απο τα bosch και ουσιαστικα ριχνουν το ρελαντι με αποτελεσμα να κανεις καλυτερη ρυθμιση του μοτερ. Μια παρενθεση βεβαια ειναι οι βαλβολινες TORCO για το σασμαν που αυτες και αν δεν αλλαζω με τπτ και εχω πιο ησυχο σασμαν απο ποτε. Αυτα παραθετω απο προσωπικη εμπειρια με την δικια μου μηχανη... |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
τα λάδια είναι το "αίμα" του κινητήρα..... |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Λαδι
MOTOREX m@m@ei ,ειχα βαλει castrol κ torco αλλα σαν τα motorex δεν ειναι, διαφορά στο θορυβο οπως κ στην θερμοκρασια. Για τα μπουζια ειναι καλυτερα τα ιριδίου,τα οποια φοραω ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ελεγα καποια στιγμη να δοκιμασω τα BElRAY.
Τα εχει δοκιμασει καποιος;; |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
![]() |
|
|