![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Μήπως γνωρίζει κάποιος τη θα γινότανε εάν σε μια μηχανή με integral abs αφαιρούσαμε την μονάδα και κάναμε τα φρένα απλά συμβατικά .
Θα υπάρχει πίεση από την μανέτα προς τις δαγκάνες ή δεν θα υπάρχει λόγο του ότι όλα περνούν μέσο της μονάδας. Υπάρχουν διάφορα βίντεακια στο tube που ξηλώνουν εντελώς τις μονάδες αλλά δεν υπάρχει μέτρηση από φρενόμετρο. Έχει κανείς καμιά ιδέα ? Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει ? |
|
#2
|
|||
|
|||
|
δεν αφαιρεις απλως μοναδα.αλλαζεις συνδεσμολογια και σωληνακια φρενων!υπαρχουν βιντεακια με την μετατροπη αυτη.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
... στο τελος ...ολοι σε μια τετοια μετατροπη θα καταληξουμε για να ησυχάσουμε! Προσωπικα δεν γνωριζω αν γινεται κατι τετοιο. Ανοιγω λοιπον μάτια και αυτιά ...παρακολοθω το νημα και ... αχρειαστο να ναι!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Γνωρίζω ότι πρέπει να αλλάξεις σωληνάκια και συνδεσμολογία στην πλεξούδα για τα πίσω φώτα .Αυτό που δεν ξέρω είναι πια είναι η πέδηση του φρένου πριν και μετά την μετατροπή.
Αυτό που θα κάνω τώρα είναι να στείλω ένα mail τον τύπο στην Αμερική που έκανε την μετατροπή σε 15 bmw ( εξουσιοδοτημένο συνεργείο ) για να μου πει αν έχει κάνει μετρήσεις πριν και μετά. Όταν θα έχω νέα θα σας ενειμερόσω. Κουμπάρε από το Solingen αν δεις την κουνιάδα μου δώσε χαιρετισμούς |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Για όλους τους ενδιαφερόμενους... |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Αυτό ακριβός είδα και εγώ.
Μετά όμως τι γίνεται? |
|
#7
|
|||
|
|||
|
αν κατάλαβα καλά, χάνεις τη συνδυασμένη πέδηση και το ABS και έχεις συμβατικά χωριστά φρένα χωρίς σερβομηχανισμό (και χωρίς ABS).
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
χεχε! ... Βαγγελη φιλε ..ποια ειναι η κουνιαδα σου στο Solingen ...για στειλε κανα P.M....
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Σωστά. Δεν ξέρουμε όμως αν η πέδηση θα είναι ίδια όπως ένα εργοστασιακό μοντέλο, γιατί στην περίπτωση του integral αυτό κάνει τον διαχωρισμό αλλά και την κατανομή των υγρών.
Αν λοιπών γίνουν τα φρένα μηχανικά μήπως έχουμε ακραία φαινόμενα. Δηλαδή να πατάς λίγο την μανέτα και να πιάνει ακαριαία ή να μην δουλεύουν σωστά στο σταδιακό πάτημα του φρένου? |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Ένα από τα προβλήματα που θα έχεις είναι ότι λόγω telelever, δεν έχεις πληροφορία από το μπροστινό στο φρενάρισμα και θα είναι εύκολο το μπλοκάρισμα χωρίς το ABS.
Στις προηγούμενες μηχανές μου XT660, TRANSALP, AFRICA, είχα αίσθηση πότε θα μπλοκάρει το μπροστινό, το βύθισμα του μπροστινού, αλλά και η άισθηση της μανέτα ήταν μία ένδειξη, μπορούσα να πειραματιστώ. Δεν ξέρω βέβαια τι πληροφορία θα έχεις στην μανέτα χωρίς σερβό. Γνώμη μου telelever χωρίς ABS είναι πρόβλημα. |
![]() |
|
|