GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 20-05-2013, 02:40
VDR Ο/Η VDR βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: ΖΑΧΑΡΩ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
Μoto: DR650SE R1200GSA Magma Red R1200GSA Rauchgrau-metallic-matt
Μηνύματα: 1,761
Προεπιλογή Ερωτήσεις για τη ζελατίνα ADV

Η εργοστασιακή διάφανη ζελατίνα του ADV φέρει ρηγματώσεις από το εργοστάσιο στις οπές για τις βίδες στήριξης?
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 20-05-2013, 03:10
Translatoras Ο/Η Translatoras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς-Πειραϊκή
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 761
Προεπιλογή Απάντηση: Ερωτήσεις για τη ζελατίνα ADV

Αν κατάλαβα καλά πρέπει να αναφέρεσε σε ακτινικές (σχηματίζουν "αστέρι") ρωγμές στις τρύπες που πιάνουν στο μπαράκι.

Αν ναι, τότε αυτές δεν είναι του εργοστασίου, αλλά είτε του προηγούμενου ιδιοκτήτη είτε του μάστορα που καργάρησε υπερβολικά τις βίδες.

Στα μοντέλα μετά το 2010 έμπαιναν κάτι μεταλλικά μανιταράκια (μέσα από τα ελαστικά μανιταράκια/σινεμπλόκ) που έπαιζαν ρόλο αποστάτη μεταξύ της βίδας και του μπαρακίου και δεν άφηναν τον επίδοξο μασίστα να σφίξει υπερβολικά τις βίδες.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 20-05-2013, 03:14
VDR Ο/Η VDR βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: ΖΑΧΑΡΩ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
Μoto: DR650SE R1200GSA Magma Red R1200GSA Rauchgrau-metallic-matt
Μηνύματα: 1,761
Προεπιλογή Απάντηση: Ερωτήσεις για τη ζελατίνα ADV

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Translatoras Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν κατάλαβα καλά πρέπει να αναφέρεσε σε ακτινικές (σχηματίζουν "αστέρι") ρωγμές στις τρύπες που πιάνουν στο μπαράκι.

Αν ναι, τότε αυτές δεν είναι του εργοστασίου, αλλά είτε του προηγούμενου ιδιοκτήτη είτε του μάστορα που καργάρησε υπερβολικά τις βίδες.

Στα μοντέλα μετά το 2010 έμπαιναν κάτι μεταλλικά μανιταράκια (μέσα από τα ελαστικά μανιταράκια/σινεμπλόκ) που έπαιζαν ρόλο αποστάτη μεταξύ της βίδας και του μπαρακίου και δεν άφηναν τον επίδοξο μασίστα να σφίξει υπερβολικά τις βίδες.
Αλλά σε περίπτωση μίας (1) ρωγμής σε κάθε τρύπα?
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 20-05-2013, 08:31
vasorfa Ο/Η vasorfa βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: Π.Φάληρο
Μoto: R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 5,340
Προεπιλογή Απάντηση: Ερωτήσεις για τη ζελατίνα ADV

Οι περισσοτερες τις εχουν....ΕΥΓΕ για την παρατηρητικότητα σου!!!


αλλες είναι απο υπερβολικό σφίξιμο....και άλλες είναι έτσι απο το εργοστάσιο.....(απλα πότε δεν έγινε ανακληση...)

καποτε αλλαξα 2....μεχρι να βρω μια σοι...(με ενα ραισμα ανα τρυπα....και οχι 2-3!!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 21-05-2013, 02:59
VDR Ο/Η VDR βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: ΖΑΧΑΡΩ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
Μoto: DR650SE R1200GSA Magma Red R1200GSA Rauchgrau-metallic-matt
Μηνύματα: 1,761
Προεπιλογή Απάντηση: Ερωτήσεις για τη ζελατίνα ADV

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vasorfa Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι περισσοτερες τις εχουν....ΕΥΓΕ για την παρατηρητικότητα σου!!!


αλλες είναι απο υπερβολικό σφίξιμο....και άλλες είναι έτσι απο το εργοστάσιο.....(απλα πότε δεν έγινε ανακληση...)

καποτε αλλαξα 2....μεχρι να βρω μια σοι...(με ενα ραισμα ανα τρυπα....και οχι 2-3!!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 21-05-2013, 09:34
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή

Και στα 2010+ μοντελα οι ρωγμουλες δημιουργουνται. Και με τους αποστατες τους μεταλλικους, στη θεση τους. Το ιδιο και στα φλαπς. Μαλλον εχει να κανει με το υλικο.


LELO-phone
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 21-05-2013, 10:00
anegis Ο/Η anegis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2012
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: 1200 GS
Μηνύματα: 1,355
Προεπιλογή

Και η δική μου ζελατινα είχε ρωγμές εκ γενετης. Ειναι σαν τις στραβές ακτινωτες ζάντες του ADVE...
Πάντως στην BMW μου είπαν ότι δεν έχει θέμα ασφάλειας. Σιγά τι θα μου έλεγαν...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 21-05-2013, 22:24
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Ερωτήσεις για τη ζελατίνα ADV

Δεν έχει.
Αν ήτανε να 'χει, οι ρωγμές θα προχωρούσαν....
Γίνονται και σταματάνε εκεί που ξεκίνησαν, οπότε δε χαλάει κάτι.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 22-05-2013, 01:06
VDR Ο/Η VDR βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: ΖΑΧΑΡΩ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
Μoto: DR650SE R1200GSA Magma Red R1200GSA Rauchgrau-metallic-matt
Μηνύματα: 1,761
Προεπιλογή Απάντηση: Ερωτήσεις για τη ζελατίνα ADV

Η πρώτης τοποθέτισης, μαμίσια ζελατίνα του adv μου, του 2008, δεν είχε..
Τι να φταίει άραγε? Και τι κερδίζει από αυτό η εταιρεία?
Δεν επιτρέπεται μία εταιρεία σαν τη bmw να μην προσέχει την ποιότητα κατασκευής..
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:14.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!