![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Η εργοστασιακή διάφανη ζελατίνα του ADV φέρει ρηγματώσεις από το εργοστάσιο στις οπές για τις βίδες στήριξης?
![]() ![]()
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Αν κατάλαβα καλά πρέπει να αναφέρεσε σε ακτινικές (σχηματίζουν "αστέρι") ρωγμές στις τρύπες που πιάνουν στο μπαράκι.
Αν ναι, τότε αυτές δεν είναι του εργοστασίου, αλλά είτε του προηγούμενου ιδιοκτήτη είτε του μάστορα που καργάρησε υπερβολικά τις βίδες. Στα μοντέλα μετά το 2010 έμπαιναν κάτι μεταλλικά μανιταράκια (μέσα από τα ελαστικά μανιταράκια/σινεμπλόκ) που έπαιζαν ρόλο αποστάτη μεταξύ της βίδας και του μπαρακίου και δεν άφηναν τον επίδοξο μασίστα να σφίξει υπερβολικά τις βίδες. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αλλά σε περίπτωση μίας (1) ρωγμής σε κάθε τρύπα?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Οι περισσοτερες τις εχουν....ΕΥΓΕ για την παρατηρητικότητα σου!!!
αλλες είναι απο υπερβολικό σφίξιμο....και άλλες είναι έτσι απο το εργοστάσιο.....(απλα πότε δεν έγινε ανακληση...) καποτε αλλαξα 2....μεχρι να βρω μια σοι...(με ενα ραισμα ανα τρυπα....και οχι 2-3!!
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Και στα 2010+ μοντελα οι ρωγμουλες δημιουργουνται. Και με τους αποστατες τους μεταλλικους, στη θεση τους. Το ιδιο και στα φλαπς. Μαλλον εχει να κανει με το υλικο.
LELO-phone
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Και η δική μου ζελατινα είχε ρωγμές εκ γενετης. Ειναι σαν τις στραβές ακτινωτες ζάντες του ADVE...
Πάντως στην BMW μου είπαν ότι δεν έχει θέμα ασφάλειας. Σιγά τι θα μου έλεγαν... Sent from my iPad using Tapatalk HD |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Δεν έχει.
Αν ήτανε να 'χει, οι ρωγμές θα προχωρούσαν.... ![]() Γίνονται και σταματάνε εκεί που ξεκίνησαν, οπότε δε χαλάει κάτι. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Η πρώτης τοποθέτισης, μαμίσια ζελατίνα του adv μου, του 2008, δεν είχε..
![]() Τι να φταίει άραγε? Και τι κερδίζει από αυτό η εταιρεία? ![]() Δεν επιτρέπεται μία εταιρεία σαν τη bmw να μην προσέχει την ποιότητα κατασκευής..
|
![]() |
|
|