![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Καλησπέρα παιδιά,
αγόρασα πρόσφατα μεταχειρισμένη του 2011 την R1200 GS, η οποία φοράει φρεσκοπερασμένα τα Metzeler Tourance Next. Η πίεση μπρος/πίσω με κρύα τα ελαστικά το πρωί είναι 2.5/2.9. Ισχύει αυτό που λένε για τη συγκεκριμένη σειρά ελαστικών ότι θέλει αρκετά παραπάνω αέρα για να έχει σωστή απόδοση; Μήπως ο λαστιχάς που τα πέρασε και υποστηρίζει αυτή τη θεωρία είναι λίγο υπερβολικός; |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
O κατασκευαστής προτείνει τις πιέσεις ανάλογα.. για μονός 2.2 μπροστά 2.5 πίσω, για διπλός ή και βαλίτσες 2.5 μπροστά 2.9 πίσω. Αυτό που λές οτι η εταιρέια προτείνει 2.5/ 2.9 (και στο μονός) μου το έχει πει και εμένα λαστιχάς για τα Dunlop roadsmart2(οτι το προτείνει η Dunlop) αλλά εγώ ακολουθώ τον κατασκευαστή ΒΜW και απο προσωπικούς πειραματισμούς βρίσκω πιο σωστές αυτές τις πιέσεις. Γενικά θα σου πρότεινα να πάιξεις λίγο με τις πιέσεις για να δείς που αισθάνεσαι το μηχανάκι καλύτερο στο οδηγικό σου στύλ.. Στην πίστα κατεβάζω και κάτω απο το 2.2 - 2.5... Τέλος να σημειώσω κάτι άλλο. Άν και διαδίδεται οτι ο ηλεκτρονικός μετρητής πιεσής μας 'εχει αποκλίσεις -που όντως ισχύει σε σχέση με διαλύμένα παλία πιεσόμετρα, σε καινούργιο βουλκανιζατέρ με πιεσόμετρα πανακριβα γνήσια michelin δεν είχα καμία απόκλιση... Το βουλκανιζατέρ κολλητα σε βενζινάδικο και οι τρέις μετρήσεις το ίδιο λεπτό (βενζινάδικου-οργανα μηχανής-βουλκανιζατέρ) τα δύο τελευταια έδειχναν ακριβώς το ίδιο..
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
η πιεση που δουλευεις ειναι σωστη αν και αυτες η τιμες ειναι για φορτωμένη αλλα πες ενταξει.....Τωρα σαν λαστιχο το φορεσα στην αρχη του χρονου και του εκανα στα 1500 χιλιομετρα. .....ποτε δεν τα συνηθισα........τα πουλαω και βαζω μισελεν ανακι 2 καπως καλύτερα αλλα οχι ευχαριστώ. ....και εβαλα τωρα πριν δυο μερες χαιντεναου........Στο δικο μου στιλ οδηγησεις απλα το λαστιχο ειναι Α ΠΕ ΧΤΩ......
οσο για το νεχτ εαν δεν σου καθετε βγαλτω γιατι ΓΙΑ ΜΕΝΑ εαν την φοβάσαι την μηχανη η αν σε αγχωνει τοτε χωρις να το θελεις γίνεσαι "επικινδυνος" ( ας μου επιτραπεί η λεξη) για εσενα και για τον συνάνθρωπο σου ....... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Οχι η πίεση στα λάστιχα οχι τα λάστιχα οχι τα λάδια οχι η ζελατίνα όχι οι βαλίτσες.... μάζεψε κάπου όλες τις απορίες σου και βαλ'τες σε ένα θέμα. Να τελειώνουμε. @georgios) Νομίζω οτι εκεί θα βρεθείς στo φυσικό σου χώρο. ![]()
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Με πιέσεις για μονοσ το μπροστινό κοντα στα όρια του μου διπλωνει, ενώ με πιέσεις για διπλός και αΠοσκευες μπορω να το εκμεταλλευτω μέχρι και το τελείωμα του μπροστινου..(exp) , υπάρχει όμως πρόβλημα μές στην πόλη απο τους κραδασμούς, οπότε νορμαλ πιέσεις μέσα και μπαλονι έξω... Αυτα ειναι τα προσωπικά μου γούστα!!
Μιλάω πάντα για μόνος (70κιλα) και χωρίς αποσκευές |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Με πιέσεις για μονοσ το μπροστινό κοντα στα όρια του μου διπλωνει, ενώ με πιέσεις για διπλός και αΠοσκευες μπορω να το εκμεταλλευτω μέχρι και το τελείωμα του μπροστινου..(exp) , υπάρχει όμως πρόβλημα μές στην πόλη απο τους κραδασμούς, οπότε νορμαλ πιέσεις μέσα και μπαλονι έξω... Αυτα ειναι τα προσωπικά μου γούστα!!
Μιλάω πάντα για μόνος (70κιλα) και χωρίς αποσκευές |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
το εμπεδωσαμε μηχαλη........το εμπεδώσαμε. ...
![]() ![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Ετσι γιατι η επανάληψη ειναι η μητέρα της μάθησης!!χαχαχα
|
![]() |
|
|