![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Θελω να βάλω ένα ανάποδο μπροστινό σε ένα R100GS. Εχω πάρει ένα WP 4357. Ειναι ένα από τα μπροστινά που βάζουν οι περισσότεροι μαζί με τα 4860. Διαβάζω διάφορα σε κάποια φόρουμ και το μόνο που κατάφερα ειναι να μπερδευτώ.
Ερωτήσεις: Μπορεί να μπει στο bmw με τις τιμονόπλάκες από το KTM? Αν ναι τι αλλάζει στη γεωμετρία της μηχανής? Χρειάζεται να μπουν αποστάτες? Μήπως πρέπει να μπουν άλλες ( φτιαχτες) τιμονοπλακες? (πάνω από 500 ευρώ κόστος) Βοήθεια παρακαλώ!!! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Δε μπορω να καταλαβω γιατι καποι αλλαζουν τις τιμονοπλακες. Αλλαζει η γωνια;
SOS!!! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Φιλε πολυ ιδιαιτερο κ σπανιο πλεον μηχανακι πλεον
Δυσκολο να παρεις απαντηση για μια τετοια μετατροπη... Να σου θυμισω κ την παροιμια... :Γρια γ@¥¥@$ τον σπορο χανεις.... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
καλημερα
αν θα εκανα εγω την μετατροπη θα εφαρμοζα της τοιμονοπλακες απο το ΚΤΜ αλαζωντας τα ρουλεμα .πρην προχωρησω θα ελεχα το υψος του αξονα τον τοιμονοπλακον κε αν ηταν οκ θα αλαζα τα ρουλεμα . διλαδι θα επερνα ενα ρουλεμα με την εσωτερηκη διαμετρο τον τοιμονοπλακον κε την εσωτερικη διαμετρο του σκελετου που κουμπονου οι τοιμονοπλακες τωρα μετο υψος του ρουλεμα μπωρης να πεξεις εκη αναλογα σε σχεση με το υψος του αξονα αν ειναι πιο ψηλος θα πας σε τορναδορο πρωχωρα κε εδω ειμαστε ! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ευχαριστω giclas. Θα ανεβασω φωτο.
Η γρια η κοτα εχει το ζουμι... Πλακα κανω! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Απ´οτι διαβασα αλλαζει το offset. Μπορει να το εξηγησει καποιος; Με τις τιμονοπλακες του KTM το offset ειναι 30mm ενω της BMW ειναι νομιζω 26mm. Τι αλλαζει;
|
#7
|
|||
|
|||
![]() απο τον νοιτα καθετο αξονα εχει ανοιγμα το πιρουνι 30 mm....... αυτο σημαινει οτι θα εχει ποιο μεγαλο μεταξονιο με αυτο το πιρουνι απο το μαμα που ειναι 26mm.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Εχει καποιες επιπτωσεις αυτο;
Απο αποψη ασφαλειας εννοω! |
#9
|
|||
|
|||
![]() αυτο δεν το ξερω και εδω δεν μπορω να σου δωσω σαφες απάντηση γιατι πας να παντρεψεις κατι με κατι......αλλα θα σου πω οτι σε γρήγορη οδηγηση θα γινει ........πιο αργο σε κλειστα κοματια και πιο σταθερο σε ανοιχτες καμπες με μεγαλες τχτ.....!!!!
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
αν δεν κάνω λάθος, θα γίνει λίγο πιό "ασαφές" το μπροστινό, πράγμα όμως που δεν είναι αρνητικό για τη χρήση που κανονικά προορίζεται αυτή η μηχανή.
|
![]() |
|
|