![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
γεια σ' ολους..
πριν λίγο καιρό άλλαξα λάστιχα στο r1200gs/08 και έβαλα τα Metzeler Tourance EXP. Την επόμενη μέρα τα δοκίμασα στο δρόμο και στα 140 χλμ/ω άρχιζε έντονο τρέμουλο στο τιμόνι!!!.. την επόμενη μέρα πηγα στο συνεργείο και αλλάξαμε το μπροστινό γιατί όντως είχε θέμα, απ' οτι είδε και ο μάστορας! Τώρα έχω κάνει γύρω στα 350 χλμ με τα καινούρια και κάποιες φορές παρουσιάζεται τρέμουλο κυρίως πάνω από τα 100 χλμ/ω και όχι τόσο έντονο όσο την πρώτη φορά και όχι συνέχεια. Δεν έχω καταφέρει να τα δοκιμάσω χωρίς την μπαγαζίερα αλλά θα το κάνω για να δω. Επειδή μάλλον το δημιουργώ εγω (σημειώνω ότι με τα μαμισια-Bridgestone- δεν είχα καταλάβει ποτέ κάτι τέτοιο) όταν παίρνω τα χέρια μου από το τιμόνι (με προσοχή φυσικά) από τα 160 χλμ/ω και το αφήνω μέχρι και τα 90 χλμ/ω το τιμόνι δεν παρουσιάζει κανένα τρέμουλο και όλα φαίνονται φυσιολογικά. Eίναι σωστή αυτή η παρατήρηση? Mήπως τελικά δεν χρειάζεται να ανησυχώ? αν είχε θεμα δεν θα το παρουσίαζε έντονα όταν δεν ακουμπάω το τιμονι? τα αντίβαρα ίσως? σημειωση : 1. πολύ καλό λάστιχο στις στροφές!!!!!!! 2. όταν αφήνω τα χέρια μου απο το τιμόνι, το μηχανάκι δεν μένει στην ευθεία αλλά έχει μια ομαλή ελαφρια κλίση προς τα δεξία και μάλλον μπορώ να καταλάβω το λόγο: "boxer". |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε cbak δοκίμασε και χωρίς την μπαγκαζιέρα ή βάλε συνεπιβάτη, έλεγξε για σωστές πιέσεις στα λάστιχα και κάνε και μια ζυγοστάθμιση αν συνεχίζει. Εκτός απ το θέμα ασφάλειας, η σωστή ψυχολογία στη μηχανή είναι το Α και το Ω.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Και εγώ άλλαξα τα μαμίσια στο δικύλινδρο 650άρι GS μου και έβαλα τα Pirelli Scorpion Trail και παρατηρώ την ίδια συμπεριφορά. Έχω την εντύπωση ότι έχουν διαφορετική κορώνα σε σχέση με τα μαμά γι αυτό και σε μεγάλες ταχύτητες προκαλείται αυτό το τρέμουλο που λες... Στις στροφές και τα pirelli είναι φοβερά!
Μπορεί να λέω και μαμακίες αλλά νομίζω αυτό πρέπει να είναι... ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Εκτός όλων των ανωτέρω, συστήνεται καλό ντύσιμο και εφαρμοστό, για αποφυγή αεροδυναμικών φαινομένων που προέρχονται από το φούσκωμα των ρούχων.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Νομίζω ευθυγράμμιση θέλει......
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
ευθυγραμμιση;;;;
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
...πιο πιθανο ειναι να παιζει οντως καποιο θεμα με το λαστιχο αλλα ...φιλε μου κατι εντελως ασχετο ...μηπως εχεις βαλει καποια βαση καμερας ή navi σε μια απ τις 2 ακρες του τιμονιου τελευταια ?...ειχα ακριβως το ιδιο φαινομενο αλλα γυρω στα 60χιλ. με το κοσκονισμα του τιμονιου οταν αφηνα τα χερια μου ...και εκανα πανω απο χρονο να καταλαβω οτι το προβλημα ηταν μια βαση για καμερα που ειχα ενσωματώσει στη θεση του αριστερου καθρεπτη!
...λεω εγω τωρα! ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
παιδιά σας ευχαριστώ...
όχι δεν έχω βάλει καμία βάση. Θα βγάλω μπαγαζίερα, θα πασαλειφτώ με γράσο και θα το κοιτάξω στην εθνική. Αν το ξανακάνει θα πάω για ζυγοστάθμιση. Το φαινόμενο ότι δεν συμβαίνει κάτι όταν δεν ακουμπάω το τιμόνι δεν λέει κάτι? μήπως έχει σχέση με το ότι το γκάζι πρέπει να παραμείνει ανοιχτό για να το κάνει? |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω και εγω με τα ιδια λαστιχα μετα την τοποθετηση τους,σε σημειο μαλιστα να εχω φοβηθει αρκετα την μοτο ακομα και στις στροφες.Οσο καλα και να λεμε οτι ειναι, σαν τα μαμα δεν ειναι,ουτε στις στροφες.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Έλεγξε τις βίδες τιμονιού-τιμονόπλακας, άξονα τροχού αν είναι σφιγμένες. Τον τροχό αν περιστρέφεται ο####. Κούνα τον δεξιά αριστερά με σταθερό τιμόνι για να ελέγξεις τα ρουλεμάν του. Κοίταξε την ζάντα μήπως έχει "πάρει" καθόλου βάζοντας ένα δεματικό στο καλάμι και περιστρέφοντας τον .
Αν είναι όλα ΟΚ ξανακάνε ζυγοστάθμιση! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Μια Μερσέντες στο πάρκινγκ σας, Ένα 1000000 στην Τράπεζα και 20cm στο παντελονι | zastava | Χιούμορ | 20 | 11-05-2011 11:34 |
Αλαγη τιμονι 1150 adv | Dionisis | Τεχνικά θέματα διάφορα | 18 | 13-03-2009 16:36 |