GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 10-04-2013, 16:13
N4pSt3R Ο/Η N4pSt3R βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2010
Περιοχή: Ορεστιάδα N 41.500269,E 26.532206
Μoto: R1200 GS TT Desierto 3
Μηνύματα: 3,259
Προεπιλογή Διδακτικόν πόνημα περί …καβαλαρίας!

Μου άρεσε και είπα να το μοιραστώ...

Easy riders: Διδακτικόν πόνημα περί …καβαλαρίας!
Στα δεκατέσσερα καβάλησα για πρώτη φορά μοτόρι.
Ο πατέρας ενός φίλου είχε μια Φλορέττα (Sachs νομίζω ήταν ή μήπως Zundapp και όταν έπεφτε για ύπνο την παίρναμε και κατηφορίζαμε την Εθνικής Αντιστάσεως μέχρι το Κλειστό και μετά παραλία.
Επάνω της έμαθα τι εστί συμπλέκτης και ταχύτητες.

Στα δεκαπέντε καβαλούσα τη Honda του ξαδέρφου μου, CB 250 του 1975, με σηκωμένο τιμόνι, ίσιο δίσελο και δύο εξατμίσεις (ουάου).
Ήδη ήταν κλασικό μοντέλο και εγώ έκανα τις τσάρκες μου πάντα βράδυ, στενό με στενό, μέχρι το Λωτό και το Βίρτζιν.

Στα δεκάξι, καλοκαίρι για δουλειά στην Αθήνα, στα αυθαίρετα των Μεσογείων, «έπαιζα» με τη νεοφερμένη σκοτώστρα της Yamaha, το RD 350, που είχε φέρει ένας συνάδελφος από τα καράβια.
Η ρημάδα η στροφή εκεί κοντά στα Σπάτα, ήταν πιο κοφτή απ’ ότι φαινόταν (όσο φαινόταν μέσα στα σκοτάδια, τρεις τα ξημερώματα) και αφού τζαρτζάρισα για είκοσι μέτρα ένα συρματόπλεγμα, στουκάρισα απάνω σ’ ένα φράκτη.
Με πήγαν στον Ευαγγελισμό, αλλά δε «εφημέρευε» και έτσι μ’ έστειλαν στον Κυανό Σταυρό.
Ο Χρήστος ο συνάδελφος που είχα από πίσω, ήταν πιο σοβαρά και έμεινε ένα μήνα στο ΚΑΤ.
Πάει το RD, πάνε και τα μεροκάματα.
Εκείνο το καλοκαίρι αποφάσισα ότι ήμουν πολύ μικρός (και αρκετά …μαλακούλης ακόμα) για να ξαναπιάσω τιμόνι δίτροχου με κάμποσα ατίθασα άλογα και ακόμα πιο μικρός για να με κλαίνε (όσοι θα με κλαίγανε).
Γύρισα τη μίζα στο off και στο εξής καβαλούσα τρένα, λεωφορεία, αερόπλανα και γιώτα χι.

Παλιά οι σωστοί πατεράδες λέγανε στους γιούς τους: «Θα τελειώσεις από φαντάρος και μετά θα πάρεις μηχανάκι. Να πήξει το μυαλό σου πρώτα».
Εγώ θυμήθηκα να πάω φαντάρος στα εικοσιεννιά μου.
Αφού λοιπόν έπηξε το μυαλό μου, έπηξα κι εγώ (πλήρωσα και έξι μήνες πρόσθετη θητεία για το καθυστερημένο υπηρετείν) μόλις απολύθηκα έπεσα ξανά στα «σκληρά».
Πήρα το XJ 900 της Yamaha, με γυμνούς τους κυλίνδρους, μικρό φέρινγκ στη μούρη και τέσσερις σε μια εξατμίσεις.
Αναστέναξε η ευθεία προς τη Χιλή.
Με έβριζαν όλα τα Εργατικά.
Βλέπεις δεν είχε φανάρια τότε και μόλις έπαιρνες λίγο πλαγιαστά τη στροφούλα στον ΕΟΤ, τις κάρφωνες μία μία και φρένο πάταγες στην Ακαδημία.
Πολλές φορές άκουσα φευγαλέα να με στολίζουν οδηγοί, πεζοί και περίοικοι: «Μαλάκα, μαλακισμένο, μαλακοτρίφτη, μαλακοτάδε, μαλακοδείνα», γενικά ήταν μεγάλη η ποικιλία των μαλακοειδών επιθέτων που σερνόταν στον αχό της, τέσσερις σε μία , εξάτμισής μου.

Δίδαγμα: Είναι αρκούντως βαρύ να σε στολίζουν τόσο πολύ και τόσοι πολλοί και μάλιστα να το αξίζεις.
Ξαναθυμήθηκα ότι στο στρατό πρέπει να «έπηξε» το μυαλό μου και έτσι σταμάτησα να ηχορυπαίνω τη δυτική πλευρά της πόλης.

Άρχισα να το παίζω και καλά ώριμος και συνειδητοποιημένος καβαλάρης, κάτι σαν τον Peter Fonda στο φιλμ Easy Rider που είχαμε δει πιτσιρικάδες στο Άστρον (αν κι εγώ γουστάριζα το συμπρωταγωνιστή Dennis Hopper).
Σχάρα με βαλίτσα, tank-bag στο ντεπόζιτο, κομμένα γάντια, κράνος, μπαλάσκες, καραβάνα και ντογρού για τον Άρδα με το ταίρι στο δίσελο.
Μπάνιο στο ποτάμι, μπύρες, σουβλάκια και μια μπόρα, μα τι μπόρα.
Μιλάμε ότι άνοιξαν οι ουρανοί.
Μάπα οι μονώσεις μου, ποιος να τις δει και που να περισσέψει χρόνος από τη λεζάντα, καπούτ τα ηλεκτρικά.
Ψάχνε να βρεις μάστορα στην Ορεστιάδα, να χαλάσει το σαββατόβραδό του για την πάρτη σου…

Δίδαγμα: Η μηχανή θέλει ζόρι και λεπτομερή έλεγχο κάθε μέρα. Μην την αμελείς, για να μη σε πουλήσει.

Καλοκαιράκι απόγευμα, κατηφορίζοντας από Διδυμότειχο, στην αρχή των στροφών για Ψαθάδες (σήμερα είναι highway, τότε ήταν ο Ζάλογγος).
Το κράνος στο χέρι, από μέσα άνεση απόξω εμφάνιση, ακούς την πρώτη βροντή και «η κλήση σας προωθείται».
Ακούς τη δεύτερη βροντή πριν τις στροφές και συνεχίζεις αμέριμνος «born to be wild».
Μετά άρχισαν να πέφτουν τα φουντουκοχάλαζα, να γλιστράνε τα λάστιχα που δεν άλλαξες, να παλεύεις να κρατηθείς στο δρόμο, να μην έχει ένα μέτρο στο πλάι να σταματήσεις και το κεφάλι σου να δέχεται δεκάδες «βόλια» από ψηλά.
Μέχρι να βγεις δεξιά στους Ψαθάδες, το χαλάζι σταμάτησε κι εσύ μούσκεμα και με το κεφάλι κουδούνι, χάσκεις σα βλάκας.

Δίδαγμα: Φοράμε πάντα το κράνος, δεν τσουλάμε με φθαρμένα λάστιχα και δε γράφουμε το Θεό όταν φωνάζει από πάνω…

Ντάλα μεσημέρι καλοκαιρινό στο βόρειο Έβρο, 37-38 βαθμοί στο θερμόμετρο, δεξιά κι αριστερά χωράφια με δίμετρες-τρίμετρες καλαμποκιές και τα μπεκ-σιντριβάνια να ρίχνουν νερό μέσα στο δρόμο.
Βγάζεις το κράνος και απολαμβάνεις τα απανωτά δροσερά ντους ενώ οδηγάς.
Παράδεισος!
Μέχρι που βρέθηκε η μέλισσα-τέλειος σκοπευτής-καμικάζι κι εσύ ζαλισμένος να την κοιτάς στον καθρέφτη καρφωμένη στο μέτωπό σου με το κεντρί ακριβώς στο δόξα πατρί.

Δίδαγμα: Είπαμε, φοράμε πάντα το κράνος κι αν θέλουμε ντουζ στα μπεκ, ξεκαβαλάμε κύριος.

Κατεβαίνοντας την κατηφόρα από τη Μαρώνεια, φοράς κράνος, (ναι-ναι-ναι-φοράς κράνος), μπουφάν με το φερμουάρ μέχρι το στήθος και αίφνης δύο μέλισσες μαζί, σε χτυπούν ακριβώς στο στέρνο που άφησες ακάλυπτο, μπαίνουν μέσα στο μπουφάν, στριμώχνονται στα πλαϊνά και σου αλλάζουν τον αδόξαστο.

Δίδαγμα: Στην εξοχή φοράμε μπουφάν και το κλείνουμε μέχρι πάνω παλικάρι μου. Οι σαγιονάρες, τα αμάνικα μπλουζάκια και τα σορτς είναι για την παραλία.

Τελικά το 900άρι το XJ το πούλησα για να πάρω Jeep.
Ξέρω ότι σας τη σπάω, αλλά έστω κι έτσι, καλό καλοκαίρι, με τα μυαλά στο κεφάλι μας, πάντα κράνος και οι ταρζανιές στις πίστες.
Μόνο έτσι η μηχανή θα σας αγαπήσει και θα σας εμπιστευτεί.
Είναι σαν την ξύπνια γκόμενα.
Θέλει να είναι σε σίγουρα χέρια, να ξέρουν πότε δίνουν γκάζια και πότε πατάνε φρένο.
Για να καβαλήσεις, πρέπει να αξίζεις.
Αλλιώς θα σε πετάξει να μετρήσεις οικόπεδο.


Δεν ξέρω ποιος το έγραψε αλλά σίγουρα κάπου τον έχω πετύχει...

Reply With Quote
  #2  
Παλιό 10-04-2013, 16:18
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Διδακτικόν πόνημα περί …καβαλαρίας!

..........
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 10-04-2013, 16:28
MOYTPO Ο/Η MOYTPO βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW GS
Μηνύματα: 2,160
Προεπιλογή Απάντηση: Διδακτικόν πόνημα περί …καβαλαρίας!

....και συ μωρε αδερφακι μου πολυ γκαντεμης εισαι!!!!!!!!!!!

Reply With Quote
  #4  
Παλιό 10-04-2013, 16:33
frits Ο/Η frits βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αχαρνές
Μoto: BMW R1200 GS 2005 YAMAHA TTR 250
Μηνύματα: 6,620
Προεπιλογή Απάντηση: Διδακτικόν πόνημα περί …καβαλαρίας!

Ωραίο Στέφανε....
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 10-04-2013, 16:41
asotosios Ο/Η asotosios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Μεταμόρφωση
Μoto: MOTO GUZZI BREVA 1100 ABS 2007
Μηνύματα: 3,009
Προεπιλογή Απάντηση: Διδακτικόν πόνημα περί …καβαλαρίας!

διδακτικον...!!!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 10-04-2013, 16:43
steliosx Ο/Η steliosx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αγία Παρασκευή
Μoto: BMW F650GS'08 (twin), ΧΤ500'01
Μηνύματα: 522
Προεπιλογή Απάντηση: Διδακτικόν πόνημα περί …καβαλαρίας!

Ωραίο !!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 10-04-2013, 16:52
spitiko Ο/Η spitiko βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Στα Χανιά της Κρήτης
Μoto: Tiger 07 abs
Μηνύματα: 2,225
Προεπιλογή Απάντηση: Διδακτικόν πόνημα περί …καβαλαρίας!

Καπως ετσι ειναι και σημερα τα πραγματα.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 10-04-2013, 17:24
zandesiro Ο/Η zandesiro βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2011
Περιοχή: Πολυγυρος Χαλκιδικης
Μηνύματα: 1,560
Προεπιλογή Απάντηση: Διδακτικόν πόνημα περί …καβαλαρίας!

Reply With Quote
  #9  
Παλιό 10-04-2013, 17:43
yns Ο/Η yns βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: F800GS (απ'τα χωμάτινα), DR250R
Μηνύματα: 4,854
Προεπιλογή Απάντηση: Διδακτικόν πόνημα περί …καβαλαρίας!

Διδακτικότατο αλλά αν δεν πάθεις δεν μαθαίνεις.. Τουλάχιστον αυτό ίσχυε για μας τότε.. τώρα οι πιο νέοι δεν έχουν δικαιολογίες!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 10-04-2013, 17:50
xurxes Ο/Η xurxes βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1200GSA
Μηνύματα: 4,060
Προεπιλογή Απάντηση: Διδακτικόν πόνημα περί …καβαλαρίας!

Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:30.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!