Γεια σας.
Έχω βρει μία r1150rt στη Θεσσαλονίκη με 83000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Η κατάσταση της μοτό είναι αρκετά καλή χωρίς σκουριές στους δίσκους φρένων καθώς και στην εξάτμηση και στον καταλύτη. Έχει γίνει αλλαγή δίσκου πλατώ πριν 13000 ή πριν 17000 χιλόμετρα. ΄Εχει αλλαχτεί και η τρόμπα του συμπλέκτη καθώς και ο πολλαπλασιαστής "δεξιά" από ότι μου είπε το συνεργείο όπου πήγαινε ο κάτοχος. Η μηχανή είναι σε ακινησία εδώ και 1,5 με 2 χρόνια. Είναι μοντέλο του 2003 δεκέμβριο ή του 2004 με διπλά μπουζί και σερβόφρενα. Το βάλαμε μπρος και παρατήρησα ότι στο ρελαντί σκαμπανεβάσματα στροφών και το ίδιο γινόταν και στις 1500+ στροφές. Μήπως θέλει ρύθμιση των ιντζέκσιον; (συγχρονισμός κυλινδρων). Όταν άλλαξαν δίσκο πλατώ, δεν άλλαξαν και τις τσιμούχες γιατί όπως μου είπαν δεν χρειάζεται αφού δεν υπήρχε κάποια διαρροή. Λάστιχα αλλάχτηκαν το 2010 και είναι όντως απάτητα αλλά μήπως στο μεταξύ έχουν "γεράσει"; Μήπως θα πρέπει να αλλαχτούν τα υγρά στο ABS και σέρβο; Τελευτάιο σέρβις έγινε στα 80000 το 2011 αλλά μετά υπήρξε και η ακινησία. Από μπαταρία δεν ξέρω. Η μηχανή βρίσκεται στο Car.gr. Δεν ξέρω αν καίει λάδια και πόσα. Ο μηχανικός μου είπε ότι 83000 χλμ δεν είναι τίποτα. Όλα τα σέρβις έχουν γίνει στο εξουσιοδοτημένο σέρβις του Ξανθόπουλου στη Θεσσαλονίκη. Μήπως ξέρει κανείς για το συγκεκριμένο μαγαζί; Είναι αξιόπιστο; Αν πάρω τη μηχανη να πηγαίνω εκεί για Σέρβις ή κάπου που θεωρείτε καλύτερο και αξιόπιστο; Αα !! Μου είπε ο Ξανθόπουλος ότι αν θέλω να ελέγξω τη μηχανή θα κοστίσει 60 ευρώ. Υπάρχει συνεργείο που κάνει έλεγχο δωρεάν ή έστω και με λιγότερα χρήματα; Θέλω να ελέγξω τον εγκέφαλο για τυχόν διαγνωστικά προβλήματα (Διαρροή ρεύματος, πραγματικά χιλιόμετρα, έλεγχο φρένων κλπ) Γιατί δεν έχει διακόπτη φώτων όπως τα προηγούμενα μοντέλα;
Ευχαριστώ πολύ.
Γιάννης από Βέροια.